Γενικά
Μια τοιχογραφία γεμάτη λουλούδια και αγάπη στο Νηπιαγωγείο μας!
Οι μέρες μας στο νηπιαγωγείο ομόρφυναν ακόμα περισσότερο! Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, σας παρουσιάζουμε τη νέα, πανέμορφη τοιχογραφία που στολίζει πλέον τον χώρο μας και γεμίζει καθημερινά τα παιδιά με χαμόγελα και ανοιξιάτικη διάθεση.
Αυτός ο υπέροχος «κήπος» δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της αναπληρώτριας εκπαιδευτικού ΕΑΕ κας Νάτσου Ιορδάνας.
Με αστείρευτο μεράκι, υπομονή και απόλυτη προσήλωση και με τη βοήθεια των μικρών μαθητών ο απλός τοίχος μετατράπηκε σε ένα ζωντανό έργο τέχνης, γεμάτο χρώματα και ανθισμένα λουλούδια. Η αγάπη της για τα παιδιά και το σχολείο μας αποτυπώθηκε σε κάθε πινελιά, προσφέροντας στους μικρούς μας μαθητές ένα περιβάλλον ακόμα πιο ζεστό, παραμυθένιο και δημιουργικό.
Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» από καρδιάς για αυτό το υπέροχο δώρο που μας χάρισε! Οι πράξεις αυτές αποδεικνύουν ότι η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μάθημα, αλλά και έμπνευση, φροντίδα και ομορφιά.
Γιορτή λήξης σχολικής χρονιάς τμημάτων 1&2
Με τεράστια επιτυχία, πλημμυρισμένη από χαμόγελα, συγκίνηση και παιδικές φωνούλες, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026 η καλοκαιρινή γιορτή λήξης του σχολικού μας έτους για τα Τμήματα 1 και 2 του Νηπιαγωγείου μας!
Οι μικροί μας πρωταγωνιστές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, μας ταξίδεψαν με τη ζωντάνια τους, χόρεψαν, τραγούδησαν και μας θύμισαν πόσο όμορφο είναι να βλέπεις τον κόσμο μέσα από τα μάτια των παιδιών. Στιγμές γεμάτες περηφάνια
Η αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας γέμισε από την ενέργεια των παιδιών και το θερμό χειροκρότημα των γονέων και συγγενών, που καμάρωσαν τα μικρά μας για όλα όσα κατάφεραν και έμαθαν κατά τη διάρκεια αυτής της όμορφης σχολικής χρονιάς.
«Το ταξίδι της φετινής χρονιάς έφτασε στο λιμάνι του, και τα μικρά μας ναυτάκια είναι έτοιμα για νέες, μεγάλες περιπ
Θέλουμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες:
-
Στους μικρούς μας μαθητές, που μας χάρισαν αυτή την αξέχαστη παράσταση.
-
Στους εκπαιδευτικούς, για την αγάπη, την υπομονή και την καθοδήγηση όλο αυτό τον χρόνο.
-
Σε όλους εσάς, τους γονείς, που σταθήκατε πολύτιμοι αρωγοί στο έργο μας και μοιραστήκατε μαζί μας αυτή τη συγκινητική βραδιά.
Στα προνηπιάκια μας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβρη! Στα νηπιάκια μας, που ανοίγουν τα φτερά τους για το Δημοτικό σχολείο, ευχόμαστε «Καλό Ταξίδι» και καλή πρόοδο στη νέα τους αρχή!
Καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι σε όλους! ☀️🌊
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Με τεράστια επιτυχία και τον αμέριστο θαυμασμό μικρών και μεγάλων πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026 η βιωματική παρουσίαση του παιδικού βιβλίου «Το χαμένο Πιτσαλλού» (από τη σειρά «Πιτσιμπούνια – Τα πρώτα μου μυστήρια»).
Οι μικροί μας φίλοι έγιναν για λίγο ντετέκτιβ, ένωσαν τις δυνάμεις τους με τα Πιτσιμπούνια και βοήθησαν τον Μικρό Μπλε να λύσει το μεγαλύτερο αρχαιολογικό μυστήριο όλων των εποχών, σε μια εκδήλωση γεμάτη κέφι, φαντασία και δημιουργικότητα!
Μια Ξεχωριστή Χειρονομία
Η χαρά της ημέρας κορυφώθηκε όταν η συγγραφέας, Ευτυχία Γιαννάκη, προχώρησε σε μια συγκινητική κίνηση: έκανε δώρο στο σχολείο μας αρκετά βιβλία αυτής της αγαπημένης σειράς, εμπλουτίζοντας τη βιβλιοθήκη μας και δίνοντας την ευκαιρία σε ακόμα περισσότερα παιδιά να ταξιδέψουν στον μαγικό κόσμο των Πιτσιμπουνιών.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη συγγραφέα Ευτυχία Γιαννάκη, στην εικονογράφο Σοφία Τουλιάτου, στις Εκδόσεις Ίκαρος και στο Βιβλιοπωλείο «Κιβωτός» για αυτή την υπέροχη και αξέχαστη εμπειρία!
Οι «Μικροί Κηπουροί» μας στο Περιβαλλοντικό Συμπόσιο!
Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε ότι σήμερα τα νήπια του σχολείου μας, ως γνήσιοι «Μικροί Κηπουροί», συμμετείχαν στο Περιβαλλοντικό Συμπόσιο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΠΕ) Κορινθίας!
Τα παιδάκια μας είχαν την ευκαιρία:
-
Να μοιραστούν τις οικολογικές τους ανησυχίες.
-
Να παρουσιάσουν τις πράσινες δράσεις τους.
-
Να μάθουν παίζοντας για την προστασία του περιβάλλοντος και τη σημασία της φύσης στη ζωή μας.
«Με μικρά βήματα και μεγάλες πράξεις, τα παιδιά μας δείχνουν τον δρόμο για ένα πιο πράσινο και φωτεινό μέλλον!»
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες για την εξαιρετική τους παρουσία και το περιβαλλοντικό τους πνεύμα!
Ένα μεγάλο «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» για τη δροσερή αγκαλιά στο Νηπιαγωγείο μας!
Οι μέρες στο Νηπιαγωγείο μας έγιναν ακόμα πιο όμορφες, άνετες και… δροσερές!
Με τεράστια χαρά και ευγνωμοσύνη, θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας μια σπουδαία πράξη προσφοράς και συνεργασίας που ομόρφυνε την καθημερινότητα των μικρών μας μαθητών.
Η πολύτιμη προσφορά της εταιρείας Nikon Helm Hellas
Θέλουμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία Nikon Helm Hellas, η οποία ανταποκρίθηκε με συγκινητική ευαισθησία στις ανάγκες του σχολείου μας, καλύπτοντας ένα σημαντικό μέρος του ποσού για την αγορά ενός σύγχρονου κλιματιστικού. Η γενναιόδωρη αυτή χορηγία αποδεικνύει έμπρακτα την κοινωνική τους υπευθυνότητα και τη φροντίδα τους για την νέα γενιά.
Η δυναμική στήριξη του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων
Φυσικά, τίποτα δεν θα γινόταν πραγματικότητα χωρίς τους «φύλακες αγγέλους» του σχολείου μας. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ανέλαβε αμέσως δράση, καλύπτοντας το κόστος και φροντίζοντας για την ασφαλή εγκατάσταση του κλιματιστικού, προσφέροντας όπως πάντα τον χρόνο και την αγάπη του.
Γιατί αυτή η προσφορά είναι σημαντική για εμάς: Στο Νηπιαγωγείο, τα παιδιά παίζουν, δημιουργούν και αναπτύσσονται. Η εξασφάλιση μιας σωστής θερμοκρασίας στην τάξη, τόσο το καλοκαίρι όσο και τον χειμώνα, είναι απαραίτητη για να μπορούν οι μικροί μας εξερευνητές να συγκεντρώνονται και να χαίρονται το μάθημα και το παιχνίδι τους με ασφάλεια και άνεση.
Όταν η ιδιωτική πρωτοβουλία συναντά την αγάπη των γονιών, το αποτέλεσμα είναι πάντα μαγικό!
Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας που κάνετε το «δεύτερο σπίτι» των παιδιών μας ακόμα πιο ζεστό (και δροσερό, όταν πρέπει)!.
Με εκτίμηση,
Η Διευθύντρια και το Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Νηπιαγωγείου
Δράση ευαισθητοποίησης από την Ε.Δ.Υ.
Η Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) λειτουργεί στη σχολική μονάδα και έχει ως σκοπό την ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού (ν. 2101/1992) και η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες (ν. 4074/2012).
Η Ε.Δ.Υ. δηλαδή η ψυχολόγος και η κοινωνική λειτουργός του νηπιαγωγείου μας, αποτελεί ένα πολύτιμο στήριγμα για μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Μέσα από δράσεις, συμβουλευτική και παρεμβάσεις, συμβάλλει ουσιαστικά στη δημιουργία ενός ασφαλούς, υποστηρικτικού και συμπεριληπτικού σχολικού περιβάλλοντος, όπου κάθε παιδί αισθάνεται αποδοχή, σεβασμό και φροντίδα.
Στο πλαίσιο των δράσεων ευαισθητοποίησης, πραγματοποιήθηκε σήμερα σε όλα τα τμήματα μια όμορφη και ουσιαστική δραστηριότητα με θέμα τον αυτισμό. Τα παιδιά άκουσαν μια ιστορία με ήρωα ένα παιδί στο φάσμα του αυτισμού και μέσα από συζήτηση και προβληματισμό γνώρισαν καλύτερα τη διαφορετικότητα, τη σημασία της αποδοχής και της ενσυναίσθησης. Η δράση βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν πως κάθε παιδί είναι μοναδικό και αξίζει αγάπη, σεβασμό και ίσες ευκαιρίες.
Μια Μουσική Γιορτή για το Βιβλίο!
Με μεγάλη χαρά και δημιουργικό ενθουσιασμό, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στη δράση «Διαβάζουμε Μαζί», που διοργάνωσε η Σχολική Βιβλιοθήκη “Κυψέλη” με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.
Οι μικροί μας μαθητές έγιναν για λίγο… “συνθέτες του μέλλοντος”! Αφού περιηγηθήκαμε στον μαγικό κόσμο των παραμυθιών, τα παιδιά έδωσαν τις δικές τους ιδέες και περιγραφές (prompts). Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (Gemini Music), οι σκέψεις των παιδιών μεταμορφώθηκαν σε ένα πρωτότυπο μουσικό κομμάτι!
Η Επιβράβευση των Μικρών μας Δημιουργών
Η συμμετοχή μας γέμισε τα προσωπάκια των παιδιών με χαμόγελα, αλλά και όμορφα δώρα. Για την προσπάθειά τους, οι μαθητές μας έλαβαν:
-
Αναμνηστικούς επαίνους συμμετοχής.
-
Πολύχρωμους σελιδοδείκτες, για να συντροφεύουν τις επόμενες αναγνωστικές τους περιπέτειες.
“Τα βιβλία μας δίνουν φτερά και η μουσική μας ταξιδεύει!”
Μέσα από τέτοιες δράσεις, το σχολείο μας αγκαλιάζει την καινοτομία και καλλιεργεί την αγάπη για το βιβλίο με τον πιο σύγχρονο και διασκεδαστικό τρόπο.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μικρούς μας δημιουργούς!
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΑΣ
- 28η Οκτωβρίου
- eTwinning προγράμματα
- Ανακοινώσεις
- Άνοιξη
- Γενικά
- Γιορτή της μητέρας
- Διαγωνισμοί
- Διατροφή
- Δικαιώματα παιδιού
- Δράσεις
- Δράσεις ενεργού πολίτη 2025-2026
- Δράση για τη σχολική βία 2025-2026
- Δωρεές-Νέος εξοπλισμός
- Εγγραφές στο νηπιαγωγείο
- Ειρήνη-πόλεμος
- Εκδηλώσεις και προτάσεις για την πόλη μας
- Εκδρομές – επισκέψεις
- Επέτειος Πολυτεχνείου
- Επιμορφώσεις
- Επισκέψεις φορέων – Θεάματα στο σχολείο μας
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2025-2026
- Προγράμματα eTwinning
- Πρώτες ημέρες στην τάξη
- Σαρακοστή-Πάσχα
- Σύλλογος Γονέων
- Σχέδια δράσης 2024-2025
- Σχέδια δράσης 2025-2026
- Σχολή Γονέων- Μικρές συμβουλές
- Τέχνη
- Τμήμα 1 (2025-2026)
- Τμήμα 2 (2025-2026)
- Τμήμα 3 (2025-26)
- Τμήμα 4 (2025-2026)
- Τμήμα 5 (2025-2026)
- Τμήμα ΔΥΕΠ (2024-2025)
- Τμήμα ΔΥΕΠ (2025-2026)
- Τμήμα ένταξης 2025-26
- ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
- Χριστούγεννα
- Ψηφιακές δραστηριότητες
Ταυτότητα σχολείου.
Το 5ο 4/θ Νηπιαγωγείο Κορίνθου (Πολυδύναμο) βρίσκεται στην περιοχή Αγίας Άννης Κορίνθου. Προέκυψε από τη συγχώνευση τεσσάρων νηπιαγωγείων της πόλης της Κορίνθου (2ο, 5ο, 8ο και 16ο) με Κοινή Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 4665Β/9-8-2024.
Το 5ο 4/θ νηπιαγωγείο στεγάζεται σε ένα νεόκτιστο συγκρότημα με αρχή λειτουργίας του τον Ιανουάριο του 2021 οπότε πραγματοποιήθηκαν και τα εγκαίνια του. Στο νέο νηπιαγωγείο υπάρχει τμήμα ένταξης ενώ διοικητικά ανήκουν σε αυτό και οι τάξεις ΔΥΕΠ που όμως στεγάζονται στη Δομή συγκέντρωσης προσφύγων. Είναι οργανικά τετραθέσιο αλλά λειτουργικά πενταθέσιο, με πέντε πρωινά υποχρεωτικού ωραρίου τμήματα και δύο ολοήμερα.
Οι κτιριακές του εγκαταστάσεις είναι άριστες. Υπάρχουν πέντε αίθουσες διδασκαλίας, τέσσερις τουαλέτες νηπίων, κοινόχρηση αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, κουζίνα/τραπεζαρία, τουαλέτες για το προσωπικό, τουαλέτα για ΑΜΕΑ και γραφείο Διευθυντή και εκπαιδευτικών. Επίσης διαθέτει άνετους εξωτερικούς χώρους, αυλή επιστρωμένη με χλoοτάπητα, ξύλινο κιόσκι, παγκάκια και κάποια παιγνίδια εξωτερικού χώρου. Περιμετρικά έχουν φυτευτεί δέντρα για σκίαση. Υπάρχουν προβολείς που ανάβουν τη νύχτα για την ασφάλεια του κτιρίου ενώ το κτίριο διαθέτει ακόμη κάμερες, συναγερμό και πυρασφάλεια. Από τη σχολική χρονιά 2024-2025 οι αίθουσες θα θερμαίνονται με φυσικό αέριο ενώ σε δύο από τις πέντε, έχουν τοποθετηθεί και air-conditions.
Όραμα Σχολείου.
Οραματιζόμαστε ένα σχολείο φιλικό προς το περιβάλλον, όπου οι εμπλεκόμενοι σε αυτό (εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες) θα δείχνουν σεβασμό στον άνθρωπο, την φύση και τα ζώα, θα αναπτύσσουν δράσεις και δραστηριότητες με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη. Ένα σχολείο, όπου θα επικρατεί πνεύμα συνεργασίας, ελευθερίας έκφρασης και αποδοχής στην διαφορετικότητα. Ένα σχολείο προσανατολισμένο σε δημοκρατικές διαδικασίες επιλογής, όπου μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί θα συν δημιουργούν το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα λειτουργούν, θα εργάζονται και θα δημιουργούν. Ένα σχολείο, όπου οι Ψηφιακές Τεχνολογίες θα αποτελούν εργαλείο στην μαθησιακή διαδικασία καθώς όλοι θα έχουν πρόσβαση σε αυτές. Ένα σχολείο που θα υποστηρίζει και θα ενισχύει την καινοτομία, θα δίνει χώρο και ελευθερία στον κάθε εκπαιδευτικό να επιλέξει, να σχεδιάσει και να υλοποιήσει προγράμματα που θα άπτονται των ενδιαφερόντων του, υποστηρίζοντας την επαγγελματική ανάπτυξη αυτών. Ένα σχολείο ανοιχτό στην οικογένεια και την τοπική κοινωνία και τους φορείς αυτής, ενισχύοντας την συνεργασία, την αλληλεγγύη, τον εθελοντισμό και την προσφορά. Ένα σχολείο που θα καλλιεργεί δεξιότητες και θα αναπτύσσει στάσεις και συμπεριφορές προετοιμάζοντας σήμερα τους πολίτες του αύριο.









