Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας, έγινε στις 20 – 12 – 2024. Τα παιδιά έβαλαν τα δυνατά τους και παρουσίασαν στους γονείς μια διασκευή του παραμυθιού “Το μικρό έλατο” του Άντερσεν. Μετά την παράσταση ακολούθησε μπουφές με τη φροντίδα των γονέων. Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, που στάθηκε δίπλα μας και μας βοήθησε να ετοιμάσουμε αυτήν την όμορφη γιορτή.
Το σκηνικό της θεατρικής μας παράστασης
Από το διάκοσμο της τάξης μας δε θα μπορούσε να λείπει “Το γράμμα στον Άγιο Βασίλη”




















