Μια υπέροχη έκπληξη για το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς!
- Δροσερά παγωτά, που ξετρέλαναν τα παιδιά!
- Χιλιάδες σαπουνόφουσκες, που γέμισαν τον ουρανό με χρώματα!
- Ατέλειωτο παιχνίδι και γέλια κάτω από τον ήλιο.




Μια πανέμορφη, ηλιόλουστη μέρα στα τέλη του Μάη, η πλαγιά της Κλειδού πλημμύρισε από παιδικές φωνές, γέλια και συγκίνηση. Οι γονείς του 5ου Νηπιαγωγείου Χίου βρέθηκαν εκεί για να καμαρώσουν τους μικρούς μαθητές στην παρουσίαση του 4ου εργαστηρίου δεξιοτήτων, με τον τόσο ταιριαστό τίτλο: «Ήταν μια χαρούμενη πλαγιά…».
Ζωντανεύοντας το παραμύθι της φύσης!
Τα παιδιά με οδηγό το ομώνυμο παραμύθι της Άννας Αμπατιέλου, έγιναν οι ίδιοι πρωταγωνιστές του δάσους. Ζωγράφισαν εικόνες από το παραμύθι και το αφηγήθηκαν στη συνέχεια στους γονείς τους με το δικό τους τρόπο αναπτύσσοντας έτσι τη φαντασία τους, τον προφορικό λόγο και τη συναισθηματική έκφραση. Με αυτή την όμορφη και δημιουργική δραστηριότητα ζωντάνεψαν τον μύθο του γέρο-Πεύκου και της οικογένειας του, στέλνοντας σε όλους μας ένα δυνατό μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος.
Στη συνέχεια το δάσος της Κλειδού έγινε το φυσικό σκηνικό για να «ζωντανέψουν» τα ζωάκια που ζουν εκεί. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας χορεύοντας και τραγουδώντας το αγαπημένο «Περπατώ μες στο δάσος» στα ελληνικά, αλλά και την αγγλική του εκδοχή «Walking in the forest» μιμήθηκαν τις κινήσεις και τις φωνές των ζώων τις πλαγιάς. Με το τραγούδι ενισχύθηκε η αγάπη και ο σεβασμός μας για την πανίδα του δάσους!
Μια φωνή, ένα σύνθημα ελπίδας!
Μια μοναδική ανάμνηση, που θα μείνει χαραγμένη στις καρδιές των παιδιών, δημιουργήθηκε όταν εκπαιδευτικοί και παιδιά ενωθήκαμε σε μια μεγάλη αγκαλιά και με όλη μας τη δύναμη φωνάξαμε το σύνθημα:
«Φύτεψε ιστορίες και ο κόσμος θα ανθίσει!».
Ένα ηχηρό μήνυμα αγάπης για τη φύση και τη δημιουργία, που αντήχησε σε όλη την πλαγιά και άγγιξε τις καρδιές όλων μας!
Το σύνθημά μας αποτυπώνει τη δύναμη που έχουν οι ιστορίες και η εκπαίδευση να αλλάξουν τον κόσμο!
Παιχνίδι και ομαδικότητα με το 1ο Σύστημα Προσκόπων Χίου!
Η μέρα έγινε ακόμα πιο ξεχωριστή χάρη στη δυναμική και εθελοντική συμμετοχή των Προσκόπων του 1ου Συστήματος Χίου. Με το κέφι και την εμπειρία τους, έστησαν στην πλαγιά πρωτότυπα βιωματικά παιχνίδια και σταθμούς δεξιοτήτων. Γονείς και παιδιά έγιναν μια μεγάλη ομάδα, έπαιξαν μαζί, γέλασαν με την ψυχή τους και μοιράστηκαν στιγμές ανεκτίμητης συνεργασίας μέσα στην αγκαλιά της φύσης.
Το πρόγραμμα της υπέροχης αυτής ημέρας έκλεισε με την απονομή των αναμνηστικών στα παιδιά. Τα προσωπάκια τους έλαμψαν από περηφάνια καθώς κρατούσαν τα αναμνηστικά τους, καταχειροκροτούμενα από τους συγκινημένους γονείς!
Παράλληλα, οι γονείς συμμετείχαν ενεργά αποτυπώνοντας τις δικές τους σκέψεις και τα συναισθήματά τους σε πολύχρωμα post-it, γεμίζοντας τον χώρο με μηνύματα αγάπης, συγκίνησης και περηφάνιας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους –μικρούς και μεγάλους– που έκαναν αυτή την ημέρα αξέχαστη. Αποδείξαμε ότι όταν σχολείο και οικογένεια γίνονται μια αγκαλιά, οι ιστορίες μας μπορούν πράγματικα να αλλάξουν τον κόσμο!