Ασημένιο μετάλλιο
Το ασημένιο μετάλλιο στους πρόσφατους Πανελλήνιους αγώνες σκοποβολής ,που διεξήχθησαν Παρασκευή και Σάββατο (26/27-04-24) στο Εθνικό Σκοπευτήριο του Βύρωνα , κατεκτησε η Αντριάνα Μαλισιωβα , μαθήτρια της Γ ταξης του σχολείου μας, στο πιστόλι . Ανήκει στο σύλλογο Άγις Κασουμη. Συγχαίρουμε την Αντριάνα και της ευχόμαστε του χρόνου το … χρυσό!!!!