25η Μαρτίου 1821

Φέτος μπήκαμε στο κλίμα των εορταστικών εκδηλώσεων για την 25η Μαρτίου με το καταπληκτικό βιβλίο : «Γεννήθηκα το 1821».Ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας από το χρονικό και φτιάξαμε το παραδοσιακό τσαρούχι σε πάζλ. Για να το πάρουμε σπίτι μας και να το παίζουμε ,κατασκευάσαμε και έναν φάκελο με ελληνικά χρώματα.

"Γεννήθηκα το 1821" Στον αγώνα... Ο χορός του Ζαλόγγου. 1   Τσαρούχι πάζλ. Έτοιμο για το σπίτι.

Μετά από την επίσκεψη στο μουσείο, μας επισκέφτηκε η σχολική σύμβουλος κ.Μιχαηλίδου ,μας διάβασε το παραμύθι της Ευγενίας Φακίνου «Τα Ελληνάκια»,είδαμε τα μοτίβα και τα κεντήματα των εικόνων και θυμηθήκαμε τις φορεσιάς του Λαογραφικού Μουσείου. Η φίλη μας Σταυρούλα ,μας έδειξε το κέντημά της και όλοι μαζί φτιάξαμε μία παραδοσιακή ποδιά.

"Τα Ελληνάκια" από την κ.Μιχαηλίδου. Κέντημα 1 Η Σταυρούλα με το κέντημά της. Παραδοσιακή ποδιά. Κατασκευή ποδιάς.