5° 4/θέσιο Νηπιαγωγείο Κορίνθου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ-Ο ΓΚΡΙΝΤΣ

Δεκ 202511

Σήμερα, Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025, όλα τα τμήματα του Νηπιαγωγείου μας πραγματοποίησαν μια υπέροχη εκπαιδευτική και ψυχαγωγική επίσκεψη στο Δημοτικό Θέατρο Περιγιαλίου.

Στόχος της επίσκεψης ήταν η παρακολούθηση της χριστουγεννιάτικης παιδικής παράστασης “Ο Γκριντς”.

  • Οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες απόλαυσαν τη θεατρική παράσταση, γελώντας και παρακολουθώντας με αμείωτο ενδιαφέρον τις περιπέτειες του Γκριντς.

  • Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό και τη μαγεία του θεάτρου, ενισχύοντας το πνεύμα των Χριστουγέννων.

  • Η μεταφορά και η παραμονή των παιδιών στο θέατρο κύλησαν ομαλά και με απόλυτη ασφάλεια.

Ευχαριστούμε όλους τους συνοδούς για τη συμβολή τους στην επιτυχημένη διεξαγωγή της εκδρομής!

GridArt 20251211 171330570

ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ BAZAAR

Δεκ 202511

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας οργάνωσε με μεγάλη επιτυχία ένα ξεχωριστό Ανταλλακτικό Χριστουγεννιάτικο Παζάρι (Bazaar)!

Σε μια κίνηση που προάγει την επαναχρησιμοποίηση, τη βιωσιμότητα και το πνεύμα των Χριστουγέννων, στήθηκε ένας χώρος όπου:

  • Οι γονείς και τα παιδιά θα έχουν   την ευκαιρία να ανταλλάξουν παιχνίδια, βιβλία, στολίδια και άλλα αντικείμενα που δεν χρειάζονται πια.

  • Δημιουργήθηκε μια ζεστή, γιορτινή ατμόσφαιρα, ενισχύοντας τους δεσμούς της σχολικής κοινότητας.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων για την πρωτοβουλία και όλους όσους συμμετείχαν, αγκαλιάζοντας αυτή την όμορφη και περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένη δράση!

 

GridArt 20251211 170824123

ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΩΝ ΔΕΝΤΡΩΝ

Δεκ 202511

Με ιδιαίτερη χαρά και χριστουγεννιάτικη διάθεση, όλα τα τμήματα του Νηπιαγωγείου μας πραγματοποίησαν σήμερα, Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2025, μια υπέροχη δράση!

Οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες, γεμάτοι ενθουσιασμό, στόλισαν τα χριστουγεννιάτικα δέντρα του Νηπιαγωγείου, γεμίζοντας τους χώρους μας με φως, χρώμα και γιορτινή ατμόσφαιρα.

  • Χρησιμοποίησαν λαμπερές μπάλες, γιρλάντες και στολίδια .

  • Τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια, ενώ εργάζονταν ομαδικά.

  • Η χαρά και η προσμονή για τις γιορτές ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους μικρούς μας βοηθούς που συνέβαλαν σε αυτή την όμορφη προετοιμασία για τα Χριστούγεννα!

 

GridArt 20251211 170613301

Ο Νοέμβρης στη ΔΥΕΠ

Δεκ 20252

Στο νηπιαγωγείο μας, τα παιδιά ξεκίνησαν ένα ταξίδι στο φθινόπωρο, μέσα από το «Φθινοπωρινό Κουτί Παρατήρησης». Μέσα σε αυτό, φύλλα πολύχρωμα και διαφορετικών σχημάτων, κουκουνάρια, βελανίδια, καρποί και σπόροι έγιναν αφορμή για παρατήρηση, εξερεύνηση και πειραματισμό. Κάθε αντικείμενο αφηγούνταν τη δική του ιστορία για τις αλλαγές της φύσης, και τα παιδιά, με μάτια γεμάτα περιέργεια, άρχισαν να συγκρίνουν, να ταξινομούν και να διατυπώνουν τις πρώτες τους υποθέσεις, καλλιεργώντας τις πρώιμες επιστημονικές δεξιότητες τους.

Η αφήγηση των αντικειμένων δεν σταμάτησε εκεί. Τα παιδιά άγγιζαν, μύριζαν, περιέγραφαν, συζητούσαν και έτσι το λεξιλόγιο και ο προφορικός λόγος τους εμπλουτίζονταν, ενώ η αισθητηριακή τους εμπειρία γινόταν ολοκληρωμένη. Μέσα από αυτά τα παιχνίδια παρατήρησης, ξεδιπλώνονταν έννοιες όπως η ταξινόμηση, η σύγκριση και η κατανόηση των εποχιακών αλλαγών και του κύκλου ζωής των φυτών.

eik1

Το ταξίδι συνεχίστηκε στον κόσμο του STEM, μέσα από τις πρώτες δραστηριότητες ρομποτικής. Τα παιδιά ακολουθούσαν φθινοπωρινά μοτίβα και απλές οδηγίες, μαθαίνοντας να σκέφτονται βήμα-βήμα, να προσανατολίζονται στον χώρο και να κατανοούν βασικές αρχές προγραμματισμού με τρόπο φυσικό και παιχνιδιάρικο. Παράλληλα, η χρήση υλικού με αριθμούς στα μανιτάρια έκανε τα πρώτα μαθηματικά πιο ζωντανά, ενώ το ομαδικό φθινοπωρινό κολλάζ και η φθινοπωρινή σαλάτα ενίσχυσαν τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την επαφή με τις εποχικές γεύσεις.

eik2

Στην καρδιά του προγράμματος βρέθηκε η ελιά, ένας θησαυρός της μεσογειακής γης. Τα παιδιά γνώρισαν τον κύκλο ζωής της, ανακάλυψαν τα πολύτιμα προϊόντα της και έπαιξαν με καρτέλες, εικόνες και καλλιτεχνικές δραστηριότητες, ενώ οι λέξεις και οι έννοιες που συνδέονται με τη διαδικασία έγιναν κομμάτι της καθημερινής τους γλώσσας.

eik3

Η συγκομιδή της ελιάς μετατράπηκε σε μια παιχνιδιάρικη προσομοίωση: με αυτοσχέδιο δέντρο και ειδικά εργαλεία, τα παιδιά ράβδισαν τον καρπό, συγκέντρωσαν τις ελιές, τις μέτρησαν και τις ταξινόμησαν, εφαρμόζοντας βασικές μαθηματικές δεξιότητες και κατανοώντας τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας.

eik4

Το ταξίδι ολοκληρώθηκε με τη ζεστασιά της κουζίνας. Μαζί παρασκεύασαν ελιόψωμο, μέτρησαν τα υλικά, παρατήρησαν τις αλλαγές στη ζύμη και συμμετείχαν ενεργά σε όλα τα στάδια της διαδικασίας. Μέσα από το ζύμωμα και τη διαμόρφωση του ψωμιού, τα παιδιά καλλιέργησαν δεξιότητες λεπτής κινητικότητας, συνεργασίας και βασικών μαθηματικών εννοιών, ενώ η χαρά της δημιουργίας γέμιζε την τάξη με ζεστασιά και υπερηφάνεια.eik5

Έτσι, μέσα από το φθινόπωρο, τα παιδιά έκαναν ένα ολόκληρο ταξίδι μάθησης: παρατήρησαν, πειραματίστηκαν, μέτρησαν, συγκέντρωσαν, δημιούργησαν και γεύτηκαν, καλλιεργώντας ταυτόχρονα τον νου, τις αισθήσεις και την καρδιά τους.

 

Επιμορφωτική Συνάντηση για τα Silent Books

Δεκ 20252

Την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2025,πραγματοποιήθηκε   μια πολύτιμη επιμόρφωση αφιερωμένη στα Silent Books.

Η επιμόρφωση διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Νηπιαγωγών Ν. Κορινθίας κα Άντα Νικολάου και την κυρία Τεριζάκη, και απευθυνόταν στις νηπιαγωγούς του Νομού Κορινθίας.

  • Τόπος Διεξαγωγής: Αίθουσα Εκδηλώσεων του Νηπιαγωγείου μας (όπου και φιλοξενήθηκε η συνάντηση).

  • Στόχος: Η εντρύφηση στη μεθοδολογία και τα παιδαγωγικά οφέλη της αξιοποίησης των Silent Books στην προσχολική εκπαίδευση.

 Μεγάλη Συμμετοχή και Βιωματική Δράση

Η δράση αγκαλιάστηκε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον από όλες τις νηπιαγωγούς, οι οποίες συμμετείχαν ενεργά.

  • Ακολούθησε βιωματική δράση με τα βιβλία, όπου οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να πειραματιστούν με τις αφηγηματικές τεχνικές των εικόνων.

  • Η βραδιά έκλεισε με προσφορά διαφόρων εδεσμάτων, σε ένα κλίμα συναδελφικότητας και ανταλλαγής απόψεων.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συμμετέχοντες για την παρουσία τους και τη Σχολική Σύμβουλο και την κα Τεριζάκη για τη διοργάνωση αυτής της εποικοδομητικής συνάντησης.

 

GridArt 20251202 000515886

Γεφύρωμα Πολιτισμών με τα Silent Books!

Δεκ 20252

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα δράση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2025, με στόχο την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας και την προώθηση της διαπολιτισμικής επικοινωνίας.

 Επισκέψεις και Βιβλιοπαρουσιάσεις

Το πρωί της Πέμπτης, η Σχολική Σύμβουλος Νηπιαγωγών Ν. Κορινθίας  κα Άντα Νικολάου , η Διευθύντρια του 5ου Νηπιαγωγείου Κορίνθου, κα Πετρούλια Ελένη και η αποσπασμένη νηπιαγωγός στην Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας  κα Τεριζάκη Γαρυφαλιά επισκέφτηκαν:

  1. Το Νηπιαγωγείο Δ.Υ.Ε.Π. Προσφύγων για να πραγματοποιήσουν βιβλιοπαρουσίαση των “Silent Books” (βιβλία χωρίς λόγια). Η δράση αγκαλιάστηκε με ενθουσιασμό από τους μικρούς μαθητές.

  2. Στη συνέχεια, ακολούθησε επίσκεψη στο 5ο Νηπιαγωγείο Κορίνθου. Εκεί, η αποσπασμένη νηπιαγωγός παρουσίασε ένα Silent Book στο Τμήμα Τ3 του νηπιαγωγείου.

 Συνεργασία και Σχέδιο Δράσης

Η παρουσίαση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του κοινού Σχεδίου Δράσης σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Δ.Υ.Ε.Π. Προσφύγων, με τον χαρακτηριστικό τίτλο: «ΓΕΦΥΡΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ».

  • Στόχος: Τα Silent Books, με την παγκόσμια γλώσσα των εικόνων, αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο για την προσέγγιση παιδιών διαφορετικών γλωσσικών και πολιτισμικών υποβάθρων, χτίζοντας μια γέφυρα επικοινωνίας και κατανόησης.

  • Επίσης η κυρία Τεριζάκη δώρισε και στο Νηπιαγωγείο ΔΥΕΠ και στο Νηπιαγωγείο μας μια ωραία σειρά silent books.

Ευχαριστούμε θερμά όλες τις συμμετέχουσες για την πρωτοβουλία και την υλοποίηση αυτής της τόσο σημαντικής διαπολιτισμικής δράσης!

 

GridArt 20251201 235935172

Τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματά τους

Νοέ 202530

Η δράση του ενεργού πολίτη για το σχολικό έτος 2025-2026 για το τμήμα 4 αφορούσε τα δικαιώματα των παιδιών σύμφωνα με τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού που υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1989 (πηγή: UNICEF)

Η τελική διάχυση των δραστηριοτήτων των μαθητών έγινε με την ανάρτηση στην αυλή του σχολείου μιας αφίσας που δημιούργησαν οι μαθητές ομαδοσυνεργατικά.

IMG 20251127 220817 1

Και το τελικό έργο που ευχόμαστε να διαδοθεί σε όλο τον κόσμο με τη μαγική βοήθεια του διαδικτύου είναι το παρακάτω animation που δημιουργήθηκε με το scratch. (Πατήστε επάνω στην πράσινη σημαία που θα εμφανισθεί).

Animation: ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

“Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική”

Νοέ 202524

Ολοκληρώθηκε στο τμήμα 4 του Νηπιαγωγείου μας το Εργαστήριο Δεξιοτήτων «Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!» που αφορούσε την οικογενειακή πολυμορφία με στόχο την άρση των όποιων διακρίσεων. Οι μαθητές αποτύπωσαν τις ιδέες τους για ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια δημιουργώντας το «Οικογενειακό βιβλίο». Πατήστε ΕΔΩ για να το διαβάσετε.

Θα αναρωτιέστε όμως τι είναι ο ποιοτικός χρόνος; Είναι η παρουσία με νόημα των μελών της οικογένειας. Ακόμη και δέκα λεπτά απόλυτης σύνδεσης είναι πιο πολύτιμα από ώρες που μπορεί το παιδί να έχει κάποιον δίπλα του αλλά να μην νιώθει ότι πραγματικά συνδέονται. Μια στοργική αγκαλιά, μια συζήτηση χωρίς βιασύνη, ένα κοινό παιχνίδι, κοινές δραστηριότητες όπως μαγείρεμα, τακτοποίηση, περίπατος, το μοίρασμα συναισθημάτων είναι κάποιες μόνο στιγμές πραγματικού ποιοτικού χρόνου, όπως με τόση αγνότητα και ειλικρίνεια ζωγράφισαν οι μαθητές στο πιο πάνω βιβλίο.

Αγαπητοί γονείς, αφιερώστε χρόνο στα παιδιά χωρίς περισπασμούς από οθόνες ή υποχρεώσεις. Επιδιώξτε την πραγματική σύνδεση με το παιδί σας καθώς τα οφέλη είναι σημαντικά: Ενισχύεται η συναισθηματική του νοημοσύνη, τίθενται οι βάσεις της επικοινωνίας που στην εφηβεία θα σας βοηθήσουν να σταθείτε δίπλα του, ενισχύεται η κοινωνική μάθηση και τέλος καλλιεργείται στο παιδί το αίσθημα του ανήκειν.

Ο ποιοτικός χρόνος δεν αγοράζεται αλλά χτίζεται. Μικρές στιγμές για τους μεγάλους είναι μεγάλα δώρα για τα παιδιά!

Βιβλιογραφία:

  • Παπαδοπούλου, Χ. (2017). Οικογενειακό περιβάλλον και συναισθηματική ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίας. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Goleman, D. (1995). Emotional Intelligence. Bantam Books.
  • UNICEF (2020). The State of the World’s Children: Family and Caregiving.

 

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2025-2026, Σχολή Γονέων- Μικρές συμβουλές, Τμήμα 4 (2025-2026) | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική”    

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ -THE SILENT BOOKS

Νοέ 202522

 

AFISA Anakalyptontas ton kosmo ton silent books

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι το σχολείο μας θα φιλοξενήσει μια πολύ ενδιαφέρουσα δια ζώσης Επιμορφωτική Δράση – Εργαστήριο για όλες τις Νηπιαγωγούς της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας.

Η διοργάνωση αυτής της σημαντικής επιμόρφωσης γίνεται με πρωτοβουλία της Σχολικής Συμβούλου Νηπιαγωγών Ν. Κορινθίας, κυρίας ‘Αντας  Νικολάου, σε στενή συνεργασία με την εισηγήτρια, κυρία Γαρυφαλιά Τεριζάκη, αποσπασμένη Νηπιαγωγό στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας – Παράρτημα Τριφυλίας.

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας European Authors Day (#EuropenaAuthorsDay #ReadForReal).

Ανακαλύπτοντας τον Μαγικό Κόσμο των Silent Books

Το κεντρικό θέμα του εργαστηρίου είναι: «Ανακαλύπτοντας τον κόσμο των silent books».Τα Silent Books (Βιβλία χωρίς Λόγια) αποτελούν ένα πανίσχυρο εργαλείο για την προσχολική αγωγή. Χωρίς τη χρήση γραπτού κειμένου, καλούν τα παιδιά να γίνουν οι ίδιοι αφηγητές, ενισχύοντας τη φαντασία, την παρατηρητικότητα και, κυρίως, την συμπερίληψη όλων των μαθητών στην ιστορία.

Ο τίτλος του Εργαστηρίου τα λέει όλα:

“Σσςς… η σιωπή έχει φωνή: Τα silent books ως εργαλείο δημιουργικής έκφρασης και συμπερίληψης στην πράξη.”

 

από κάτω από: Επιμορφώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ -THE SILENT BOOKS    

Επέτειος του Πολυτεχνείου

Νοέ 202520

 POLYTECHNEIO exofyllo biblioy

(Για να δείτε το ψηφιακό βιβλίο πατήστε επάνω στο παραπάνω εξώφυλλο του)

από κάτω από: Επέτειος Πολυτεχνείου, Τέχνη, Τμήμα 3 (2025-26) | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επέτειος του Πολυτεχνείου    
« Παλιότερα άρθρα

Ταυτότητα σχολείου.

Το 5ο  4/θ Νηπιαγωγείο Κορίνθου (Πολυδύναμο) βρίσκεται στην περιοχή Αγίας Άννης Κορίνθου. Προέκυψε από τη συγχώνευση τεσσάρων νηπιαγωγείων της πόλης της Κορίνθου (2ο, 5ο, 8ο και 16ο) με Κοινή  Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 4665Β/9-8-2024.

Το 5ο 4/θ νηπιαγωγείο στεγάζεται σε ένα νεόκτιστο συγκρότημα με αρχή λειτουργίας του τον Ιανουάριο του 2021 οπότε πραγματοποιήθηκαν και τα εγκαίνια του. Στο νέο νηπιαγωγείο υπάρχει τμήμα ένταξης ενώ διοικητικά ανήκουν σε αυτό και οι τάξεις ΔΥΕΠ που όμως στεγάζονται στη Δομή συγκέντρωσης προσφύγων. Είναι οργανικά τετραθέσιο αλλά λειτουργικά πενταθέσιο, με πέντε πρωινά υποχρεωτικού ωραρίου τμήματα και δύο ολοήμερα.

Οι κτιριακές του εγκαταστάσεις είναι άριστες. Υπάρχουν πέντε αίθουσες διδασκαλίας, τέσσερις τουαλέτες νηπίων, κοινόχρηση αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, κουζίνα/τραπεζαρία, τουαλέτες για το προσωπικό, τουαλέτα για ΑΜΕΑ και γραφείο Διευθυντή και εκπαιδευτικών. Επίσης διαθέτει άνετους εξωτερικούς χώρους, αυλή επιστρωμένη με χλoοτάπητα, ξύλινο κιόσκι, παγκάκια και κάποια παιγνίδια εξωτερικού χώρου. Περιμετρικά έχουν φυτευτεί δέντρα για σκίαση. Υπάρχουν προβολείς που ανάβουν τη νύχτα για την ασφάλεια του κτιρίου ενώ το κτίριο διαθέτει ακόμη κάμερες, συναγερμό και πυρασφάλεια. Από τη σχολική χρονιά 2024-2025 οι αίθουσες θα θερμαίνονται με φυσικό αέριο ενώ σε δύο από τις πέντε, έχουν τοποθετηθεί και air-conditions.

Όραμα Σχολείου.

Οραματιζόμαστε ένα σχολείο φιλικό προς το περιβάλλον, όπου οι εμπλεκόμενοι σε αυτό (εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες) θα δείχνουν σεβασμό στον άνθρωπο, την φύση και τα ζώα, θα αναπτύσσουν δράσεις και  δραστηριότητες με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη. Ένα σχολείο, όπου θα επικρατεί πνεύμα συνεργασίας, ελευθερίας έκφρασης και αποδοχής στην διαφορετικότητα. Ένα σχολείο προσανατολισμένο σε δημοκρατικές διαδικασίες επιλογής, όπου μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί θα συν δημιουργούν το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα λειτουργούν, θα εργάζονται και θα δημιουργούν. Ένα σχολείο, όπου οι Ψηφιακές Τεχνολογίες θα αποτελούν εργαλείο στην μαθησιακή διαδικασία καθώς όλοι θα έχουν πρόσβαση σε αυτές. Ένα σχολείο που θα υποστηρίζει και θα ενισχύει την καινοτομία, θα δίνει χώρο και ελευθερία στον κάθε εκπαιδευτικό να επιλέξει, να σχεδιάσει και να υλοποιήσει προγράμματα που θα άπτονται των ενδιαφερόντων του, υποστηρίζοντας την επαγγελματική ανάπτυξη αυτών. Ένα σχολείο ανοιχτό στην οικογένεια και την τοπική κοινωνία και τους φορείς αυτής, ενισχύοντας την συνεργασία, την αλληλεγγύη, τον εθελοντισμό και την προσφορά. Ένα σχολείο που θα καλλιεργεί δεξιότητες και θα αναπτύσσει στάσεις και συμπεριφορές προετοιμάζοντας σήμερα τους πολίτες του αύριο.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων