Μαθητικοί Αγώνες Στίβου

 Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες μας για τις θέσεις που κατέλαβαν στους μαθητικούς αγώνες Στίβου , που διεξήχθησαν στο Δημοτικό Στάδιο Δράμας.
Citius, Altius, Fortius
Πιο γρήγορα, πιο ψηλά, πιο δυνατά
Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής : Τσουλόγλου Ερμιόνη

Χρόνια πολλά ΜΑΜΑ!!! – Δ2

Η δεύτερη Κυριακή του Μαΐου είναι μια ημέρα αφιερωμένη στο πιο σημαντικό πρόσωπο της ζωής μας: τη μητέρα. Φέτος στην τάξη μας ανακαλύψαμε και δημιουργήσαμε μια πρωτότυπη και εντυπωσιακή κατασκευή. Βάζοντας πολλή αγάπη οι μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους προσωπικά δωράκια για τις μανούλες τους.

Κατασκευάσαμε μπρελόκ χρησιμοποιώντας θερμοσυρικνούμενο χαρτί. Μας εντυπωσίασε τόσο πολύ η “μαγική” του ιδιότητα!!! Αρχικά ζωγραφίσαμε πάνω στο ειδικό χαρτί την προσωπική μας ζωγραφιά και με τον διακορευτή κάναμε τρύπα για να βάλουμε στο τέλος το κρικάκι του μρελόκ. Στη συνέχεια βάλαμε τις ζωγραφιές στον φούρνο στους 165οC και μέσα σε 3-5 λεπτά οι ζωγραφιές μας συρρικνώθηκαν!!! Τα μπρελοκάκια ήταν έτοιμα για να τοποθετήσουμε τα κρικάκια και να τα συσκευάσουμε. Τέλος ετοιμάσαμε και τις καρτούλες μας με λουλούδια και ευχές και ανυπομονούμε να πούμε στις μανούλες μας το πιο δυνατό Σ΄ αγαπώ!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλες τις μανούλες του κόσμου! Να είναι γερές και να έχουν τη χαρά να βλέπουν τα παιδιά τους ευτυχισμένα.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Βέρρου Αικατερίνη


Σύμπραξη της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης με το Μουσικό Σχολείο Δράμας

Στο πλαίσιο μιας όμορφης και δημιουργικής σύμπραξης με το Μουσικό Σχολείο Δράμας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν την Τρίτη 6 Μαΐου σε μια ξεχωριστή μουσικοθεατρική εκδήλωση, εμπνευσμένη από το λαϊκό παραμύθι της Λ. Κάσδαγλη «Λιγγέτα».

Η επίσκεψη αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία, καθώς τα παιδιά όχι μόνο παρακολούθησαν την παράσταση, αλλά συμμετείχαν σε αυτή. Η χορωδία του σχολείου μας με τη βοήθεια της μουσικού Γοργολίτσα Αποστολίας, ερμήνευσε με ενθουσιασμό το παραδοσιακό τραγούδι «Θαλασσάκι μου» και ταυτόχρονα η χορευτική ομάδα το συνόδευσε με χορευτικές κινήσεις που είχε ετοιμάσει η γυμνάστριά μας Ερμιόνη Τσουλόγλου.

Ιδιαίτερη στιγμή για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης ήταν η ξενάγηση στους χώρους του Μουσικού Σχολείου, την οποία ανέλαβε με προθυμία και ζεστασιά μια μαθήτρια της Α΄ Λυκείου. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τις αίθουσες διδασκαλίας μουσικών οργάνων, τις αίθουσες πρόβας και άλλους χώρους που αποπνέουν δημιουργικότητα και αγάπη για τη μουσική.

Η δράση αυτή ενίσχυσε την επαφή των παιδιών με τη μουσική και την καλλιτεχνική έκφραση, ενώ παράλληλα έδωσε την ευκαιρία στους μεγαλύτερους μαθητές να γνωρίσουν από κοντά ένα σχολείο με ιδιαίτερο προσανατολισμό.

Η επίσκεψη έκλεισε με πολλά χαμόγελα και ενθουσιασμό, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε μαθητές και εκπαιδευτικούς!


Δειγματικές Διδασκαλίες Μέντορα

Ο Μέντορας στο Δημοτικό Σχολείο στηρίζει και καθοδηγεί τους εκπαιδευτικούς στην
επαγγελματική τους ανάπτυξη , ενισχύοντας τη συνεργασία και την ανταλλαγή καλών
πρακτικών. Ενισχύει την παιδαγωγική κοινότητα ενώ , μέσα από συναντήσεις και τακτική
επικοινωνία , προάγει ένα υποστηρικτικό και καινοτόμο περιβάλλον μάθησης για
μαθητές και δασκάλους.

Στα πλαίσια αυτού του θεσμού υλοποιήθηκαν από τη μέντορα του Σχολείου
Παπαδοπούλου Δέσποινα τρεις δειγματικές διδασκαλίες στα τρία τρίμηνα του σχολικού
έτους 20242025 και στα μαθήματα της Γλώσσας , των Μαθηματικών και της Μελέτης
Περιβάλλοντος . Τις διδασκαλίες παρακολούθησαν αναπληρωτές και νεοδιοριζόμενοι
εκπαιδευτικοί , όπως ορίζεται από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα , ως μέρος της
επιμόρφωσης και υποστήριξής τους.


Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής

Κατά τη διάρκεια του 2ου τριμήνου το τμήμα μας, Δ2, υλοποίησε πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τίτλο “Ασφαλώς Κυκλοφορώ”. Βασικός στόχος του προγράμματος ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές τους βασικούς κανόνες κυκλοφορίας, να αναπτύξουν υπεύθυνη συμπεριφορά στους δρόμους ως πεζοί και ως ποδηλάτες και να αναπτύξουν σωστές στάσεις και δεξιότητες ώστε να χρησιμοποιούν με ασφάλεια τα διάφορα μέσα μεταφοράς. 

   Μέσω της προβολής διάφορων εκπαιδευτικών videos και σχετικού έντυπου υλικού οι μαθητές γνώρισαν τι είναι ο Κ.Ο.Κ., τη χρησιμότητά του και εξοικειώθηκαν με τα σήματα της τροχαίας. Επιπρόσθετα κατανόησαν τη σημασία που έχουν τα σχήματα, τα χρώματα και τα σύμβολα των σημάτων (προειδοποιητικά, ρυθμιστικά και πληροφοριακά). Στη συνέχεια κατασκεύασαν τα δικά τους σήματα, έπαιξαν διαδραστικά παιχνίδια κυκλοφοριακής αγωγής της εφαρμογής wordwall  στον διαδραστικό πίνακα και παιχνίδια καρτών. 

   Μέσω της συζήτησης εντόπισαν πιθανούς κινδύνους που παρουσιάζονται στις μετακινήσεις τους και ενίσχυσαν την υπευθυνότητα τους και την προσοχή τους κατά την κυκλοφορία τους σε δημόσιους δρόμους ως πεζοί, ποδηλάτες και επιβάτες. Δημιούργησαν ομαδικά έντυπο φυλλάδιο με τίτλο: ” Γίνε και εσύ σωστός… ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ – 10 συμβουλές από τους 10 μαθητές του Δ2″ και το διέμειναν στους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου με σκοπό να τους ενημερώσουν και να τους ευαισθητοποιήσουν. 

   Πριν την ολοκλήρωση του προγράμματος έδωσαν τις δικές τους εξετάσεις για να λάβουν το δικό τους “δίπλωμα οδήγησης”. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε στις 10 Απριλίου με τη διδακτική επίσκεψη στο VENUS CLUB και τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής από την ομάδα “ΜΙΚΡΟΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ”. Διασκεδάζοντας και με βιωματικό τρόπο επαλήθευσαν όλα όσα είχαν μάθει ήδη και έτσι ολοκληρώσαμε με επιτυχία το πολύμηνο πρόγραμμά μας!!! 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Βέρρου Αικατερίνη 


Penfriends: Μια συνεργασία eTwinning που συνεχίζεται φέτος για 3η χρονιά

Για 3η συνεχόμενη χρονιά,τα παιδιά της Ε΄τάξης του σχολείου μας συνεργάζονται με το St Paul’s Missionary School της Μάλτας, γράφοντας κάρτες αλληλογραφίας και ανταλλάσσοντας ήθη και έθιμα,απόψεις και φιλικούς χαιρετισμούς.  Μέσα από τη συνεργασία αυτή,τα παιδιά ασκούν και βελτιώνουν τις γραπτές τους ικανότητες στην αγγλική γλώσσα, μαθαίνουν για την ιστορία και τις παραδόσεις του τόπου μας, αλλά και της χώρας με την οποία συνεργαζόμαστε, καλλιεργούν τις κοινωνικές και τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες δημιουργώντας και γράφοντας δικές τους κάρτες αλληλογραφίας. Η κ. Κασάπη Ευδοκία, εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας, είναι υπεύθυνη του προγράμματος.


Το Έθιμο του Λαζάρου – Μια ξεχωριστή εμπειρία

Το έθιμο του Λαζάρου είναι μια αγαπημένη παραδοσιακή γιορτή που τιμάται το Σάββατο πριν από την Κυριακή των Βαΐων, γνωστό ως «Σάββατο του Λαζάρου». Σύμφωνα με την παράδοση, την ημέρα αυτή γιορτάζεται η Ανάσταση του Λαζάρου από τον Χριστό, ένα από τα πιο συγκινητικά θαύματα της Ορθοδοξίας. Το έθιμο έχει έντονο λαϊκό και θρησκευτικό χαρακτήρα και μεταδίδει στα παιδιά πολύτιμες αξίες όπως η πίστη, η παράδοση, η συνεργασία και η χαρά της δημιουργίας.

Το τμήμα Α2 τίμησε το έθιμο με ξεχωριστό τρόπο! Την παραμονή του Λαζάρου, παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο για τη ζωή και την Ανάστασή του, καθώς και για το όμορφο έθιμο του Λαζάρου. Στη συνέχεια, οι μικροί μας μαθητές έφτιαξαν με πολλή χαρά τη ζύμη για τα Λαζαράκια και δημιούργησαν, ο καθένας με τα χεράκια του, το δικό του Λαζαράκι. Αφού τα ψήσαμε, τα απολαύσαμε όλοι μαζί στην τάξη μας!

Η μέρα μας έκλεισε μελωδικά, καθώς είπαμε τα κάλαντα του Λαζάρου στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Ένας από τους μαθητές κρατούσε το ομοίωμα του Λαζάρου, όπως προστάζει το παραδοσιακό έθιμο, και όλοι μαζί μοιραστήκαμε τη χαρά και το πνεύμα της ημέρας.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον Πρόεδρο του Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Μοναστηρακίου, κ. Γιάννη Παπουτσή, για την ευγενική παραχώρηση του ομοιώματος του Λαζάρου. Χάρη σε αυτή την προσφορά, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ζωντανέψουν και να αναβιώσουν ένα παλιό και όμορφο λαϊκό έθιμο, ενισχύοντας τη σύνδεσή τους με την παράδοση και την πολιτιστική μας κληρονομιά.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Άντζα Ελισάβετ


1ος Μαθητικός Διαγωνισμός “Πειραματίζομαι στις Φυσικές Επιστήμες και δημιουργώ ως ενεργός πολίτης”

Οι μαθητές της Ε’ τάξης συμμετείχαν στον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό “Πειραματίζομαι στις Φυσικές Επιστήμες και δημιουργώ ως ενεργός πολίτης”, υλοποιώντας πειράματα φυσικής που επέλεξαν οι ίδιοι τους από τις ενότητες του σχολικού βιβλίου της Φυσικής. Ασχολήθηκαν με τη δημιουργία ομογενών και ετερογενών μιγμάτων, με τον στατικό ηλεκτρισμό, την τήξη/πήξη και τη διαφορετική πυκνότητα των υγρών στην ίδια μάζα, μέσα από ενδιαφέροντα, διασκεδαστικά και δημιουργικά πειράματα. Μέσω της βιωματικής αυτής διαδικασίας, οι μαθητές, με τον ρόλο του μικρού επιστήμονα, οδηγήθηκαν στη συλλογή και καταγραφή παρατηρήσεων και στην εξαγωγή συμπερασμάτων που τέθηκαν ως γενικοί κανόνες και ορισμοί βασικών εννοιών των φυσικών επιστημών.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μαγδαληνή Κρανταΐδου

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ VENUS TENNIS CLUB

Την Πέμπτη 10 Απριλίου επισκεφθήκαμε το Venus Tennis Club στη Δράμα στο πλαίσιο της υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ανακύκλωση». Μέσα από αυτή τη δράση οι μαθητές της Α΄ Δημοτικού είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο τη σημασία της ανακύκλωσης για την προστασία του περιβάλλοντος και τη διατήρηση του πλανήτη μας.

Μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, τα παιδιά έμαθαν πώς να ανακυκλώνουν σωστά, τι πρέπει να κάνουν με ηλεκτρικές συσκευές και μπαταρίες, καθώς και πώς να χρησιμοποιούν σωστά τους κάδους ανακύκλωσης.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος ακολούθησαν διασκεδαστικά αθλητικά παιχνίδια προσφέροντας στους μικρούς μαθητές χαρά και ψυχαγωγία. Ήταν μια ημέρα γεμάτη γνώση, δράση και χαμόγελα, κατά την οποία τα παιδιά συνειδητοποίησαν πόσο σημαντική είναι η συμβολή τους στην προστασία του περιβάλλοντος.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Άντζα Ελισάβετ, Χαΐτογλου Μαρία


Διδακτική επίσκεψη – Venus club

Την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη στο Venus club από τα τμήματα Β1 και Β2 για την παρακολούθηση πολιτισμικού προγράμματος Αγγειοπλαστικής.

Οι μαθητές γνώρισαν την τέχνη της κεραμικής και κατασκεύασαν δικά τους έργα με μεγάλη ευχαρίστηση και ενδιαφέρον.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί : Παπαδοπούλου Δέσποινα, Γάκη Ευαγγελία

20250410 110814 20250410 110742 20250410 110702


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση