“Χριστούγεννα στο νηπ/γείο” Περιμένοντας τα Χριστούγεννα στολίσαμε το χριστ. δέντρο μας, παίξαμε κουκλοθέατρο με την κ. Τασούλα, και στολίσαμε την τάξη μας με ωραίες χειροτεχνίες και κατασκευές.