Ημέρα: 23 Μαΐου 2024

Ασημένιο μετάλλιο

  Το ασημένιο μετάλλιο στους πρόσφατους Πανελλήνιους αγώνες σκοποβολής ,που διεξήχθησαν Παρασκευή και Σάββατο (26/27-04-24) στο Εθνικό Σκοπευτήριο του Βύρωνα ,  κατεκτησε η  Αντριάνα Μαλισιωβα , μαθήτρια της Γ ταξης του σχολείου μας, στο πιστόλι . Ανήκει στο σύλλογο Άγις Κασουμη. Συγχαίρουμε την Αντριάνα και της ευχόμαστε του χρόνου το … χρυσό!!!!

Από 5 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 23/05/2024 Δεν επιτρέπονται σχόλια