Τη Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026, η κυρία Νεφέλη (ψυχολόγος) και η κυρία Βερονίκη (κοινωνική λειτουργός) μας είχαν ετοιμάσει μια όμορφη έκπληξη. Ήρθαν να μας αποχαιρετήσουν, χαρίζοντάς μας όμορφα αναμνηστικά δωράκια που είχαν φτιάξει οι ίδιες:
- Μια φωτογραφία με τα δωράκια μας
- Το δωράκι που μας ετοίμασαν
Εμείς με τη σειρά μας ανταποδώσαμε, χαρίζοντας τους όμορφες ζωγραφιές, τις οποίες δέσαμε σαν βιβλία.










