Εργαστήρια δεξιοτήτων “Συνεργασία στο νηπιαγωγείο”

 

                                                  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ

  1. Συνεργασία στο νηπιαγωγείο

Σκοπός του προγράμματος είναι να προωθήσει την έννοια της συνεργασίας στο νηπιαγωγείο. Στόχοι είναι τα παιδιά να συνεργαστούν με δραστηριότητες ανά ζεύγη, μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας.

1ο εργαστήριο- Συγκρότηση ομάδας:

Δραστηριότητα 1η : «Αισθητικοκινητική δράση –χρήση σώματος για ζέσταμα» (κινητική δραστηριότητα

IMG 744d3f0ff11b3e7959ce6ac324d392a3 V

Δραστηριότητα 2η : «Αισθησιοκινητική δράση –χρήση σώματος ως εκφραστικό μέσο» (κινητική δραστηριότητα με αξιοποίηση παιχνιδιών Α΄ φάσης Θεατρικού Παιχνιδιού και ταυτόχρονη αξιοποίηση παιχνιδιών συνεργασίας)

IMG 1d0c3c1e820304778074f1c138068be3 V

Δραστηριότητα 3η : «Πάρε τη θέση του άλλου αλλά μην πεις κουβέντα!» (κινητική δραστηριότητα με αξιοποίηση παιχνιδιών Α΄ φάσης Θεατρικού Παιχνιδιού)

IMG 3a7a9caf54feabba1f83b52482d9bcd0 V

2ο εργαστήριο – Συμβόλαιο ομάδας

Δραστηριότητα 1η: «Συμβόλαιο της ομάδας» (δραστηριότητα στην Ολομέλεια με συζήτηση και κολλάζ)

IMG 4c0afda0e45283c3855e9eb11a7f9d14 VIMG 982ce3d5753788a762a0731aaf4afa8c V

Δραστηριότητα 2η: «Χαρίζω στον εαυτό μου και στον άλλον κάτι θετικό» (κινητική δραστηριότητα με αξιοποίηση τεχνικών Θεάτρου)

3ο εργαστήριο- Ανίχνευση αρχικών ιδεών

Δραστηριότητα: «Η αρχική μου ιδέα…!» (Δραστηριότητα κινητική συγκέντρωσης με ατομικό ιχνογράφημα και συνέντευξη «στο αυτί».)

4ο εργαστήριο- Ικανότητες επικοινωνίας:

Δραστηριότητα 1η: «Καλωσορίζοντας τους εξωγήινους! » (Δραστηριότητα συνεργασίας ανά ζεύγη. Ελεύθεροι αυτοσχεδιασμοί και τεχνικές θεάτρου. Αυτό-αξιολόγηση μαθητών/-τριών σε Ολομέλεια)

20221102 110242

Δραστηριότητα 2η: «Και οι γάτες είχαν τη δική τους ιστορία!» (Δραστηριότητα συνεργασίας ανά ζεύγη. Ελεύθεροι αυτοσχεδιασμοί και τεχνικές θεάτρου. Αυτό-αξιολόγηση μαθητών/- τριών σε Ολομέλεια)

20221102 112527

Δραστηριότητα 3η: «Οι Κοντοπυθαρούληδες-εφευρέτες μας δίνουν οδηγίες από μακριά!» (Δραστηριότητα συνεργασίας σε υποομάδες. Δραστηριότητα αυτοσχεδιασμού και κατασκευής. Αυτό-αξιολόγηση μαθητών/-τριών σε Ολομέλεια)

IMG 3bf9af892d90ad8de5e6c6f8012c303a V

IMG d199be45c5574c4665414c5bd4454c07 V

5ο εργαστήριο- Συνεργασία σε ομάδες:

Δραστηριότητα 1η: «Βοήθησε την μπάλα να φτάσει στον προορισμό της» (Κινητική δραστηριότητα – Συνεργασία σε ομάδες.)

20221103 110031

Δραστηριότητα 2η : «Ποιος δράκος θα χορέψει καλύτερα;» (Δραστηριότητα κινητική- Συνεργασία σε υποομάδες.)

20221104 121639

6ο εργαστήριο- Απόκτηση ενσυναίσθησης και επίλυση συγκρούσεων

Δραστηριότητα 1η: «Υπάρχει και άλλος τρόπος;» (Δραστηριότητα συζήτησης στην Ολομέλεια με αφορμή ένα Φύλλο Εργασίας με τις Ρουτίνες Σκέψης.)

Δραστηριότητα 2η: «Πώς μπορεί να γίνει καλύτερα;» (Δραστηριότητα συζήτησης, ελευθέρου αυτοσχεδιασμού, συνεργασία σε ομάδες και αξιοποίηση τεχνικών θεάτρου)

7ο εργαστήριο – «Η τελική μου ιδέα… ‘στο αυτί’»!:

Δραστηριότητα 1η: «Τι γίνεται μετά;» (Δραστηριότητα σύνθεσης ιστορίας)

Δραστηριότητα 2η: «Φτιάξτε σε ομάδες το παραμύθι» (Δραστηριότητα εικονογράφησης της ιστορίας σε υποομάδες)

20221107 113150IMG c6135616bc9f7ba9bb380f40ecf7955f V

IMG 3cd9e5188d2f3668c2bd7dcd57ee1d78 V