ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ
ΤΜΗΜΑ:N3
«Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»
Υγιεινή διατροφή:Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των παιδιών στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.
1 Εργαστήριο:Η Πίτσα αγελαδίτσα μας εισάγει στο θέμα μας και συζητάμε.
Δραστηριότητα 1 :παρουσιάζουμε την Πίτσα αγελαδίτσα είναι ο ήρωας που θα βοηθήσει τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν τη σημαντικότητα της διατροφής στη συνολική μας υγεία, της επιλογής τροφίμων με υψηλή διατροφική αξία ,τη συμμετοχή σε πρόγραμμα φυσικής ασκήσεις Να ευαισθητοποιηθούν στο ζήτημα της διατροφής.
2 Εργαστήριο: Από που προέρχεται το αγαπημένο μου φαγητό
Δραστηριότητα 2:Να κατανοήσουν την προέλευση των τροφών ,την αξία τους και την επίδρασή τους στην υγεία . Μέσα από εποπτικό υλικό και το παραμύθι <η κυρ διατροφή πρώτη στη μαγειρική>.Διηγούμαστε εμπειρίες και συζητάμε.
3 Εργαστήριο : Εμπλουτίζουμε τον προφορικό μας λόγο
Δραστηριότητα 3:Μέσα από παροιμίες <ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα….>αινίγματα<ποιο φρούτο αναστενάζει για λάδι….>λιχνίσματα<ανέβηκα στην πιπεριά να κόψω ένα πιπέρι….> σύνθετες λέξεις<σπανάκι και πίτα….>.
4 Εργαστήριο: Διατροφική-Μεσογειακή πυραμίδα
Δραστηριότητα 4:Να γνωρίσουν την πυραμίδα της ισορροπημένης διατροφής και δημιουργούμε ομαδικά την δική μας πυραμίδα.
5 Εργαστήριο: Ομάδες τροφίμων
Δραστηριότητα 5:Να ταξινομήσουν τα προϊόντα τροφίμων σε ομάδες και κατατάσσουμε τις τροφές σε ανθυγιεινές και μη.
6 Εργαστήριο :Αναγνωρίζουμε προϊόντα
Δραστηριότητα 5:Να διαβάσουν συσκευασίες προϊόντων.
7 Εργαστήριο:Εποχιακά φρούτα
Δραστηριότητα 7:Συζητάμε και δημιουργούμε φρουτόκουκλες.
8 Εργαστήριο: φυσική άσκηση
Δραστηριότητα 8:Παίζουμε σκυταλοδρομίες
9 Εργαστήριο:Ανακαλύπτουμε τους διάφορους ήχους από τους σπόρους.
Δραστηριότητα 9:Κάνουμε μουσικά όργανα με διάφορους σπόρους.
10 Εργαστήριο: Αξιολόγηση
Δραστηριότητα 10 : φύλλα εργασίας