ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΗ

Για τη βεβαίωση φοίτησης νηπιαγωγείου για το επίδομα Α21, μπορείτε να την εκδώσετε ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας gov.gr. Σύνδεσμοι με τους κωδικούς σας TaxisNet ή e-banking, επιλέξτε την υπηρεσία “Βεβαίωση Φοίτησης Μαθητή/τριας” και θα εκδοθεί ένα ηλεκτρονικό έγγραφο με μοναδικό κωδικό και QR code, έγκυρο για κάθε νόμιμη χρήση.

Οδηγίες για την έκδοση της βεβαίωσης:
  1. Σύνδεση στην πλατφόρμα gov.gr:
    Επισκεφθείτε το gov.gr και αναζητήστε την ενότητα “Εκπαίδευση” ή “Εγγραφή σε σχολείο”.

  2. Είσοδος με κωδικούς TaxisNet:
    Συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης TaxisNet ή e-banking.

  3. Επιλογή για τον μαθητή:
    Επιλέξτε το παιδί για το οποίο θέλετε να εκδώσετε τη βεβαίωση.

  4. Έκδοση της βεβαίωσης:
    Ακολουθήστε τις οδηγίες για να εκδώσετε τη Βεβαίωση Φοίτησης.

  5. Εγκυρότητα:
    Η βεβαίωση φέρει προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή και είναι έγκυρη τόσο σε ηλεκτρονική όσο και σε έντυπη μορφή.

ΠΡΩΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ( 11.09.2025)

Αγαπητοί γονείς, στο παρακάτω αρχείο pdf  θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου μας και την ομαλή προσαρμογή του παιδιού σας.

Είναι κάποια από αυτά που θα συζητήσουμε αύριο στην πρώτη μας συνάντηση  – γνωριμία.

Υπενθύμιση:

Η  πρώτη ενημερωτική συνάντηση γονέων θα πραγματοποιηθεί  στο χώρο του σχολείου την Πέμπτη 11/9/25 , 10:45πμ – 12:00μμ.



Λήψη αρχείου

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΝΕΑΣ ΣΧ. ΧΡΟΝΙΑΣ 2025-26

  • Αγαπητοί γονείς,

κατά την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, την Πέμπτη  11 Σεπτεμβρίου 2025,  ο καθιερωμένος αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του σχολείου  στις 10:30 π.μ.   (Σας παρακαλούμε στις 10:15 π.μ.  οι μαθητές να βρίσκονται στο σχολείο.)

Θα χαρούμε να είστε όλοι μαζί μας, για να ξεκινήσουμε με χαμόγελα και ευχές μια όμορφη και δημιουργική χρονιά για τα παιδιά μας! 

Οι μαθητές θα αποχωρήσουν αμέσως μετά τη λήξη του Αγιασμού και θα ακολουθήσει (11:00π.μ.-12:00μ.μ. ), στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου, ενημέρωση   σχετικά με  τη λειτουργία του σχολείου μας  για τη νέα σχολική χρονιά.

Οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου.

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

“Αναβάθμιση και Αξιοποίηση του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου!”

Σκοπός του Σχεδίου Δράσης

είναι η ενεργοποίηση της σχολικής κοινότητας και της τοπικής αυτοδιοίκησης σε κοινό πεδίο δράσης και συνεργασίας για τον εντοπισμό, τη μελέτη και τη διατύπωση σχεδιαστικής πρότασης βελτίωσης του σχολικού υπαίθριου χώρου.

Η αυλή είναι μέρος του σχολείου και ο χρόνος που περνούν τα παιδιά σε αυτή αποτελεί μέρος της σχολικής λειτουργίας.

Στο προαύλιο τα παιδιά παίζουν, συναντιούνται, επικοινωνούν, διασκεδάζουν, ξεκουράζονται κ.λπ., κατά συνέπεια η διαμόρφωση και αξιοποίησή του πρέπει να συνδυάζεται με ασφάλεια και να καλύπτει όλες τις προαναφερθείσες ανάγκες τους.

Στόχοι:

 Αναβάθμιση  της αυλής ώστε να εξυπηρετεί ανάγκες αισθητικές, κοινωνικές, ξεκούρασης και δημιουργικού παιχνιδιού για τους μαθητές.

 Η ανάδειξη της αυλής ώστε να αποτελεί ένα περιβάλλον πλούσιο σε μαθησιακές διαδικασίες, που διευκολύνει τις βιωματικές δράσεις.

 Η άσκηση των μαθητών στη σωστή διαχείριση αυτού του πρώτου γι’ αυτούς δημόσιου χώρου.

 Η διαμόρφωση μικρών φυσικών οικοσυστημάτων στα παρτέρια και στις γωνιές του κήπου.

 



Λήψη αρχείου

 

Μετάβαση στο padlet.com

 

eΤwinning

white and green illustrative storytelling kids presentation 1

Σκοπός του Έργου μας

Η δασική παιδαγωγική είναι μια εκπαιδευτική προσέγγιση που ενθαρρύνει τα παιδιά να μαθαίνουν αλληλεπιδρώντας με τη φύση. Αυτή η μέθοδος εφαρμόζεται ιδιαίτερα σε υπαίθρια περιβάλλοντα, όπως δάση ή φυσικές περιοχές. Οι στόχοι της δασικής παιδαγωγικής για παιδιά είναι:

  1. Σύνδεση με τη Φύση: Τα παιδιά αναπτύσσουν περιβαλλοντική συνείδηση ​​και αγάπη για τη φύση αλληλεπιδρώντας άμεσα με αυτήν. Αυτό ενισχύει την ευαισθησία τους στον φυσικό κόσμο.
  2. Φυσική Ανάπτυξη: Οι υπαίθριες δραστηριότητες βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν τις κινητικές τους δεξιότητες. Οι σωματικές δραστηριότητες όπως το τρέξιμο, η αναρρίχηση και το άλμα ενισχύουν τις αδρές ​​κινητικές τους δεξιότητες.
  3. Γνωστική Ανάπτυξη: Οι ευκαιρίες για παιχνίδι και εξερεύνηση στη φύση προάγουν τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη. Τα παιδιά μαθαίνουν μέσω της παρατήρησης σε ένα φυσικό περιβάλλον.
  4. Κοινωνικές Δεξιότητες: Οι ομαδικές δραστηριότητες και το συνεργατικό παιχνίδι ενισχύουν τις κοινωνικές δεξιότητες των παιδιών. Μαθαίνουν να μοιράζονται, να παίζουν διαδοχικά παιχνίδια και να λύνουν προβλήματα μαζί.

    Ημερολόγιο Εργασίας του Έργου μας

    • Οκτώβριος – Μήνας 1: Εισαγωγή και Σχεδιασμός

      Εβδομάδες 1-2: Εισαγωγή στο Έργο

      • Συναντήσαμε και καλωσορίσαμε τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Παρείχαμε πληροφορίες σχετικά με το έργο.
      • Δείξαμε στα παιδιά ιστορίες και βίντεο με θέμα το δάσος.
      • Οργανώσαμε μια σύντομη παρουσίαση ή μια ώρα αφήγησης ιστοριών για να εξηγήσουμε την έννοια των δασών.

      Εβδομάδα 3: Επικοινωνία με τους Εταίρους του Έργου

      • Οργανώσαμε μια διαδικτυακή συνάντηση με τους εταίρους του έργου.
      • Καθορίσαμε τα καθήκοντα και τις ευθύνες μας για τη συνεργασία.
      • Ορίσαμε στόχους και κριτήρια επιτυχίας του έργου.

      Εβδομάδα 4: Προετοιμασία λογότυπου και αφίσας έργου

      • Σχεδιάσαμε το λογότυπο και την αφίσα του έργου.
      • Ολοκληρώσαμε τις προκαταρκτικές δοκιμές για το έργο.

      Νοέμβριος – Μήνας 2: Εξερεύνηση της Φύσης και Βασικές Έννοιες

      Εβδομάδα 1: Περίπατοι στη φύση

      • Οργανώσαμε μια επίσκεψη σε τοπικό δάσος ή πάρκο με τα παιδιά.
      • Παρατηρήσαμε φυτά και ζώα και κάναμε περιπάτους στη φύση.

      Εβδομάδα 2: Αφίσα Σχεδιασμού Έργου με Φυσικά Υλικά

      • Δημιουργήσαμε μια αφίσα έργου χρησιμοποιώντας υλικά που συλλέξαμε από τη φύση με τα παιδιά.
      • Επιλέξαμε την καλύτερη αφίσα μέσω κοινής έρευνας με όλους τους εταίρους.

      Εβδομάδα 3: Δραστηριότητες Τέχνης και Χειροτεχνίας με θέμα τη φύση

      • Διεξαγάγαμε καλλιτεχνικές δραστηριότητες, όπως εκτύπωση φύλλων και ζωγραφική σε πέτρες.
      • Δημιουργήσαμε έργα τέχνης με φυσικά υλικά.

      Εβδομάδα 4: Εργαλεία Web 2.0

      • Προετοιμάσαμε παιχνίδι αντιστοίχισης Wordwall και παζλ με εργαλεία Web 2.0.

      Δεκέμβριος – Μήνας 3: Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση και Βιωσιμότητα

      Εβδομάδες 1-2: Εκπαίδευση Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης

      • Παρείχαμε απλές πληροφορίες για την ανακύκλωση και τη διαχείριση αποβλήτων.
      • Διαβάσαμε και συζητήσαμε ιστορίες με θέμα την προστασία της φύσης.
      • Σχεδιάσαμε εκδήλωση με έμπειρους καλεσμένους, όπως συγγραφέα παιδικού βιβλίου.

      Εβδομάδες 3-4: Δραστηριότητες Προστασίας Περιβάλλοντος

      • Οργανώσαμε δράσεις συλλογής και ανακύκλωσης απορριμμάτων.
      • Ξεκινήσαμε την καμπάνια «Μικροί Προστάτες του Περιβάλλοντος».

      Ιανουάριος – Μήνας 4: Φύση και Επιστήμη

      Εβδομάδες 1-2: Επιστημονικές Ανακαλύψεις

      • Διεξαγάγαμε απλά επιστημονικά πειράματα (π.χ. η επίδραση του νερού στα φυτά).
      • Διδάξαμε επιστημονικές διαδικασίες μέσω παρατηρήσεων στη φύση.

      Φεβρουάριος – Μήνας 5: Κοινωνική και Συναισθηματική Ανάπτυξη

      Εβδομάδα 1: Δραστηριότητες Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης

      • Οργανώσαμε ομαδικά παιχνίδια και συνεργατικές δραστηριότητες.
      • Δημιουργήσαμε στίχους τραγουδιών με θέμα τη φύση μαζί με τα παιδιά.
      • Προσθέσαμε όλοι από μια πρόταση για να συνθέσουμε ένα κοινό τραγούδι.

      Εβδομάδες 2-3: Δραστηριότητες Συναισθηματικής Υγείας

      • Διεξαγάγαμε δραστηριότητες για ηρεμία και μείωση άγχους στη φύση.
      • Εισάγαμε τεχνικές διαλογισμού και χαλάρωσης.

      Εβδομάδα 4: Εργαλεία Web 2.0

      • Προετοιμάσαμε παιχνίδι αντιστοίχισης και παζλ με εργαλεία Web 2.0.

      Μάρτιος – Μήνας 6: Δημιουργικότητα και Επίλυση Προβλημάτων

      Εβδομάδες 1-2: Δημιουργικά Παιχνίδια

      • Οργανώσαμε θεατρικά και δημιουργικά παιχνίδια με θέμα τη φύση.
      • Ενθαρρύναμε τα παιδιά να γράψουν και να παρουσιάσουν ιστορίες για τη φύση.

      Εβδομάδα 3: Δραστηριότητες Επίλυσης Προβλημάτων

      • Διοργανώσαμε ομαδικές εργασίες για επίλυση προβλημάτων σχετικά με τη φύση.
      • Παίξαμε παιχνίδια ρόλων και παζλ, όπως η «Πρόκληση της Φύσης».

      Εβδομάδα 4: Δραστηριότητες Κοινότητας

      • Συνεργαστήκαμε με την τοπική κοινότητα για δράσεις με θέμα το δάσος (π.χ. φύτευση δέντρων).

      Απρίλιος – Μήνας 7: Πολιτιστική Κοινοποίηση

      Εβδομάδες 1-2: Πολιτιστικές Δραστηριότητες

      • Ερευνήσαμε παραδοσιακές ιστορίες και παιχνίδια για τη φύση από διάφορους πολιτισμούς.
      • Οργανώσαμε πολιτιστικές ανταλλαγές με άλλα σχολεία.

      Εβδομάδες 3-4: Συνεργατικά Έργα

      • Συνεργαστήκαμε με τους εταίρους για κοινές δραστηριότητες και ανταλλαγή απόψεων.
      • Δημιουργήσαμε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο ή παραμύθι με θέμα το δάσος με τη συμμετοχή των παιδιών.
      • Διασφαλίσαμε ότι τα παιδιά γνώρισαν και κατανόησαν διαφορετικούς πολιτισμούς.

      Μάιος – Μήνας 8: Γονική Συμμετοχή και Κοινοτικές Δραστηριότητες

      Εβδομάδες 1-2: Γονική Συμμετοχή

      • Διοργανώσαμε ενημερωτικές συναντήσεις και δράσεις για τους γονείς.
      • Παρουσιάσαμε έκθεση με τα αποτελέσματα του έργου μας στις οικογένειες.

      Εβδομάδες 3-4: Αξιολόγηση Έργου

      • Ολοκληρώσαμε τις τελικές αξιολογήσεις.
      • Συγκεντρώσαμε σχόλια από παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς για τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν.
      • Δώσαμε την ευκαιρία σε παιδιά και οικογένειες να μοιραστούν τις επιτυχίες και τις εμπειρίες τους.

      ANGELIKI PLASTARA 4th Kindergarten of Polygyros 120241106 093146IMG 408dd36a4b85a40991a3d408f0fde0d0 V Emotional Health ActivitiesCollage 2024 11 27 02 44 54SECOND MEETINGIMG 74e98d9ec07cfe91ebf560545717862c V

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2025-26

 

Εγγραφές Νηπίων Για Το Σχολικό Έτος 2025-26

Για το σχολικό έτος 2025-2026 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.

 

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές γεννημένοι το 2020 και το 2021.   

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

 

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
1.Είσοδος στη σελίδα της  εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

2.Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

3.Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  • Αίτηση εγγραφής  ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00) ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου (13:00 – 17:30) ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.                                                               
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού .
  • Βιβλιάριο Υγείας, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
    εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
    του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
    ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα

Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο

Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.

Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2025-2026 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

mail@4nippolyg.chal.sch.gr

Tηλέφωνο: 23710 22271

 

Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία .

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού: 5 – 24 Μαρτίου, Δευτέρα και Τετάρτη 09:00π.μ. –10:30π.μ.

 

Ενημέρωση γονέων / 11.09.2024

Αγαπητοί γονείς, στο παρακάτω αρχείο pdf  θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου μας και την ομαλή προσαρμογή του παιδιού σας.

Είναι κάποια από αυτά που θα συζητήσουμε αύριο στην πρώτη μας συνάντηση  – γνωριμία.

 

Υπενθύμιση:

Η  συνάντηση γονέων θα πραγματοποιηθεί  στο χώρο του σχολείου την Τετάρτη 11/9/24 , 10:30πμ – 12:00μμ.



Λήψη αρχείου

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΓΙΑΣΜΟΥ

 

ΕΝΑΡΞΗ ΣΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2024-25

  • Αγαπητοί γονείς,

κατά την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, την Τετάρτη  11 Σεπτεμβρίου 2024,  ο καθιερωμένος αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του σχολείου  στις 10:00 π.μ.   (Σας παρακαλούμε, το αργότερο στις 9:50 π.μ. όλοι οι μαθητές να βρίσκονται στο σχολείο.)

Οι μαθητές θα αποχωρήσουν αμέσως μετά τη λήξη του Αγιασμού και θα ακολουθήσει (10:30π.μ.-12:00μ.μ. ), στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου, ενημέρωση   σχετικά με  τη λειτουργία του σχολείου μας  για τη νέα σχολική χρονιά.

Διαδραστικά παιχνίδια.

Παίξτε μερικά on line παιχνίδια:

” Πόσα είναι τα έντονα;” πατώντας εδώ

“Από ποιο γράμμα αρχίζει η λέξη;” εδώ

“Αντιστοιχίζω την εικόνα με το σωστό αριθμό”  εδώ