ΓΡΑΜΜΑΤΑ ….. ΑΡΙΘΜΟΙ….. ΣΥΜΒΟΛΑ… ΕΜΕΙΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΕΣ

Κυρία εγώ δεν ξέρω να ζωγραφίζω όπως ο φίλος μου!!!

Κυρία εγώ μπορώ να κάνω το σχέδιο της φίλης μου….

Κυρία δεν μου αρέσει να ζωγραφίζω γιατί δεν κάνω ωραίες ζωγραφιές….

Παιδιά;;; ξέρετε κάτι;;; όλοι είστε καταπληκτικοί ζωγράφοι…. ελάτε να δούμε μια ιστορία για τη μικρή μας φίλη τη Λία, που και αυτή φοβόταν να ζωγραφίσει!!! Τι συνέβη με τη φίλη μας…

Παιδιά τι συνέβη με τη Λία;;;;;

Κυρία πίστευε ότι δεν ξέρει να ζωγραφίζει σαν και εμάς.. 

αλλά η κυρία της της είπε 

“Έλα φτιάξε κάτι. Μια γραμμή…μια τελεία έστω…

κάνε με θάρρος την αρχή … και ό,τι βγει”

archeio lhpshs 1 1 archeio lhpshs 3

Ας φτιάξουμε και τα δικά μας έργα για να τα εκθέσουμε και εμείς στην τάξη μας όπως έκανε η Λία.. Και φυσικά στο κάτω μέρος θα βάλουμε την “υπογραφή” μας 

image 6 image 530e7e82c 8cd3 4806 85ab 6aff41286b20

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

7b73c09a 9849 4d3c a9d6 ff76cd92d585 96794561 dc48 4628 b17c 331ad775e7ed 971b0b12 f3ec 419d a6e8 93182a80de35 df142fa7 c427 4810 aba4 31bbfc263ee2

5fe68d00 0e9a 425e b4dc 8573b6787d25 11zon 71752d07 c01c 4567 bd32 b5dfd66bf93f 11zon af27801f 8ca6 427c a981 67a138a3d3d4 11zon f357fb11 65bb 4c31 964d 24481b9dfed9 11zon 59b31d74 8a0f 4288 b68b d1d05133384f 11zon 729919a9 bdc0 4e47 8baf bb9d30fa2dd8 11zon 1 729919a9 bdc0 4e47 8baf bb9d30fa2dd8 11zon 33589c99 d765 4eba 9c66 91f02e218055 11zon

ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΡΓΟ !!!

d802511b 32f5 4638 afe6 02182b9df8a3 1a0af35f de32 4a44 bb8c 751e5783642d

Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΑΣ ΦΙΛΟΙ….

“Έλα φτιάξε κάτι. Μια γραμμή…μια τελεία έστω…

κάνε με θάρρος την αρχή … και ό,τι βγει”

5b4b80dd 4202 47bf a727 891c1e294f80

ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ (ΤΜΗΜΑ 1)

Η πρώτη μας μέρα στο σχολείο ήταν πανέμορφη.. Ήταν η αρχή ενός όμορφου ταξιδιού.. Όμως για κάποια παιδάκια που πρώτη φορά έρχονταν στο σχολείο μας ήταν ταυτόχρονα και λίγο διαφορετική.. το άγνωστο καμιά φορά φοβίζει και έτσι κάποια παιδάκια μας ίσως ένιωθαν λίγο φοβισμένα, ανήσυχα, κάποια έκλαψαν λιγάκι……

Φοβισμένος και λίγο ανήσυχος όμως ήταν και ο φίλος μας ο Ασπρούλης,

ένα λευκό αρκουδάκι που θα είναι και αυτό συμμαθητής τη φετινή χρονιά.

02056b29 4817 4d99 9cda 855d238097f9

Ήταν λίγο ντροπαλό και δεν ήθελε να μιλήσει κατευθείαν με τα παιδιά και έτσι μιλούσε μέσω της κυρίας… Μιλούσε στο αυτάκι της κυρίας και στη συνέχει η κυρία μας είπε τι το προβλημάτιζε, γιατί ήταν στεναχωρημένο, τους φόβους του για την πρώτη μέρα στο σχολείο.

Οι συμμαθητές και οι συμμαθήτριές του το παρηγόρησαν, του είπαν να μην ανησυχεί και ότι θα γίνουν φίλοι και θα το προσέχουν… Του έκαναν όλοι ένας ένας αγκαλιά και του συστήθηκαν για να νιώσει ασφάλεια….  Το κάθε παιδί έδινε το φίλο μας στο παιδάκι που ήθελε να γνωρίσει….

Μέσα απο αυτή τη γνωριμία, τα μικρά μας παιδιά γνώρισαν τους συμμαθητές τους, σταμάτησαν να κλαίνε και  άρχισαν να νιώθουν ασφάλεια.

Καλέσαμε τον Φίλο μας τον ΕGG  να μας μιλήσει για την πρώτη του μέρα στο σχολείο!!!

image

https://www.youtube.com/watch?v=8TppaSdAUUo

Στη συνέχεια καθίσαμε όλοι μαζί στην παρεούλα και ακούσαμε το τραγούδι ” Μ’ αρέσει το σχολείο μου” της καλής φίλης και εκλεκτής συναδέλφου Θάλειας Βλάχου

Μας άρεσε τόσο πολύ που τραγουδήσαμε….και διαλέξαμε και ένα ακόμη αγαπημένο μας τραγούδι…. το τραγουδήσαμε και το χορέψαμε 

Ήρθε η ώρα για το πρώτο μας διάλειμμα… Ενημερωθήκαμε για τους κανόνες της αυλής για να είμαστε ασφαλείς και απολαύσαμε το διάλειμμά μας!!

Σχολάμε παιδιά…… με τα όμορφα καπέλα μας για να θυμόμαστε την πρώτη μας μέρα στο σχολείο (ιδέα απο την εξαιρετική συνάδερφο Αριάδνη Ευαγγελοπούλου )

image 2 image 3 image 4

Καλή σχολική χρονιά – Αγιασμός 2025-2026

Μία καινούρια σχολική χρονιά ξεκινάει
Ένας νέος όμορφος δρόμος ανοίγεται για τα αστεράκια μας
Το ταξίδι θα είναι μαγικό, γεμάτο γνώσεις, εμπειρίες, παιχνίδια, γέλια , αλήθεια και “φως”
Ο ιερέας της ενορίας μας, ο πατέρας Παναγιώτης, τέλεσε τον αγιασμό, προσφέροντας την ευλογία του  στα παιδιά , στους εκπαιδευτικούς, στο προσωπικό του σχολείου και στους εκπροσώπους του Δήμου, για καλή πρόοδο και υγεία. Ο αγιασμός είναι μια τελετή ευλογίας από την Εκκλησία, η οποία προσφέρει προστασία και καθοδήγηση στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Οι μικροί μαθητές, με τα ζωηρά τους βλέμματα και γεμάτοι περιέργεια, περίμεναν με ανυπομονησία να ξεκινήσουν το νέο τους ταξίδι στη γνώση.
 547257195 24240498478911901 1765861292777240731 n
Με σεβασμό και αγάπη, βλέμμα καθαρό και την καρδιά να “ψηλώνει” από χαρές και όμορφες στιγμές
Σχολείο, Οικογένεια, Δημοτικές Αρχές, ενωμένοι μια ομάδα δυνατή, υποσχεθήκαμε να πορευόμαστε τον μαγικό τούτο δρόμο! 
Τεράστια η τιμή, μεγάλη η χαρά που την ξεχωριστή αυτή μέρα μας, τη ζήσαμε με τους εκλεκτούς εκπροσώπους του Δήμου μας Δήμος Αγίων Αναργύρων – Καματερού,
544978840 24240497518911997 8323055520308365092 n 547495701 24240497195578696 1462454803941641793 n
τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και Διά Βίου Μάθησης κύριο Γιάννη Σίσκα, που από την πρώτη μέρα βρίσκεται δίπλα μας πολύτιμος αρωγός με κάθε τρόπο και μέσο, με στόχο την ποιοτική παιδεία, την διαρκή αναβάθμιση και την εξασφάλιση των καλύτερων συνθηκών για το μέλλον του τόπου μας…τα παιδιά μας
και τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Υποδομών κύριο Σπύρο Κοτσίνη που με γνώμονα την άρτια υποδομή, την αναβάθμιση και συντήρηση των τεχνικών υποδομών της σχολικής μονάδας, προσφέρει στα παιδιά μας ένα χώρο ασφαλή και καλαίσθητο. Ευχαριστούμε και τους δύο για την μεγάλη τιμή .
546117999 24240497858911963 8971979795401858197 n 546377578 24240498162245266 8182105010002960816 n
Ευχαριστούμε τον ιερέα, πατέρα Παναγιώτη που έφερε κοντά του τα παιδιά, τα οποία συμμετείχαν ενεργά, με μεγάλο ενθουσιασμό, στο Ιερό Μυστήριο του Αγιασμού της σχολικής μονάδας.
546418405 24240496895578726 4625758982053500952 n 1
Τα μάτια των παιδιών έλαμπαν από χαρά
Τα πρόσωπα τους γεμάτα περιέργεια και ανυπομονησία για το σχολείο 
τα χαμόγελα όλων, μικρών και μεγάλων,
διαμηνύουν μια ξεχωριστή αρχή! 
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!! 

 

Αγιασμός σχολικού έτους 2025-2026

Αγαπητοί γονείς, 

η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του νηπιαγωγείου μας

σας ευχόμαστε μια δημιουργική και χαρούμενη σχολική χρονιά.

images

Σας ενημερώνουμε πως ο Αγιασμός για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου μας

την Πέμπτη 11/09/2025 και ώρα 9:30 π.μ.

archeio lhpshs 1 archeio lhpshs

Στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση του Συλλόγου Διδασκόντων και των εκπαιδευτικών των τμημάτων με τους γονείς και κηδεμόνες των μικρών μας μαθητών/τριών στην αίθουσα που στεγάζεται κάθε τμήμα και ανήκει ο/η μαθητής/τρια  

Η παρουσία σας κρίνεται αναγκαία για να ενημερωθείτε για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας

και να λύσουμε παρέα όλες τις απορίες σας!

archeio lhpshs 2

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Το σχολείο μας αποτελεί μια μεγάλη οικογένεια, όπου ο σεβασμός, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η υπευθυνότητα και το πνεύμα συνεργασίας είναι αυτονόητες αξίες.

0f6ff9f5 284f 4c66 9bba 7962ba40d65c cfe4b9d2 6884 40dc 94a4 6ed03a728903 d56ad5b9 a352 4b83 8f14 b261f2e7059b

Για ακόμη μια χρονιά μαζί, γονείς και εκπαιδευτικοί θα βάλουμε νέους στόχους και θα προσπαθήσουμε να προσφέρουμε στους μαθητές και τις μαθήτριές μας τα απαραίτητα εφόδια γνώσης, καλλιέργειας δεξιοτήτων και δημιουργικής έκφρασης.

9320f87b 74d2 4a5d 9a2c 2576f11d3d04 1d3e9cb3 9c03 4430 832a c9a017f0ab04 983c551a 4178 4c04 bff0 ccfbd66d857d 89d698bf b494 4b63 b233 2615a30ffd62 0152d37d 42c5 4c49 9fd5 57f5ccc00a4e 85a5ab56 68db 4301 a0f3 bd49a272e461 42442c63 a5c7 4e12 be57 55529e15d019 e016ae1e 2227 4b64 bb85 d5bdf43fd030 519c30f1 771f 462f bf6e a1ad837cad8d

Με ανοιχτές αγκαλιές καλωσορίζουμε τους μαθητές μας, τους γονείς και  τους εκπαιδευτικούς που ενισχύουν την ομάδα μας στο σχολείο μας!!

323cfb03 9046 4f10 8f61 470bb47346d1

Ευχόμαστε η φετινή σχολική χρονιά να είναι δημιουργική, γεμάτη όμορφες εμπειρίες για τα παιδιά μας!

 

Υπεύθυνη επικοινωνίας: Κέδρου Θεοδώρα (Διευθύντρια Νηπιαγωγείου)

Τηλέφωνο επικοινωνίας:     2128098317   2102611921

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail):

mail@5nip-ag-anarg.att.sch.gr 

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Μια χρονιά έφτασε στο τέλος της και οι εκπαιδευτικοί αποχαιρετάμε με συγκίνηση τα νηπιάκα μας που φεύγουν για νέες περιπέτειες στο Δημοτικό … αλλά δίνουμε ραντεβού με τα προνήπιά μας για νέες αξέχαστες περιπέτειες τον Σεπτέμβριο…..

1750111722525

Τρέχουμε για καλοκαιρινά παιχνίδια στις παραλίες….

17501117224871750111722503

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ…

image 7 image 1 1 image 3 1 image 2 1

 

«Επαγγέλματα θα μάθω…. και στο μέλλον θα σπουδάσω»

Θεματικός κύκλος
Δημιουργώ και καινοτομώ
Επιμέρους θεματικές ενότητες/ Υποενότητες
«Γνωριμία με τα επαγγέλματα»

Ο δικός μας τίτλος:

«Επαγγέλματα θα μάθω…. και στο μέλλον θα σπουδάσω»

Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι τα παιδιά :

  • Να γνωρίσουν σύγχρονα επαγγέλματα αλλά και να έρθουν σε επαφή με επαγγέλματα που χάθηκαν στο πέρασμα των χρόνων.
  • Να προβληματιστούν και να κατανοήσουν τα κριτήρια με βάση τα οποία επιλέγει κάποιος το επάγγελμά του.
  • Να αντιληφθούν τους λόγους που εξαφανίζονται κάποια επαγγέλματα και εμφανίζονται κάποια άλλα καθώς τα χρόνια περνάνε και η τεχνολογία εξελίσσεται
  • Να προβληματιστούν για τις στερεοτυπικές αντιλήψεις που συχνά προβάλλονται και επηρεάζουν την επιλογή του επαγγέλματος.

Εργαστήριο 1 :«ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΑΙΔΙΑ;»

Τα παιδιά μας αναφέραν όσα επαγγέλματα γνωρίζουν και  τα καταγράψαμε ώστε στο τέλος του εργαστηρίου να μπορέσουμε να προσθέσουμε τα νέα επαγγέλματα που μάθαμε. 

Messenger creation F59FE416 C1C1 4347 B765 3F8658433FB5

Δώσαμε στα παιδιά ένα ειδικά διαμορφωμένο φύλλο μας για να το συμπληρώσουν στο σπίτι μαζί με το μπαμπά και τη μαμά. Το θέμα του φύλλο μας ήταν : «Το επάγγελμα του μπαμπά και της μαμάς». Με την επιστροφή των φύλλων στο σχολείο το κάθε παιδί παρουσίασε  το επάγγελμα των  γονιών του.

1747153567850 1747153567839 1747153567834 1747153567828 1747153567823 1747153567845

“Εσείς τι ονειρεύεστε να γίνετε όταν μεγαλώσετε;”

Messenger creation 76FB6395 8DCC 4E02 92F4 A35B2FABAF68Messenger creation EED4C5B7 B491 4261 A4B9 F765EEF136E1 Messenger creation 297DE221 B01F 4549 96A2 3083AF388A29

Εργαστήριο 2 :«Μαθαίνω τα επαγγέλματα του χθες»

«Συνέντευξη με έναν παγωτατζή» ( Βιβλίο Γλώσσας, Β’ τάξη, γ’ τεύχος, σελ. 39-40, με τον τίτλο «Ποιος είναι; Τι κάνει;»)  Διαβάσαμε  το κείμενο «Η συνέντευξη με τον κυρ Παντελή τον παγωτατζή». Στόχος μας ήταν  τα παιδιά να κατανοήσουν πως καθώς ο χρόνος κυλά, πολλές αλλαγές γίνονται στη φύση και στη ζωή. Ακόμη, και οι τέχνες και τα επαγγέλματα του ανθρώπου αλλάζουν. 

1 768x635 12

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με εικόνες από την ιστορία της ύπαρξης των παγωτατζήδων από το χθες στο σήμερα!

 προσπαθήσαμε να κάνουμε τη δική μας σειραθέτηση και στη συνέχεια να ζωγραφίσουμε το δικό μας παγωτατζή να πουλάει παγωτά στη γειτονιά μας!!

Messenger creation 2CAED4F5 4FDA 4BDF B155 B0CD0D7C62E5 Messenger creation 1F7F4E35 F938 4EAF A7E8 5F591BDB190A Messenger creation 89EEB8DE 368F 47CE A38B 9220465A4D1B Messenger creation 24F30878 7004 4610 A82D EBBE8F391AB6

Μάθαμε και διασκεδάσαμε τραγουδώντας το τραγούδι της Σοφίας Παπάζογλου   

“Ο παγωτατζής”

Εξηγήσαμε στα παιδιά πως υπήρχαν επαγγέλματα που δεν υπάρχουν πλέον, χάθηκαν με το πέρασμα των χρόνων και τη δουλειά τους κάνουν πλέον οι μηχανές. Παρακολουθήσαμε βίντεο και πλούσιο εποπτικό υλικό με θέμα τα επαγγέλματα που χάθηκαν στο χρόνο.

EPAGGELMATA 768x576 1 EPAGG1 768x576 1 EPAG1 768x576 1

πηγή εποπτικού υλικού blog της Τάνιας Μάνεση

image 8

Στο τέλος της δραστηριότητας το κάθε παιδί ζωγράφισε το επάγγελμα που θα ήθελε να κάνει αν ζούσε εκείνη την εποχή….

1747153567908 1747153567884 1747153567878 1747153567855

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το παλιό επάγγελμα του νερουλά. Αξιοποιήσαμε διδακτικά το κινέζικο μύθο « Ο νερουλάς και το πιθάρι» και μάθαμε με αυτό τον τρόπο και για ένα ακόμη επάγγελμα του παρελθόντος.

Βάλαμε σε σειρά τις εικόνες για να δημιουργήσουμε και εμείς την ιστορία μας.

Messenger creation 43474C9F 6D21 4E62 A80B 60FE2C5A5FF1 Messenger creation 05B2FAE8 5D29 4E59 9622 B575CFFC1FF0

Messenger creation 2D68A898 D8F0 4934 8C58 96E14BCD0862 Messenger creation E46B7E29 ADD7 478B 98EA 38F187C97015 Messenger creation 0375643F 0262 41FD AF74 5E45C924C1A9

Εργαστήριο 3 : «Μαθαίνω τα επαγγέλματα του σήμερα»

Ήρθε η  ώρα να μάθουμε για τα σύγχρονα επαγγέλματα που συναντάμε στην καθημερινότητα μας. Έγινε διδακτική αξιοποίηση του Παραμυθιού «Ωχ χταπόδι λάθος πόδι».

 

Σε ομαδικό κολάζ αντιστοιχήσαμε τα πλοκάμια του Γιάννου με τα σωστά επαγγέλματα που ακούσαμε στο παραμύθι.

Messenger creation 0CE4A427 FB34 4265 BF89 941F11F18B4B

Στη συνέχεια ψηφίσαμε ποιο από τα επαγγέλματα του Γιάννου θα θέλαμε να κάνουμε, μετρήσαμε τις ψήφους στο κάθε επάγγελμα και ανά ομάδες ζωγραφίσαμε το επάγγελμα που είχαμε ψηφίσει.

Messenger creation F496EA03 89B0 4A6D A7F1 DE2510076F5F

Στη συνέχεια με οδηγό το ομαδικό κολάζ μας σε ατομικά φύλλα εργασίας ζωγραφίσαμε σε κάθε πλοκάμι το εργαλείο που χρειάζεται για να μπορεί ο Γιάννος να κάνει τη δουλειά του. 

Messenger creation 8F3F47FE F0ED 4728 8790 9901D4400281 Messenger creation E4324CA2 A99E 450D BBF2 6C1C69B7A646 Messenger creation F5C47E41 55DB 4BE6 9F29 D07A6F2C8A71Messenger creation 11836DED 09BD 4CC3 8C4E 39DE4826FAA9

Μέσα από πλούσιο εποπτικό και οπτικοακουστικό υλικό ήρθαμε σε επαφή με τα περισσότερα από τα σύγχρονα επαγγέλματα.

Παρατηρήσαμε ποια από αυτά υπάρχουν στον αρχικό μας πίνακα και όσα λείπουν τα συμπληρώσαμε με άλλο χρώμα μαρκαδόρου για να συγκρίνουμε προϋπάρχουσα και νέα γνώση. 

Δημιουργήσαμε μια ομαδική αφίσα με το «ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ». Κάτω από κάθε γράμμα της αλφαβήτας που χρωματίσαμε και κολλήσαμε πάνω στην αφίσα αντιστοιχήσαμε το επάγγελμα που αρχίζει από αυτό το γράμμα.

Messenger creation E9E05F60 3517 43E4 BB3A 785445F2237F image 9

Ενώσαμε τον επαγγελματία με το χώρο στον οποίο εργάζεται και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί.

Messenger creation 1653A209 E2C2 47ED 8022 B9F16A9782B4 Messenger creation 011D2C45 A1FA 4361 AF4B 7C8CBC779288

Για να κάνει την δουλειά του σωστά, κάθε επαγγελματίας, χρειάζεται τα κατάλληλα εργαλεία . Σε πίνακες αναφοράς παρατηρήσαμε διάφορους επαγγελματίες και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο καθένας καθημερινά στη δουλειά του. Σε φύλλο ειδικά διαμορφωμένο το κάθε παιδί επέλεξε το επάγγελμα του θέλει και δημιούργησε το δικό του πίνακα αναφοράς.

Messenger creation 47436C50 8B22 41AD 932C 51C293C11B8A Messenger creation CF4E0C1B C570 41C9 A3D1 C3CDD356FFB8 Messenger creation 9391594E 0CEE 42E9 877F B748F20A2E4E Messenger creation 29668EF0 7DA9 4D9C A840 BAA4C1D7FB86 Messenger creation 54BFD840 AA0E 4334 82E6 96BBD2E4E756 image 2 2 image 1 2 image 10

Παιχνίδια με επαγγέλματα στο διαδίκτυο

Εργαστήριο 4 : «Μπορείς να γίνεις ότι ονειρεύεσαι»

Εξηγήσαμε στους μαθητές ότι το επάγγελμα του καθενός είναι μοναδικό και χρειάζεται δεξιότητες, ικανότητες και γνώσεις. Δε μπορεί ο καθένας από εμάς να κάνει το επάγγελμα του άλλου. Γι αυτό το λόγο τα επαγγέλματα χωρίζονται σε μεγάλες κατηγορίες σχετικές με το περιεχόμενο εργασίας για παράδειγμα επαγγέλματα σχετικά με την εκπαίδευση, επαγγέλματα σχετικά με τις τέχνες, επαγγέλματα σχετικά με τη φύση κα. Μάθαμε με τη βοήθεια εποπτικού υλικού να κατηγοριοποιούμε και εμείς τα επαγγέλματα, δημιουργώντας τους δικούς μας πίνακες αναφοράς (Τα παιδιά αναγνωρίζουν το επάγγελμα το τοποθετούν στο σωστό πίνακα αναφοράς και εμείς στη συνέχεια καταγράφουμε από κάτω την ονομασία του επαγγέλματος.)

1747958748443 1747958748436 1747958748429 1747958748423 1747958748450 1747958748456 1747958748462 1747958748469

Στη παρακάτω σελίδα υπάρχουν κατηγορίες επαγγελμάτων με τα αντίστοιχα επαγγέλματα που ανήκουν σε αυτές καθώς και τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για το καθένα :

http://edujob.gr/kathgories-epaggelmaton

Αναφέραμε στα παιδιά διάφορα επαγγέλματα και τα ρωτήσαμε αν το επάγγελμα αυτό κατά τη γνώμη τους το κάνει άντρας ή γυναίκα.

1750202388853 1750202388847 1750202388841

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε βίντεο από συνεντεύξεις ανθρώπων που το επάγγελμά τους στο πέρασμα του χρόνου επηρεάστηκε από τα έμφυλα στερεότυπα της εποχής. (επαγγέλματα μόνο για γυναίκες και επαγγέλματα μόνο για άντρες)

ΕΚΠΟΜΠΗ «ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ» ΑΠΟ ΤΟ DOT KIDS

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε ένα «κοινωνικό πείραμα» του «inspiringthefuture.org», που έγινε σε μια τάξη δημοτικού σχολείου. Τα παιδιά αναλαμβάνουν να ζωγραφίσουν πυροσβέστες, χειρούργους και πιλότους μαχητικών αεροσκαφών. Η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών ζωγραφίζουν άντρες. Η έκπληξη στα πρόσωπά τους, όταν γνωρίζουν εκπροσώπους αυτών των επαγγελμάτων, που τελικά είναι… γυναίκες, λέει πολλά για τα στερεότυπα περί «αντρικών» και «γυναικείων» επαγγελμάτων με τα οποία μεγαλώνουν τα παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο.

1750202388799 1750202388807 1750202388817 1750202388823 1750202388833

Εργαστήριο 5 : «Γίνομαι και εγώ επαγγελματίας»

Επικεντρωθήκαμε στο επάγγελμα του κομμωτή/κομμώτριας και μέσα απο  εποπτικό υλικό είδαμε  τα αντικείμενα του κομμωτηρίου αλλά και τι μπορούμε να κάνουμε σε ένα κομμωτήριο.

Στη συνέχεια φτιάξαμε τα δικά μας κομμωτήρια

1748507378873 1748507378920 1748507378953 1748507378994 1748507378980 1748507378968

Ένα άλλο επάγγελμα με το οποίο ασχοληθήκαμε είναι το επάγγελμα του γιατρού. Ρωτήσαμε τα παιδιά αν γνωρίζουν τι σημαίνει ειδικότητα γιατρού και αφού τους εξηγήσαμε ότι υπάρχουν πολλές ειδικότητες γιατρών ανάλογα με το πρόβλημα υγείας του ασθενή, τους ζητήσαμε να μας αναφέρουν όποιες γνωρίζουν και τις καταγράψαμε.

image 11

Κάθε παιδί ζωγράφισε την ειδικότητα του γιατρού που του άρεσε με έναν ασθενή τονίζοντας το σημείο που χρειάζεται την συγκεκριμένη ειδικότητα πχ δόντι για οδοντίατρο, γόνατο για ορθοπεδικό και τους ζητήσαμε να αιτιολογήσουν την απάντηση τους.

1748507450632 1748507450652 1748507450646 1748507450659 1748507450623

Μάθαμε λεξιλόγιο σχετικό με το γιατρό

LEXILOGIO GIA TON GIATRO 5 768x1018 1 LEXILOGIO GIA TON GIATRO 4 768x1018 1 LEXILOGIO GIA TON GIATRO 3 768x1018 1 LEXILOGIO GIA TON GIATRO 2 LEXILOGIO GIA TON GIATRO 1 226x300 1

Μάθαμε να αναγνωρίζουμε τα εργαλεία που χρειάζεται ένας γιατρός και τη χρήση τους και στη συνέχεια φτιάξαμε το δικό μας καπέλο ιατρού και μπλούζα και το δικό μας βαλιτσάκι με τα απαραίτητα εργαλεία.

image 1 3image 3 2

Δημιουργήσαμε τη γωνιά του ιατρείου. Ζητήσαμε από τα παιδιά να φέρουν άδειες συσκευασίες φαρμάκων από το σπίτι, ιατρικά φυλλάδια και παλιά γυαλιά (χωρίς το τζάμι!). Φτιάξαμε και τη δική μας επιγραφή με τις ώρες εργασίας του ιατρείου και τα τηλέφωνα επικοινωνίας. Στη συνέχεια δραματοποιήσαμε το επάγγελμα του ιατρού.  

1748507471791 image 5 1 image 6 1 image 4 1 image 2 3 image 7 1

ΜΕΛΙΣΣΟΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε για ακόμη μια φορά τη Λιβανού Άσπα και την ομάδα της  «Πράματα και Θάματα», η οποία μας παρουσίασε για ακόμη μια φορά ένα εξαιρετικό βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο 

“ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ”

Πρόκειται για ένα βιωματικό πρόγραμμα όπου τα παιδιά μέσα από βιωματικές διαδραστικές δραστηριότητες και παιχνίδια… μαθαίνουν για τη ζωή των μελισσών, την κοινωνία και τους ρόλους της κάθε μέλισσας μέσα στην κυψέλη και τα σπουδαία προϊόντα που μας προσφέρουν οι μέλισσες…

Στην αρχή τα παιδιά έγιναν μικρές μελισσούλες που βγήκαν απο την κυψέλη τους… και με τις οδηγίες της βασίλισσας μέλισσας τριγύριζαν ανάμεσα στα λουλούδια, τα μύριζαν , μάζευαν τη γύρη και επέστρεφαν στην κυψέλη τους όπου σαν δυνατοί εργάτες… ετοίμαζαν το μέλι …  

image 5 image 6 1748892728920 image 2

image

Στη συνέχεια γίναμε μελισσοκόμοι φορέσαμε τις στολές μας και ήρθε η ώρα να συλλέξουμε το μέλι μας … και να ετοιμάσουμε τα προϊόντα μας…

image 3 17488928376711

Είδαμε τι μας προσφέρει η μέλισσα και φυσικά δοκιμάσαμε το μέλι..

image 1 1748892728935 1748892759181 1748892728957

Στο τέλος του προγράμματος πήραμε σαν δώρο ένα σαπουνάκι με κερί

1748892759126 1748892759133

Σχέδιο δράσης 2024-2025 Το βιβλίο ήταν, το πρόσχημα. Άξονας: Σχέσεις σχολείου – οικογένειας

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης με τίτλο “Το βιβλίο ήταν, το πρόσχημα” στον Άξονα ¨Σχέσεις σχολείου οικογένειας” σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις.

1.Λειτουργία δανειστικής βιβλιοθήκης με τα βιβλία του νηπιαγωγείου Νοέμβριος 2024-Μάιος 2025.

2.Δανειστική βιβλιοθήκη με αγαπημένα βιβλία των μαθητών που έφεραν από το σπίτι τους Μάιος 2025.

3.Καταγραφή στατιστικών στοιχείων σχετικά με το πιο δημοφιλές βιβλίο της δανειστικής βιβλιοθήκης.

4.Ανάγνωση παραμυθιού, αφήγηση ιστορίας από γονιό που επισκέφθηκε το τμήμα 2.

5.Επίσκεψη με ξενάγηση στη Δημοτική Βιβλιοθήκη του Δήμου Αγίων Αναργύρων κοντά στο νηπιαγωγείο.

6.Αποτύπωση επίδρασης των δράσεων με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου από τους γονείς του τμήματος 2.1000015652100001162120250313 10171920250313 1017531000015765 11000015757 1

ΜΙΑ ΑΥΛΗ ΓΕΜΑΤΗ ΧΡΩΜΑ..ΜΙΑ ΑΥΛΗ ΓΕΜΑΤΗ ΖΩΝΤΑΝΙΑ

Στο πλαίσιο υλοποίησης του σχεδίου δράσης της σχολικής μας μονάδας ήρθε η ώρα να δώσουμε λίγο χρώμα στην αυλή μας!! Ήρθε η ώρα τα παιχνίδια να βρούνε τη θέση τους και η διασκέδαση να ξεκινήσει!!

Σύμμαχός μας ο Δήμος Αγίων Αναργύρων- Καματερού που στάθηκε δίπλα μας στην προσπάθεια μας αυτή!! Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο και το αρμόδιο τμήμα Παιδείας με τον κ. Σίσκα που ανταποκρίθηκαν άμεσα στο αίτημά μας και μας παρείχαν τα χρώματα που χρειαζόμασταν για να υλοποιηθεί η  δράση μας!!

Μεγαλύτερος όμως σύμμαχος και συνοδοιπόρος σε όλη αυτή τη προσπάθεια είστε εσείς... που με ενθουσιασμό και αγάπη αγκαλιάζετε κάθε μας δράση .. κάθε μας προσπάθεια να δημιουργήσουμε ένα σχολείο που οι μικροί μας μαθητές και οι μικρές μας μαθήτριες θα ανυπομονούν να έρθουν…και δεν θα θέλουν στο τέλος της ημέρας να αποχωριστούν!

Παιδιά μικρά και μεγάλα, γονείς και κηδεμόνες, παππούδες και γιαγιάδες όλοι μαζί εδώ να φτιάξουμε μια αυλή γεμάτη παιχνίδια…μια αυλή που η διασκέδαση και η χαρά πλημμυρίζουν…

Δημιουργήσαμε παρέα επιδαπέδια ψυχαγωγικά και εκπαιδευτικά παιχνίδια… με στόχο τα παιδιά στο διάλειμμα να απασχολούνται και να διασκεδάζουν παίζοντας!!

Messenger creation 20AC0FE8 23C2 4D4C 8135 4EC892EFE084 Messenger creation 2A9BA25D EFD3 405D B96E AE8C72459332 Messenger creation C73FC247 38A4 47BE 9CEA E5EA52110C37 Messenger creation 9BEF2EAC 7C71 4C21 9CA5 F56964201E26 Messenger creation F9DE36F4 EFE5 4875 A0E3 437CD65D4446 Messenger creation 56AB73F7 0A06 4005 BCC6 E0705247A0A2 Messenger creation 1695936A D7C2 4C48 9D61 1439A3FF646B collage 9 collage 2 2collage 3 2

Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

image 3 1

image 2 1 image 1 2 image 4