Ημέρα: 20 Μαΐου 2026
Ο ΟΜΙΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ & ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ
Το Σάββατο 16 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ομίλων Φυσικής και Μυθολογίας του σχολείου επισκέφθηκαν το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών. Στην κορυφή του λόφου των Νυμφών τα παιδιά ξεναγήθηκαν στη βιβλιοθήκη, η οποία περιλαμβάνει πλήθος από ιστορικά συγγράμματα και επιστημονικά όργανα του περασμένου αιώνα. Παράλληλα, θαύμασαν τα πρώτα τηλεσκόπια της Ελλάδας, όπως το μεσημβρινό τηλεσκόπιο Γ. Βούρη (1846) και το τηλεσκόπιο 16εκ. το οποίο βρίσκεται εδώ και 150 έτη κάτω από το θόλο-σύμβολο του κτηρίου Σίνα. Η περιήγηση ολοκληρώθηκε με νυχτερινή παρατήρηση με τηλεσκόπιο κατά την οποία τα παιδιά εντόπισαν τους πλανήτες Δία και Αφροδίτη. Προηγήθηκε βόλτα στην Πλάκα και στον λόφο του Φιλοπάππου!
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ “Ταξιδεύοντας στην Άπω Ανατολή”
Την Τρίτη 19 Μαΐου ολοκληρώθηκε το Πολιτιστικό Πρόγραμμα του σχολείου “Ταξιδεύοντας στην Άπω Ανατολή”.
Μετά από πέντε μήνες οι μαθητές και οι μαθήτριες αποχαιρέτησαν το Πρόγραμμα με τον καλύτερο τρόπο: με φαγητό σε ασιατικό εστιατόριο! Ευχαριστούμε το εστιατόριο Ikura που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας για την υπέροχη φιλοξενία και το εξαιρετικό μενού που ετοίμασαν!
Μέσα, λοιπόν, από αυτό το πεντάμηνο “ταξίδι” στην Κίνα, την Ιαπωνία και την Κορέα οι μαθητές και οι μαθήτριες δεν γνώρισαν μόνο την ιστορία, τις τέχνες και τις παραδόσεις διαφορετικών λαών, αλλά έμαθαν να βλέπουν τον κόσμο με περισσότερη κατανόηση και σεβασμό. Σε έναν κόσμο που συχνά μας χωρίζει, το πρόγραμμα έδωσε την ευκαιρία να ανακαλύψουν πως οι άνθρωποι, όσο διαφορετικοί κι αν φαινόμαστε, μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες. Αν καταφέραμε να ανοίξουμε έστω και ένα μικρό παράθυρο στον κόσμο των συγκεκριμένων λαών, τότε ίσως καταφέραμε να ανοίξουμε ένα πολύ μεγαλύτερο παράθυρο στις καρδιές των παιδιών μας. Ο πολιτισμός ενώνει!
Οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί
Μαγδαλίνα Ντίνου, Μαρία Παπαπούλιου, Μαρία Τραϊφόρου








