Χριστούγεννα 2024 – Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας, έγινε στις 20 – 12 – 2024. Τα παιδιά έβαλαν τα δυνατά τους και παρουσίασαν στους γονείς μια διασκευή του παραμυθιού “Το μικρό έλατο” του Άντερσεν. Μετά την παράσταση ακολούθησε μπουφές με τη φροντίδα των γονέων. Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, που στάθηκε δίπλα μας και μας βοήθησε να ετοιμάσουμε αυτήν την όμορφη γιορτή. 

Το σκηνικό της θεατρικής μας παράστασης

Από το διάκοσμο της τάξης μας δε θα μπορούσε να λείπει “Το γράμμα στον Άγιο  Βασίλη”

Χριστούγεννα 2024 – Οι Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μας

Φέτος για τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας, σηκώσαμε τα μανίκια, πήραμε κόλλες, ψαλίδια, χαρτόνια, μαρκαδόρους, τέμπερες, στολίδια και φτιάξαμε:

 Οι ομαδικές εργασίες, τις οποίες ετοίμασαν τα παιδιά του ολοήμερου, στόλισαν τα ταμπλό της τάξης μας:

Χριστούγεννα 2024 – Το Χριστουγεννιάτικο δώρο του Πολύδωρα Δώρου

Στις 3 -12- 2024, στο ξεκίνημα των φετινών Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του σχολείου μας, τα παιδιά διασκέδασαν με το θεατρικό παιχνίδι “Το Χριστουγεννιάτικο δώρο του Πολύδωρα Δώρου”, που παρουσίασε στο σχολείο μας η ομάδα “Μαγικό Πεφταστέρι”:

Χριστούγεννα 2024 – Το πρόγραμμα της Χριστουγεννιάτικης γιορτής μας


Λήψη αρχείου

Χριστουγεννιάτικη γιορτή – Ανακοίνωση


Λήψη αρχείου

Ευχαριστίες προς τις εταιρείες: ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και Μ&Γ  ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ  ΟΕ  ΔΙΖΑΣ

  • Ευχαριστούμε πολύ την εταιρεία ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, η οποία ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα του σχολείου και μας  χορήγησε δωροεπιταγή αξίας 80 ευρώ. Στις 30-11-2024 παραλάβαμε τη δωροεπιταγή και μπορέσαμε να αγοράσουμε εκπαιδευτικό υλικό, για τον εξοπλισμό του Τμήματος  Ένταξης  του σχολείου μας, αλλά και είδη καθαρισμού.

 

  • Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Κώστα Κωνσταντόπουλο (μπαμπά της Αριάδνης),  και την εταιρεία: Μ&Γ  ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ  ΟΕ  ΔΙΖΑΣ για τη δωρεά καινούριας μοκέτας. Ο κ. Κώστας  μεσολάβησε στην εταιρεία και ο κ. Γιώργος Αγγελόπουλος μας δώρισε την μοκέτα στις διαστάσεις που θέλαμε. Την Τετάρτη λοιπόν 4-12-2024 παραλάβαμε την καινούρια μοκέτα του σχολείου μας.

Υγιεινή διατροφή για να είμαστε δυνατοί

Αυτόν τον καιρό υλοποιούμε στο σχολείο μας ένα πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τίτλο “Υγιεινή διατροφή για να είμαστε δυνατοί”. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος:

  • Συμμετείχαμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Σιτάρι, χρυσός θησαυρός», που παρουσίασε στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας η ομάδα «Μαγικό Πεφταστέρι».
  • Μάθαμε για τα θρεπτικά συστατικά των τροφών και ξεχωρίσαμε τις υγιεινές από τις ανθυγιεινές τροφές.
  • Κόψαμε εικόνες τροφών από περιοδικά και συνεργαστήκαμε για να φτιάξουμε τη “Νεράιδα Υγιεινούλα” και τη “Μάγισσα Ανθιεινούλα”.
  • Ξεχωρίσαμε τις τροφές σε ομάδες, διαλέξαμε μια από αυτές, βρήκαμε πληροφορίες για την ομάδα μας (με τη βοήθεια των γονέων μας) και τις παρουσιάσαμε μέσα στην τάξη. Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων δοκιμάσαμε ψωμί, φρούτα, γλυκά.
  • Όταν ολοκληρώσαμε τις παρουσιάσεις  συνεργαστήκαμε για να φτιάξουμε την πυραμίδα της διατροφής, για τα παιδιά.
  • Δηλώσαμε την προτίμηση μας, ανάμεσα στη γλυκιά και την αλμυρή γεύση (η δραστηριότητα έγινε από τα παιδιά του ολοήμερου).

Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο με τη συμμετοχή μας στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Αειφόρου Εκπαίδευσης με τίτλο: «Διατροφή, Περιβάλλον  και Yγεία», που υλοποιεί το Κ.Π.Ε./Κ.Ε.ΠΕ.Α. Ιεράπετρας – Νεάπολης. 

 

 

Επέτειος Πολυτεχνείου 2024

  • Το βιβλίο “Η εξέγερση του Πολυτεχνείου” και το κατάλληλο φωτογραφικό υλικό, μας βοήθησαν να μιλήσουμε για την επέτειο.
  • Είδαμε στο YouTube βίντεο με ντοκουμέντα από την εξέγερση.
  • Ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε εντύπωση.
  • Τραγουδήσαμε “Το δρόμο” και “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”.
  • Με τη βοήθεια του παραμυθιού “Ντενεκεδούπολη”  προσεγγίσαμε τις έννοιες “δημοκρατία” και “δικτατορία”.
  • Φτιάξαμε “πλακάτ” με το σύνθημα “ψωμί – παιδεία – ελευθερία” και τα πήραμε στο σπίτι.