“Χριστούγεννα στο νηπ/γείο”

Περιμένοντας τα Χριστούγεννα στολίσαμε το χριστ. δέντρο μας,

παίξαμε κουκλοθέατρο με την κ. Τασούλα,

και στολίσαμε την τάξη μας με ωραίες χειροτεχνίες και κατασκευές.