cropped 3EISODOS

Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Θεματική Ενότητα:Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη. Υποθεματική: Συνεργασία. Τίτλος: Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο

Σκοπός του προγράμματος είναι να προωθήσει την έννοια της συνεργασίας στο νηπιαγωγείο.  Στόχοι είναι τα παιδιά να συνεργαστούν με δραστηριότητες ανά ζεύγη, μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν Δεξιότητες Κοινωνικής Ζωής (συνεργασίας, επικοινωνίας, κριτικής σκέψης , επίλυσης συγκρούσεων)

Πάτησε πάνω στις εικόνες για να ζωντανέψουν οι δραστηριότητεςΗλιαννα1

Πάτησε πάνω στην εικόνα για να παρακολουθήσεις την δραματοποίηση των σεναρίων επίλυσης συγκρούσεωνηλιαννα2

Παρακολουθήσαμε το Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα από την θεατρική ομάδα Μικρό Σύμπαν με τίτλο «Θέλεις να γίνουμε φίλοι;», όπου τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και συνεργάστηκαν μεταξύ τους, προκειμένου να βοηθήσουν την πάπια να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια και τις δυσκολίες  που συναντούσε, στην προσπάθειά της να κάνει φίλους της τα ζώα της ζούγκλας. εικόνα Viber 2024 11 02 18 27 52 258εικόνα Viber 2024 11 02 18 27 52 308

Ο εορτασμός της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940

Γιορτάσαμε και φέτος την επέτειο του “ΟΧΙ” με ομαδικές εργασίες,εικόνα Viber 2024 10 25 11 12 10 735 εικόνα Viber 2024 10 25 11 12 10 590εικόνα Viber 2024 10 25 13 01 39 770

ποιήματα και τραγούδια,

321 1

και παρελάσεις

4

11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024

Όλα τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν και φέτος στα αθλήματα.  Διασκέδασαν, γυμνάστηκαν,  προσπάθησαν και στο τέλος επιβραβεύτηκαν!1

Καλή Σχολική Χρονιά

Ένα γλυκό καλωσόρισμα περίμενε τους μαθητές του νηπιαγωγείου μας την πρώτη τους μέρα στο σχολείο!

Καλή σχολική χρονιά

Έναρξη Σχολικής Χρονιάς 2024-2025 – Αγιασμός

kids 160168 640

Αγαπητά παιδιά και αγαπητοί γονείς
Καλή σχολική χρονιά !
Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός στο σχολείο μας για τη νέα σχολική χρονιά 2024-2025 θα γίνει την

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024, και ώρα 10.00 π.μ.
στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.

Η είσοδος στον προαύλιο χώρο θα γίνει από την πόρτα της αυλής.

Οι εκπαιδευτικοί του 51ου Νηπιαγωγείου Αθήνας

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Δημιουργώ και Καινοτομώ. Υποθεματική: Ρομποτική, STEM/STEAM, Νέες Τεχνολογίες, Γνωρίζω τα επαγγέλματα Τίτλος: «Μικροί Μετεωρολόγοι»

Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες, παρατηρούν τα καιρικά φαινόμενα, προβληματίζονται για τις μεταβολές τους και τις καταγράφουν.  Γίνεται λόγος για την κλιματική αλλαγή και τις επιπτώσεις της στις κοινωνίες και το περιβάλλον. Συζητούν για την σημασία της πρόγνωσης του καιρού και για το πώς επηρεάζουν τα καιρικά φαινόμενα τις  καθημερινές μας συνήθειες .

Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Θεματική Ενότητα:Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη. Υποθεματική:Ανθρώπινα Δικαιώματα. Τίτλος:«Καραβάνια χωρίς σύνορα. Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας»

Μέσα στα πλαίσια του εργαστηρίου τα παιδιά πήραν μέρος στο Βιωματικό Πρόγραμμα «Τα Μυστικά της Βαλίτσας» από το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης.  Σκοπός του προγράμματος ήταν τα παιδιά μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, αφηγήσεις,παιχνίδια ενσυναίσθησης, υπόδυση ρόλων, μουσικοκινητικά παιχνίδια και παιχνίδια θησαυρού, να γίνουν ερευνητές, ναανακαλύπτουν το μυστικό της βαλίτσας, να βιώσουν τι σημαίνει «πρόσφυγας» και θα συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν και ταξίδια που είναι διαφορετικά, δεν είναι ευχάριστα, αλλά αναγκαστικά.

α

Ολοκληρώνοντας  το Εργαστήριο δημιουργήσαμε με τα παιδιά , ένα βιβλίο για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Όπως μαρτυρά και ο τίτλος του βιβλίου «ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ, έχω ανάγκες, έχω δικαιώματα, ΕΧΩ ΦΩΝΗ» τα ίδια τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματα των παιδιών όλου του κόσμου.

  • Δανείζουν την δική τους φωνή στις ζωγραφιές τους και αυτές ζωντανεύουν και μιλούν για τα δικαιώματα των παιδιών.
  • Γίνονται οι βοηθοί της unicef, και αναλαμβάνουν, μέσω μιας δραστηριότητας STEM, να προγραμματίσουν το ρομποτάκι beebot, ώστε να μεταφέρει βοήθεια και φάρμακα σε παιδιά που τα χρειάζονται.
  • Τέλος χωρίζονται σε μικρές ομάδες και ακολουθώντας την ρουτίνα σκέψης «βλέπω – σκέφτομαι – αναρωτιέμαι», συνεργάζονται και συνθέτουν την πορεία της ιστορίας ενός παιδιού πρόσφυγα,  στην γραμμή του χρόνου

Μπορείτε να διαβάσετε το βιβλίο εδώεξω

Τέλος, όλοι μαζί κατασκευάσαμε μία αφίσα, μέσω της οποίας κάθε παιδί στέλνει το δικό του μήνυμα για τα δικαιώματα των παιδιών.Ν2

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υποθεματική: Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση Τίτλος: «Οι Νερο…εξερευνητές! η σημασία της σωστής διαχείρισης νερού»

Ολοκληρώθηκε το δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων με θεματική ενότητα την προστασία του περιβάλλοντος.  Πιο συγκεκριμένα ο τίτλος του προγράμματος είναι “Οι Νερο..εξερευνητές”.  Μέσα από δραστηριότητες, πειράματα,
παραμύθια και παιχνίδια τα παιδιά γνωρίζουν τον κύκλο του νερού, τις ιδιότητές του, τη σημασία της ρύπανσης του νερού και της εξοικονόμησής του.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ιλι1

 

Ομαδικό Παιχνίδι εξοικονόμησης ΝΕΡΟΥ – (VIDEO)ILI2

Παιχνίδια και τραγούδια για το ΝΕΡΟ Στιγμιότυπο οθόνης 2024 02 09 221649

Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά!

2 1a4

Τα δώρα του Φθινοπώρου

Λίγο πριν αποχαιρετήσουμε το Φθινόπωρο γευτήκαμε τα δώρα που μας έφερε. Τα φρούτα του φθινοπώρου, που  κάνουν καλό στην υγεία μας. Τι άλλο μας προσφέρουν, όμως, τα φθινοπωρινά φρούτα;  Μα φυσικά, μας προσφέρουν ευκαιρία για πειράματα και παιχνίδι!

ζυγισμα

….και όχι μόνο….

 

Παρατηρήσαμε την εικόνα του μήλου πάνω στις συσκευασίες των προϊόντων, που τα παιδιά φέρνουν για κολατσιό στο σχολείο και σχεδιάσαμε την γραμμή παραγωγής τους (από το σπόρο μέχρι να φτάσει στο μπολάκι τους για κατανάλωση). Αναλογιστήκαμε τις επιπτώσεις που έχει στο περιβάλλον η παραγωγή των προϊόντων αυτών και υπολογίσαμε το οικολογικό τους αποτύπωμα. 

1701711802486

Σε ευχαριστούμε Φθινόπωρο για τα δώρα σου!!!

Σελίδα 1 από 5

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση