“28 Οκτωβρίου 1940”
“Παρουσιάζω την οικογένειά μου”
Την προηγούμενη εβδομάδα ασχοληθήκαμε με την οικογένεια μας… Διάφορα ερωτήματα τέθηκαν όπως ..από ποιούς αποτελείται, γιατί είναι σημαντική, ποιά τα ειδη της οικογένειας που υπάρχουν; Επίσης κάποιες οικογένειες είναι πιο μικρές και κάποιες πιο μεγάλες. Η δική μας άραγε από πόσα μέλη αποτελείται; Ζωγραφίσαμε την οικογένεια μας και την βάλαμε σε καδράκια.
Πώς βοηθάμε την οικογένειά μας;
Κάναμε ένα ταξίδι στο παρελθόν, κατά το οποίο αναφερθήκαμε στην εξέλιξη της οικογένειας και του ρόλου της μέσα στον χρόνο.
Μιλήσαμε για την έννοια και την σημασία της κατοικίας για τον άνθρωπο, ζωγραφίσαμε το σπίτι μας και κάναμε ωραίες κατασκευές.
“Αρχή χρονιάς”
Πολλές και ενδιαφέρουσες υπήρξαν οι δραστηριότητες που έλαβαν χώρα στο νηπ/γείο μας τις πρώτες μέρες λειτουργίας του για το νέο σχολ. έτος.
Με διάφορα παιχνίδια γνωριμίας γνωριστήκαμε μεταξύ μας, γελάσαμε και περάσαμε ωραία.
Εγώ, εσύ,ο άλλος, όλοι στο νηπ/γείο. Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας, βγάλαμε αποτύπωμα την παλάμη μας και φτιάξαμε σημαιάκια.
Στη συνέχεια απλώσαμε τον ιστό μας για να αγκαλιάσουμε τους φίλους μας. Το παζλ της φιλίας ήρθε στη συνέχεια να ενώσει όλα τα κομάτια και τα παιδιά να νιώσουν μέρος του συνόλου.
Μετά από συζήτηση με τα παιδιά καταλήξαμε σε κανόνες συμπεριφοράς κοινής αποδοχής, οι οποίοι θα συμβάλλουν στη διατήρηση ενός ευχάριστου και ήρεμου κλίματος στη τάξη.
Ασχοληθήκαμε με την αναγνώριση και την επεξεργασία του ονόματός μας μέσα από ανάλογα παιχνίδια, χειροτεχνίες και φύλλα εργασίας.
Η πρώτη ζωγραφιά του σχολ. έτους μπήκε στην χρονοκάψουλα της τάξης η οποία και θα ανοιχτεί….
“Αγιασμός 2017”
ΑΓΙΑΣΜΟΣ
Ο Αγιασμός για την καινούργια σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 9:00 π.μ.
Θα ακολουθήσει ενημέρωση γονέων.
Καλή σχολική χρονιά.
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ
Με την συμπλήρωση 23 χρόνων από τον θάνατο του Μάνου Χατζιδάκι (15 Ιουνίου 1994) ,κλείσαμε την σχολική μας χρονιά με την μουσικοθεατρική παράσταση «Το νησί των συναισθημάτων» και την αξεπέραστη μουσική του.
Ολόκληρη την χρονιά βιώσαμε πλήθος συναισθημάτων και αυτή η παράσταση ήταν το επιστέγασμα .
Καλό καλοκαίρι !!!
Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας
“Επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο” – “25η Μαρτίου”
Με αφορμή την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου επισκεφθήκαμε το Λαογραφικό Μουσείο Λαμίας με σκοπό να γνωρίσουμε την λαϊκή μας παράδοση και τις πατρογονικές μας ρίζες. Είδαμε αντικείμενα από διάφορα επαγγέλματα, όπως σιδεράδες, χαλκουργοί, ράπτες ,πεταλωτές κτλ.
αντικείμενα από παραδοσιακές ασχολίες, όπως γεωργία, κτηνοτροφία,.
Επίσης είδαμε και παραδοσιακές ενδυμασίες, σκεύη φαγητού, κεντήματα, παλιές φωτογραφίες.
Επιστρέφοντας στο νηπ/γείο ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας.
και φτιάξαμε τις δικές μας παραδοσιακές ποδιές.
Σε συνέχεια των όσων είδαμε και μάθαμε, φτιάξαμε Αμαλίες , τσολιαδάκια, τσαρουχάκια
Συνδέοντας τις παραπάνω δράσεις μας με τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου ακολούθησαν και άλλες κατασκευές και ζωγραφιές.
Φτάνοντας η μέρα της γιορτής τα παιδιά ήρθαν στο νηπ/γείο φορώντας τις παραδοσιακές στολές τους. Είπανε τα ποιηματά τους, τραγουδήσαμε και χορέψαμε παραδοσιακά τραγούδια.
“Απόκριες”
Φυσικά κάναμε την αρχή από την αρχαία Ελλάδα .Στο αρχαίο θέατρο, οι υποκριτές και τα μέλη του χορού έπαιζαν φορώντας προσωπεία, δηλαδή θεατρικές μάσκες.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για τις Απόκριες,αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων.Σας παρουσιάζουμε μερικές από τις αποκριάτικες δράσεις μας!
Μάσκες,
στολές,
κατακευές,
φύλλα εργασίας,
πάρτυ μασκέ,





























































































































