Άσκηση αντισεισμικής προστασίας

Πραγματοποιήθηκε και φέτος με πολλή επιτυχία η άσκηση αντισεισμικής προστασίας. Παιδιά και εκπαιδευτικοί ,αφού μιλήσαμε για τον σεισμό, πήραμε τις θέσεις μας και πραγματοποιήσαμε την άσκηση.Σημειώσαμε τι πράγματα χρειαζόμαστε σε μια τέτοια περίπτωση και αισθανόμαστε περισσότερο έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε μία τέτοια κατάσταση, εάν χρειαστεί.

Όλοι κάτω από τα τραπεζάκια... Χρήσιμα πράγματα για τον σεισμό...

 

“Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους”

Στόχος αυτής ενότητας είναι τα παιδιά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και τους άλλους. Να αναγνωρίσουν τα καλά στοιχεία του εαυτού τους και να συνειδητοποιήσουν τις αδυναμίες τους.

Είδαν και παρατήρησαν τον εαυτό τους στον καθρέφτη και να τον παρουσιάσαν στους φίλους  τους.

 

Παρουσίασαν τον εαυτό τους μέσα από προσωπικά τους αντικείμενα που έφεραν από το σπίτι και τα έδειξαν στους φίλους τους.

  

Έφτιαξαν  το πορτρέτο τους μέσα στο πλαίσιο της  κορνίζας  χρησιμοποιώντας είτε πλαστελίνη,είτε ζωγραφίζοντας με πινέλο και νερομπογιά.

  

Χρησιμοποίησαν μία σύνθετη τεχνική συνδυασμού κολλάζ και ζωγραφικής με πινέλα και δημιούργησαν ένα ωραίο εικαστικό αποτέλεσμα.

 

Ζωγράφισαν τον αγαπημένο τους ήρωα  παραμυθιού και τον αγαπημένο τους super ήρωα.

Επέλεξαν από διάφορα ανθρωπάκια που ήταν σκόρπια στο πάτωμα, το ανθρωπάκι που ταίριαζε με τον εαυτό τους και το έβαλαν στην ανάλογη στήλη. Όταν τελείωσε η όλη διαδικασία τα βοηθήσαμε να βγάλουν αριθμητικά και ποσοτικά συμπεράσματα.

 

Παίζω με τα γράμματα, μαθαίνω το όνομά μου

Πρωτεύουσα σημασία στο Νηπιαγωγείο έχει να μάθουμε το όνομά μας.Να το γράφουμε αλλά και να το ξεχωρίζουμε μεταξύ άλλων. Έτσι λοιπόν…

Σχηματίσαμε το όνομά μας με πλαστελίνη.

Κόψαμε τα γράμματα από την καρτέλα των ονομάτων μας και προσπαθήσαμε να τα κολλήσουμε στη  σωστή σειρά.

Συλλαβίσαμε το όνομά μας και προσπαθήσαμε να αναγνωρίσουμε και να διακρίνουμε  τα φωνήματα που το αποτελούν .Στη συνέχεια βγήκαμε στην αυλή και ανεβήκαμε τα σκαλοπάτια της σκάλας συλλαβίζοντας ταυτόχρονα το όνομά μας. (Φώνημα και σκαλοπάτι).

 

Φτιάξαμε έναν πίνακα διπλής εισόδου.Παρατηρήσαμε τα ονόματά μας και βγάλαμε μαθηματικά συμπεράσματα.

Κάναμε το όνομά μας δρόμο.Τα αρχικά μας έγιναν αυτοκινητόδρομοι, και με τα αυτοκινητάκια κάναμε διαδρομές επάνω τους.

   

  

Εκτυπώσαμε τους παρακάτω κύκλους. Επιλέξαμε τόσους όσα είναι τα γράμματα στο όνομά μας, προσθέτονρας κι έναν ακόμη για το κεφάλι της σαρανταποδαρούσας. .Αφού τους κόψαμε, τους κόλλησε στη σειρά, ζωγραφίσαμε αρχικά το κεφάλι και γράψαμε διαδοχικά σε κάθε κύκλο τα γράμματα του ονόματός μας.

23  

Αγιασμός σχολικού έτους 2016-2017

Πραγματοποιήθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου παρουσία γονέων και νηπίων ο αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά.Ξεκινάει μία χρονιά με αλλαγές σε τμήματα και ωράρια.

Καλή σχολική χρονιά!

Αγιασμός 2016-2017 Παλιά "κλασικό",τώρα "Υποχρεωτικό 1" Παλιά "ολοήμερο",τώρα "Υποχρεωτικό 2 με προαιρετικό ολοήμερο"

 

Έκθεση ζωγραφικής-Παρουσίαση προγράμματος

Με μαγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στον χώρο του νηπιαγωγείου μας έκθεση ζωγραφικής με ομαδικά και ατομικά έργα των παιδιών από το πρόγραμμα:“Μαθαίνω και δημιουργώ μέσα από πίνακες ζωγραφικής”.Κατά την διάρκεια της έκθεσης παρουσιάστηκε στους γονείς με βιντεοπροβολέα το πρόγραμμα που δουλέψαμε όλη την χρονιά.

ΚΑΛΟ   ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Έκθεση ζωγραφικής 1 Έκθεση ζωγραφικής 2 Έκθεση ζωγραφικής 3 Έκθεση ζωγραφικής 4 Έκθεση ζωγραφικής 5 Έκθεση ζωγραφικής 6 Έκθεση ζωγραφικής 7 Έκθεση ζωγραφικής 8 Έκθεση ζωγραφικής 9 Έκθεση ζωγραφικής 10

Βιβλία σε ρόδες ( περιβάλλον)

Παιδιά για  ψάξτε στον χώρο του νηπ/γείου! Κάτι διαφορετικό υπάρχει στο χώρο! Ακούστηκε η κυρία Δήμητρα να λέει.Και αμέσως η απάντηση ήρθε από εκείνα, ??εδώ – εδώ μία σακούλα σκουπιδιών είναι αφημένη μέσα στο γραφείο??. Μία συζήτηση και ένας προβληματισμός σχετικά με το τι θέλει μια σακούλα με σκουπίδια μέσα στο γραφείο ξεκίνησε. Πολλά και διάφορα ακούστηκαν από τα παιδιά. Ώσπου στο τέλος για να διαλευκάνουμε το μυστήριο αποφασίσαμε να ανοίξουμε την σακούλα. Αντικρίσαμε μία βαλίτσα με ένα καρτελάκι. Τι είναι αυτή η βαλίτσα, τι να γράφει στο καρτελάκι που είναι κρεμασμένο στο χερούλι; Τα παιδιά θυμήθηκαν από πέρυσι την βαλίτσα (με θέμα οικογένεια) που είχαμε δανειστεί και αμέσως την αναγνώρισαν. Άραγε θα έχει τα ίδια βιβλία; Διαβάζουμε την καρτελίτσα και κάνουμε υποθέσεις σχετικά με το περιεχόμενο των βιβλίων

βιβλία 1 Βιβλία 2 βιβλία 3 βιβλία 4

 

Παρατηρούμε το εξώφυλλό τους, τα περιεργαζόμαστε, ανοίγουμε μερικά για να δούμε το περιεχόμενό τους.

βιβλία 5

Δίνουμε φύλλο εργασίας στο οποίο τα παιδιά καλούνται να ζωγραφίσουν ότι νομίζουν ότι θα γνωρίσουν μέσα από τα συγκεκριμένα βιβλία.

βιβλία 6

Ξεκινήσαμε αμέσως το στήσιμο της γωνιάς φιλοξενίας και δανεισμού των βιβλίων. Καρτελίτσες στις οποίες τα παιδιά έγραψαν τα υποθέματα που διαπραγματεύονται τα βιβλία αλλά και μια ωραία αφίσα πήραν τη θέση τους και ομόρφηναν την γωνιά.

βιβλία 7 βιβλία 8  11 βιβλία 10

Η κ. Γκ. ιδιοκτήτρια pet shop και μαμά  παιδιού του νηπ/γείου μας, μας επισκέφθηκε ύστερα από δική μας πρόσκληση για να  μιλήσει στα παιδιά για τα δικαιώματα των ζώων, την φροντίδα τους, τις ιδιαίτερες συνήθειές τους. Μας διάβασε επίσης το βιβλίο «ο Τραμ». Με αφορμή το βιβλίο μιλήσαμε για τα αδέσποτα ζωάκια καθώς και το τι πρέπει να κάνουμε αν συναντήσουμε κάποιο στον δρόμο μας.Στη συνέχεια φτιάξαμε ανάλογη αφίσα.

βιβλία 11 βιβλία 12 βιβλία 14

Διαβάσαμε το βιβλίο «το σποράκι ταξιδεύει».Συζητήσαμε με τα παιδιά για τις ανάγκες των φυτών, τον κύκλο ζωής τους, την χρησιμότητά τους.

βιβλία 14

Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το Δημοτικό φυτώριο Λαμίας. Να συζητήσουμε  με τον αρμόδιο υπάλληλο και να του θέσουμε ερωτήματα σχετικά με την περιποίηση των φυτών. Ξεναγηθήκαμε στον χώρο, είδαμε μικρά και μεγάλα φυτά και τελικά διαλέξαμε δύο  για τα φυτέψουμε στο προαύλιο του νηπ/γείου μας.

βιβλία 14 βιβλία 15

Κατά την διάρκεια του δανεισμού των βιβλίων τα παιδιά έφερναν στο σχολείο ζωγραφιές ή κατασκευές ανάλογες των εντυπώσεων τους από τα βιβλία.

βιβλία 15 βιβλία 16 βιβλία 17 βιβλία 18

Όλες αυτές τις ζωγραφιές αποφασίσαμε να τις βάλουμε σε μια ωραία σακούλα και να τις κάνουμε δώρο στην βαλίτσα για τα ωραία ταξίδια που μας χάρισε .Σκεφθήκαμε λοιπόν ότι την σακούλα θα έπρεπε να την διακοσμήσουμε με στοιχεία που θα αποτελούσαν το συμπέρασμα των όσων διαβάσαμε και μάθαμε μέσα από τα βιβλία.

βιβλίο 18 βιβλία 19 βιβλία 20

Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι τα παιδιά συμμετείχαν με προθυμία σε όλες τις δραστηριότητες του προγράμματος. Απέκτησαν πολύτιμες εμπειρίες, γνώσεις και εμπλούτισαν το λεξιλόγιό τους. Ελπίζουμε και του χρόνου να μας επισκεφθούν και πάλι.

 

 

“Εγγραφές μαθητών στο νηπιαγωγείο”

ΘΕΜΑ : «Εγγραφές μαθητών στις σχολικές μονάδες Π.Ε της χώρας για το σχολικό έτος 2016-2017 »

Σας γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με τα άρθρα 7, §1 των Π.Δ. 200/98 & 201/98 (ΦΕΚ 161Α /13-7-1998) όπως τροποποιήθηκαν από το άρθρο 7, §3 του Ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78Α /14-3-2000), οι εγγραφές των νηπίων και των μαθητών για κάθε σχολικό έτος πραγματοποιούνται από 1 έως 21 Ιουνίου του προηγούμενου σχολικού έτους.

Α΄ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ Σύμφωνα με τις διατάξεις της §2 του άρθρου 7 του Π.Δ. 200/1998 (ΦΕΚ 161Α ), όπως τροποποιήθηκαν από τις διατάξεις της περ. 2 της παρ. 2 του άρθρου 11 του Ν. 4229/2014 (ΦΕΚ 8 τ. Α΄/10.1.2014) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στο νηπιαγωγείο είναι τα εξής:

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Σας ενημερώνουμε ότι από το σχολικό έτος 2016- 17 και εφεξής, για την εγγραφή των νηπίων (Α΄ και Β΄ ηλικίας) στα Δημόσια Νηπιαγωγεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά θα αναζητηθεί από τα Νηπιαγωγεία μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Μyschool του ΥΠΠΕΘ.

β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.). Για το νήπιο που θα συνεχίσει τη φοίτησή του στο ίδιο νηπιαγωγείο και δεύτερη χρονιά δεν απαιτείται νέο Α.Δ.Υ.Μ.

δ. Υπεύθυνη δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο στοιχείο κατά την κρίση του Προϊσταμένου του Νηπιαγωγείου, από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του νηπίου.

ε. Δήλωση του γονέα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου.

Άνοιξη και «Πουαντιγισμός»

Γνωρίσαμε τον Πουαντιγισμό (ζωγραφική με τελείες) μέσα από το έργο του Ζωρζ Σερά «Ένα κυριακάτικο απόγευμα στο νησί της Γκραντ Ζατ». Διαβάσαμε το καταπληκτικό βιβλίο του Peter H.Reynolds «Η τελεία» και δημιουργήσαμε τις δικές μας τελείες.

Οι τελείες μας.

Αναπαραστήσαμε εικαστικά τον πίνακα ατομικά και ομαδικά. Τέλος με την τεχνική του «Πουαντιγισμού» φτιάξαμε πεταλούδες και στολίσαμε την είσοδο του σχολείου μας.

Ατομικός πουαντιγισμός. Ομαδικός πουαντιγισμός 1. Ομαδικός πουαντιγισμός 2. Πεταλούδες... ...πεταλούδες παντού...

Πάσχα (δράσεις και κατασκευές)

Πλησιάζοντας οι μέρες του Πάσχα και θέλοντας να μιλήσουμε για τα Πάθη και την Σταύρωση του Χριστού  αξιοποιήσαμε τον πίνακα του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου: «Ο Χριστός κουβαλάει το σταυρό».

21 Πάσχα 2

Πολλές χειροτεχνίες και κατασκευές ακολούθησαν και εμπλούτισαν την καθημερινότητά μας στο νηπ/γείο.

  • Χρησιμοποιώντας την τεχνική του πουαντιγισμού φτιάξαμε ωραίους πολύχρωμους σταυρούς.

Πάσχα 3 Πάσχα 3

  • Χρησιμοποιώντας το μοτίβο της σκακιέρας  φτιάξαμε τα δικά μας πρωτότυπα πασχαλινά μοτίβα.

Πάσχα 4 Πάσχα 5 Πάσχα 7

  • Γράψαμε  με την βοήθεια των παιδιών συνταγή για “Λαζαράκια” . Ακολούθως φτιάξαμε  δικά μας , τα βάλαμε στο ταψί και τα ψήσαμε. Τα τυλίξαμε με ωραίο πασχαλινό σελοφάν και τα βάλαμε στον δίσκο. Έτοιμα πια για κέρασμα.

Πάσχα 8 Πάσχα 9  Πάσχα 10 Πάσχα 11

Πάσχα 12

  • Φτιάξαμε ωραίες Πασχαλινές κάρτες

Πάσχα 15 Πάσχα 16 Πάσχα 17

Πάσχα 18 Πάσχα 19 Πάσχα 20

  • Με την τεχνική των “ομόκεντρων κύκλων” (που χρησ/σε ο  σπουδαίος ζωγράφος Βασίλι Καντίνσκι στα έργα του) στολίσαμε τις  λαμπάδες μας.

Πάσχα 23