“Κοπή βασιλόπιτας”

Σήμερα κόψαμε τις  βασιλόπιτες στο νηπ/γείο μας , μία για κάθε τμήμα του σχολείου μας. Οι τυχεροί που κέρδισαν το φλουρί πήραν δώρο από ένα βιβλίο.

 

 

Αφήστε μια απάντηση