“Πρώτες μέρες στο σχολείο”

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με πολλά παιχνίδια γνωριμίας μέσα και έξω στην αυλή.Εκεί είχαμε την χαρά να συναντηθούμε με έναν απρόσκλητο επισκέπτη.Η χελωνίτσα γέμισε το διάλειμμά μας με ενθουσιασμό.Παίξαμε μαζί της και στο τέλος την ελευθερώσαμε έξω από τον χώρο του σχολείου

.  

Αγιασμός

Ο Αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την

Τρίτη  11 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα  9:00 π.μ.

Θα ακολουθήσει ενημέρωση γονέων.

Καλή σχολική χρονιά.

 

“Γιορτή λήξης σχολικού έτους 2017-2018”

Η φετινή γιορτή λήξης πραγματοποιήθηκε με την συνεργασία των 2 τμημάτων του νηπ/γείου. Αποτέλεσε το επιστέγασμα μιας δουλειάς που διήρκησε 5,5 μήνες (Φεβρουάριος – Ιούνιος 2018) και πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια υλοποίησης του εκπ/κού προγράμματος πολιτιστικού περιεχομένου με θέμα : “Νέα Μαγνησία Λαμίας – Νέα Μαγνησία Μ. Ασίας, Η προσφυγιά μέσα στο χρόνο”.  Με τα παιδιά μπορέσαμε να παρουσιάσουμε με τρόπο αφηγηματικό και ταυτόχρονα ρυθμικό – κινητικό στους καλεσμένους μας, γονείς και συγγενείς των παιδιών, τι κάναμε μέσα από το πρόγραμμα, τι μάθαμε και τι ακούσαμε.Τα νήπια με την βοήθεια του προγράμματος Power Point προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων.

Παραδοσιακά Σμυρναίικα τραγούδια, χορογραφήθηκαν και παρουσιάστηκαν από τα παιδιά, ξεσηκώνοντας μικρούς και μεγάλους.

“Ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο”

Λίγες μόνο μέρες έμειναν πριν από την λήξη του σχολικού έτους και πριν τα νηπιάκια μας φύγουν για πάντα από το νηπ/γείο για να πάνε στο δημοτικό σχολείο.Για την ομαλή μετάβασή τους, αποφασίσαμε να κάνουμε μια επίσκεψη . Η άμεση επαφή βοήθησε τόσο στο να γνωρίσουμε τους χώρους του όσο και τους ανθρώπους του, (διδακτικό και μαθητικό προσωπικό).Επισκεφθήκαμε με τη σειρά όλες τις τάξεις κ΄τους χώρους του σχολείου ξεκινώντας από την Α΄δημοτικού. Εκεί συναντήσαμε τους παλιούς μας φίλους από το νηπ/γείο, καθώς και την δασκάλα της Α΄ τάξης. Κάναμε ερωτήσεις για να λύσουμε τις απορίες μας, παρατηρήσαμε τον χώρο, εντοπίσαμε ομοιότητες και διαφορές με το νηπ/γείο μας, είδαμε τα βιβλία τους και καθώς τους ευχαριστούσαμε, δώσαμε στη δασκάλα μία πρόσκληση με την οποία τους προσκαλούσαμε στο νηπ/γείο μας.

Κατά τον ερχομό τους,τραγουδήσαμε, παίξαμε, χαρήκαμε και διασκεδάσαμε. Προς ανάμνηση αυτής της ευχάριστης δράσης μία  ζωγραφιά – δώρο, περίμενε τους φιλοξενούμενούς μας.

Ήρθε πάλι η Πασχαλιά…

Και φέτος υποδεχθήκαμε το Πάσχα με πολλές και όμορφες δραστηριότητες ,παρόλο που είχαμε μικρό χρονικό διάστημα από την 25η Μαρτίου.

  • Και πάλι  είχαν την τιμητική  τους λαγουδάκια και κοτοπουλάκια

Λαγουδάκια Κουνελάκια   

 

  • …καθώς και το Δράμα της Θείας Σταύρωσης

  

  • Στα πλαίσια του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων που πραγματοποιούμε για την ιστορία του τόπου μας ,εκτελέσαμε συνταγή για σμυρναίικα κουλουράκια  από πρόσφυγα δεύτερης γενιάς

   

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Μες στην τρελή αποκριά!!!

Περιμένοντας μία από τις πιο αγαπημένες γιορτές των παιδιών πολλές ήταν οι δράσεις και οι κατασκευές που πραγματοποιήθηκαν στο νηπ/γείο μας. Πιο συγκεκριμένα….

  •    Μιλήσαμε για  τα Αποκριάτικα έθιμα τα οποία είναι πλούσια στη χώρα μας και είδαμε ανάλογες εικόνες στον υπολογιστή .

  •    Δημιουργήσαμε ωραίες μάσκες, καπέλα, χειροτεχνίες.

    

   

  • Γνωρίσαμε παραδοσιακά Αποκριάτικα τραγούδια όπως τον «Χαραλάμπη». (τα παιδιά πήραν ρόλους και μεταμφιέστηκαν σε κουμπάρο και κουμπάρα, σε θείο και θεία, σε αδερφό και αδερφή και φίλους του ζευγαριού) , χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς όπως το “πώς το τρίβουν το πιπέρι” και παίξαμε το “γαϊτανάκι”.

   

 

«Χριστούγεννα ήρθαν πάλι…»

Και φέτος τα Χριστούγεννα κάναμε χίλιες  δύο δουλίτσες. Στην αρχή του μήνα επισκεφτήκαμε την Χώρα, στα  Λελέικα και φτιάξαμε μελομακάρονα και στολίδια. μπαίνοντας έτσι στο εορταστικό κλίμα.

Φτιάχνοντας μελομακάρονα... Νόστιμα.... Στολίδια για το δέντρο μας.

Συνεχίσαμε στο σχολείο μας με φάτνες, μπότες του Αϊ-Βασίλη, ζωγραφική με πινέλα, χιονόμπαλες και γούρια για την νέα χρονιά.

Φάτνη 1 Φάτνη 2 Μπότα Χριστουγεννιάτικα θέματα Χιονόμπαλες Κι άλλες χιονόμπαλες Για γούρικη χρονιά...

Προετοιμάζοντας την Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας, στείλαμε τις προσκλήσεις μας και ζωγραφίσαμε τους ρόλους που θα υποδυθούμε. Την ημέρα της γιορτής περάσαμε όμορφα και χαρήκαμε ιδιαίτερα με την παρουσία του Αϊ Βασίλη και το μοίρασμα δώρων.

Οι ρόλοι μας Πρόσκληση Χριστουγεννιάτικα στιγμιότυπα 1 Χριστουγεννιάτικα στιγμιότυπα 2 Χριστουγεννιάτικα στιγμιότυπα 3 Ήρθε ξανά...και έφερε χαρά !!!

Και του χρόνου…

«Το Δέντρο που Έδινε»

Το καταπληκτικό βιβλίο  του Σελ  Σιλβερστάιν  που πραγματεύεται την άδολη αγάπη δίχως ανταλλάγματα, είχαμε την ευκαιρία  να γνωρίσουμε στο νηπιαγωγείο μας.

Αναπτύξαμε τις γλωσσικές μας δεξιότητες.

Γραφή

Ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας σε ασπρόμαυρο φόντο όπως η εικονογράφηση του βιβλίου και δουλέψαμε στο καβαλέτο με πινέλα.

Οι ασπρόμαυρες εντυπώσεις... ...και οι έγχρωμες.

Κόψαμε και κολλήσαμε μήλα με μοτίβα και δημιουργήσαμε στις πόρτες των αιθουσών τα δικά μας δέντρα που δίνουν.

Μήλα με μοτίβα Το δικό μας δέντρο που δίνει... Το δέντρο που δινει  Νο 2

Τέλος παρακολουθήσαμε την αντίστοιχη παράσταση κουκλοθέατρου από την Τασούλα Ξηρομερίτη ( πρώτη παρουσίαση για την Στερεά Ελλάδα στο νηπιαγωγείο μας).

Το Δέντρο που Έδινε 1 Το Δέντρο που Έδινε 2 Άδολη αγάπη...

 

“Αντισεισμική προστασία”

Η πρώτη αντισεισμική άσκηση για την καινούρια χρονιά πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία .Αφού ξαναθυμηθήκαμε οι παλιοί και μάθαμε οι καινούριοι  τι κάνουμε σε περίπτωση σεισμού, κατασκευάσαμε το δικό μας αντισεισμικό σπίτι και υιοθετήσαμε την φράση «όταν γίνεται σεισμός ,μην σε πιάνει πανικός»

Εδώ προστατευόμαστε ...Τίποτα δεν φοβόμαστε ! Το σπίτι μου αντέχει... Αντισεισμική προστασία

“Χρώματα και σχήματα μέσα από την τέχνη”

Με αφορμή τα έργα των  ζωγράφων Κλεε « Κάστρο και ήλιος », Ντελονέ «Η χαρά της ζωής» και Καντίνσκι «Κύκλος μέσα σε κύκλο» μάθαμε και δημιουργήσαμε σχήματα και χρώματα.

Κατασκευάσαμε και αναπαραστήσαμε τα έργα με διάφορους τρόπους

KLEE "Κάστρο και ήλιος" ...με ξύλινα τουβλάκια ...με πλαστικά τουβλάκια Σχεδιάζοντας το κάστρο... "Κάστρα και ήλιοι" 1 "Κάστρα και ήλιοι" 2

μάθαμε τα σχήματα και ανακαλύψαμε τις αποχρώσεις των βασικών χρωμάτων

Μαθαίνω τα σχήματαΜίξεις χρωμάτων Αναμειγνύοντας τα χρώματα

 

Τέλος δημιουργήσαμε πολύχρωμη τέχνη με διάφορα υλικά.

Ταξινομώντας με βάση το χρώμα Ομόκεντροι κύκλοι Τέχνη από χρώματα και σχήματα