Την Τετάρτη 6-11-2024 κάναμε την πρώτη εξόρμηση της σχολικής χρονιάς, για να παρακολουθήσουμε τη θεατρική παράσταση “Ο μαγικός αυλός”. Ένα παραμύθι που μιλάει για τη μαγεία της αγάπης και της φιλίας, βασισμένο στην ομώνυμη όπερα του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ, δοσμένο με πολύ ωραίο τρόπο, από την κυρία Κάρμεν Ρουγκέρη. Στο θέατρο μας περίμενε και μία έκπληξη: η νονά του Αλέξανδρου κυρία Γεωργία (η οποία έχει το κυλικείο του θεάτρου) μας κέρασε ποπ κορν.
Λίγο πριν μπούμε στο θέατρο
Η αποχώρηση μας από το θέατρο












































































