ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ..europe code week
και σήμερα ήρθαν και τα πιστοποιητικά συμμετοχής μας..
και σήμερα ήρθαν και τα πιστοποιητικά συμμετοχής μας..
Τα περιστέρια της Ειρήνης τραυματίστηκαν και δεν μπορούν να συγκεντρώσουν τα γράμματα της λέξης Ειρήνης. Ο στόχος τους είναι να μαζέψουν τα γράμματα της Ειρήνης και να διαδώσουν το μηνυμά της σε όλο τον κόσμο! Το ρομποτάκι της Bee Boot βοηθά τα περιστέρια να φτάσουν στο κάθε γράμμα. Τα παιδιά προγραμματίζουν το ρομποτάκι για να φτάσει σε κάθε γράμμα. ¨Οταν φτάσει στο γράμμα τα παιδιά πρέπει να εκτελέσουν μια δοκιμασία. Στην συνέχεια προχωρούν στον προγραμματισμό για το επόμενο γράμμα. Στο τέλος τα παιδιά βάζουν τα γράμματα στην σειρά και φωνάζουν ΕΙΡΗΝΗ δυνατά!
ΤΟ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ ΒΕΕ-ΒΟΤ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΗς ΕΙΡΗΝΗΣ


ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΓΡΑΜΜΑ…ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΥΧΑΙΑ ΣΕΙΡΑ…ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ



ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΗ ΛΕΞΗ ΕΙΡΗΝΗ , ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΔΥΝΑΤΑ…ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΗ
ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΣΕ ΚΥΚΛΟ…
…
στην τάξη ζωγραφίζουμε πάλι με κώδικα…το περιστέρι της ΕΙΡΗΝΗΣ!!

ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ , ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ,ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΜΕ ΕΚΛΕΚΤΕΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ..
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΤΩΝ ΜΙΚΡΏΝ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ…ΜΕ ΠΟΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ;;
ΜΕ ΠΟΣΑ ΒΗΜΑΤΑ ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΟΛΕΜΟΥ;;
τα παιδιά με κατεύθυνση , όπως τους δείχνουν τα βελάκια ακολουθούν μια διδρομή για να φτάσουν σε έναν στόχο..

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ…
ΟΜΩΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕς ΈΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥΣ,
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ,ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ…ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ;;;;Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ Ο ΧΑΚΕΡ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ..ΣΤΗΝ ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΗ Η ΚΥΡΙΑ ΧΡΥΣΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΟΟΟΣΟ ΨΗΛΗ ,ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!
ΠΑΙΖΟΥΜΕ!!
ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥΥΥ ΔΥΝΑΤΗ ΟΜΑΔΑ!!!
Ν2 ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΥΠΟΓΡΑΨΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΑΖΙ…ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΜΑΣ ΦΥΣΙΚΑ κ. ΒΙΒΗ,κ. ΑΓΓΕΛΙΚΗ και κ.ΑΝΝΑ
κι όπως του σχοινιού τα μανταλάκια, όλοι χωράμε και όλοι χρησιμεύουμε σε αυτήν την τάξη..
παίξαμε τα παιχνίδια μας με τα μανταλάκια,χωρισμένοι σε δύο ομάδες, ποιά από τις δύο ομάδες θα κρεμάσει τα περισσότερα μανταλάκια σε ένα μέλος της;;συνεργασία και ταχύτητα..
πόσο εμπιστεύομαι τον φίλο μου; πόσο αυτός ο φίλος μπορεί να με φροντίσει;;;πολλά παιδάκια μας είπαν ότι τους αρέσει που ο φίλος τους , τους προσέχει και τους βοηθάει….τα παιδιά σε δυάδες..πιασμένα χέρι χέρι,το ένα με κλειστά μάτια ,το άλλο ,παιδί οδηγός με ανοιχτά τα μάτια ,προσπαθεί να οδηγήσει με ασφάλεια τον φίλο του, ξεπερνώντας ακόμη και εμπόδια!το νοιάξιμο, η φροντίδα, η προστατευτικότητα που επέδειξαν τα παιδιά….αξιοθαύμαστο!!!
αχ!!ας ήταν έτσι και οι μεγάλοι!!!
εργαστήρι δεξιοτήτων Ν1
Ποιός είμαι εγώ;;ποιοί είναι οι άλλοι…και γιατί όλοι μαζί ,όπως λένε οι κυρίες μας είμαστε ομάδα;;;
μιλήσαμε για τον εαυτό μας, περιγράψαμε τι μας αρέσει να κάνουμε , μιλήσαμε για τον φίλο μας …τι μας αρέσει σε κάποιον και τον θεωρούμε λίγο πιο φίλο από κάποιον άλλο..
παίξαμε τους ντεντέκτιβ και προσπαθήσαμε να ανακαλύψουμε από την περιγραφή για ποιόν φίλο μας μιλάμε…γράψαμε τα αρχικά από το όνομά μας σε τουβλάκι και φτιάξαμε τον πύργο της τάξης μας…πολύ ψηλό, γιατί είμαστε πολλοί και πολυ γερό και δεμένο, γιατί είμαστε και η σούπερ ομάδα!

ο πύργος της τάξης με τα αρχικά από τα ονόματά μας!
Μάθαμε μια δύσκολη λέξη…ΦΙΛΟΦΡΟΝΗΣΕΙΣ!!!τι είναι άραγε αυτό;;;σκεφτήκαμε πολύ…για να βρούμε κάτι καλό, πολύ ωραίο όμως να πούμε για τον φίλο μας..είναι έξυπνος, είναι καλός φίλος, παίζει καλά μαζί μου, είναι χαμογελαστός, μου αρέσει που με προσέχει, παίζουμε καλά μαζί, με βοηθάει…Η κυρία μας είχε ζητήσει φωτογραφίες από όταν είμαστε πιο μικρά παιδάκια, για να παρατηρήσουμε πως είμασταν μικροί, πόσο διαφορετικά χαρακτηριστικά είχαμε, αλλά και πόσο έχουμε αλλάξει μέχρι σήμερα….σε αυτές τις φωτογραφίες πάνω γράψαμε τις φιλοφρονήσεις για τους φίλους μας…και τις πήραμε μαζί στο σπίτι μας για να θυμόμαστε πόσο όμορφο είναι να κάνεις σε κάποιον μια φιλοφρόνηση!!!
.
Όλα αυτά τα όμορφα λογάκια, τα βάλαμε στο τσουκάλι…κι έτοιμη η συνταγή της φιλόπιττας!!!ανακατέψαμε μαγικά, ρίξαμε και μπόλικη χρυσόσκονη…
και γύρω γύρω από το τσουκάλι μαζευτήκαμε οι φίλοι οι καλοί σε μια δεμένη αλυσίδα…πολύ δεμένη όμως!

παίζουμε το γνωστό παιχνίδι, μουσικές καρέκλες,αλλά κάπω διαφορετικά!!η κυρία μας , μας είπε, ότι καθόλου δεν της αρέσει που όταν βγαίνει μια καρέκλα, έπρεπε να βγει κι ένα παιδάκι, γιατί ξέρει πολύ καλά, ότι το παιδάκι στεναχωριέται…έτσι σκέφτηκε αν θα μπορούσαμε να αλλάξουμε λίγο τον κανόνα του παιχνιδιού κι έτσι όταν βγαίνει μια καρέκλα, να προσπαθούμε να χωρέσουμε όλοι στις υπόλοιπες!!εύκολο;;;;NAI!!!!
XA,XA, XA!!ναι ,,στην αρχή ήταν εύκολο…..τι γίνεται όμως όταν οι καρέκλες λιγόστευαν πολύ;;;;τότε έγινε πραγματικά δύσκολο…αλλά και πολύ διασκεδαστικό…έπρεπε, να συνεργαστούμε, να αγκαλιαστούμε, κα κάνουμε ισιρροπία…για να μπορέσουμε να καθήσουμε όλοι!!
το πολύ δύσκολο όμως ήτα όταν έμεινε ΜΙΑ καρέκλα!!!!!κι όμως ….ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ!!!ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΔΕΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ!!!!
ΟΜΑΔΑΡΑ!!!!!
εργαστήρι δεξιοτήτων Ν2
Ο Έλμερ ήταν ένας ζωηρός και τσαχπίνικος ελεφαντάκος…όμως…ήταν λίιιιγο διαφορετικός από τους άλλους!με το παραμύθι αυτό προσεγγίζουμε τη διαφορετικότητα και συζητάμε μαζί με τα παιδιά, μπαίνοντας στη θέση του Έλμερ, πώς αισθανόταν όταν οι άλλοι δεν τον αποδέχονταν…τα χρώματα ζωντάνεψαν τους δικούς μας ΕΛΜΕΡ..
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΟΜΩΣ ΗΘΕΛΑΝ ΤΟΝ ΕΛΜΕΡ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑς…
εργαστήρι δεξιοτήτων Ν2
Μιλήσαμε για τον εαυτό μας στην αρχή…ποιοί είμαστε , ποιά είναι τα αγαπημένα μας παιχνίδια, τι μας αρέσει να κάνουμε τον ελέυθερο χρόνο μας…αλλά και για τον φίλο μας ,τον πιο αγαπημένο , είπαμε ποια πράγματα μας αρέσουν να κάνουμε μαζί…ποια παιχνίδια μπορούμε να παίζουμε μαζί…
και μιας και παρά το κρύο , η άνοιξη μπαίνει σιγά σιγά…τα ωραιότερα λουλούδια είμαστε εμείς!!!

εγώ και οι φίλοι μου…
όλοι ίσοι αλλά και όλοι, τόσο μα τόσο διαφορετικοί!!
εχθρόπιττα….και φιλόπιττα!!!!αλήθεια πως φτιάχνεται η εχθρόπιττα;;με λόγια;;;με πράξεις;;με τα χέρια μας;;;μας αρέσει άραγε;;;
και σε αντίθεση…..τι θα βάλω μέσα στη μαγική μου συνταγή για μια φιλόπιττα;;;;
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟ ΙΔΕΩΝ ΕΔΤΙΑΞΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΑΓΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ!!