eΤwinning

white and green illustrative storytelling kids presentation 1

Σκοπός του Έργου μας

Η δασική παιδαγωγική είναι μια εκπαιδευτική προσέγγιση που ενθαρρύνει τα παιδιά να μαθαίνουν αλληλεπιδρώντας με τη φύση. Αυτή η μέθοδος εφαρμόζεται ιδιαίτερα σε υπαίθρια περιβάλλοντα, όπως δάση ή φυσικές περιοχές. Οι στόχοι της δασικής παιδαγωγικής για παιδιά είναι:

  1. Σύνδεση με τη Φύση: Τα παιδιά αναπτύσσουν περιβαλλοντική συνείδηση ​​και αγάπη για τη φύση αλληλεπιδρώντας άμεσα με αυτήν. Αυτό ενισχύει την ευαισθησία τους στον φυσικό κόσμο.
  2. Φυσική Ανάπτυξη: Οι υπαίθριες δραστηριότητες βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν τις κινητικές τους δεξιότητες. Οι σωματικές δραστηριότητες όπως το τρέξιμο, η αναρρίχηση και το άλμα ενισχύουν τις αδρές ​​κινητικές τους δεξιότητες.
  3. Γνωστική Ανάπτυξη: Οι ευκαιρίες για παιχνίδι και εξερεύνηση στη φύση προάγουν τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη. Τα παιδιά μαθαίνουν μέσω της παρατήρησης σε ένα φυσικό περιβάλλον.
  4. Κοινωνικές Δεξιότητες: Οι ομαδικές δραστηριότητες και το συνεργατικό παιχνίδι ενισχύουν τις κοινωνικές δεξιότητες των παιδιών. Μαθαίνουν να μοιράζονται, να παίζουν διαδοχικά παιχνίδια και να λύνουν προβλήματα μαζί.

    Ημερολόγιο Εργασίας του Έργου μας

    • Οκτώβριος – Μήνας 1: Εισαγωγή και Σχεδιασμός

      Εβδομάδες 1-2: Εισαγωγή στο Έργο

      • Συναντήσαμε και καλωσορίσαμε τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Παρείχαμε πληροφορίες σχετικά με το έργο.
      • Δείξαμε στα παιδιά ιστορίες και βίντεο με θέμα το δάσος.
      • Οργανώσαμε μια σύντομη παρουσίαση ή μια ώρα αφήγησης ιστοριών για να εξηγήσουμε την έννοια των δασών.

      Εβδομάδα 3: Επικοινωνία με τους Εταίρους του Έργου

      • Οργανώσαμε μια διαδικτυακή συνάντηση με τους εταίρους του έργου.
      • Καθορίσαμε τα καθήκοντα και τις ευθύνες μας για τη συνεργασία.
      • Ορίσαμε στόχους και κριτήρια επιτυχίας του έργου.

      Εβδομάδα 4: Προετοιμασία λογότυπου και αφίσας έργου

      • Σχεδιάσαμε το λογότυπο και την αφίσα του έργου.
      • Ολοκληρώσαμε τις προκαταρκτικές δοκιμές για το έργο.

      Νοέμβριος – Μήνας 2: Εξερεύνηση της Φύσης και Βασικές Έννοιες

      Εβδομάδα 1: Περίπατοι στη φύση

      • Οργανώσαμε μια επίσκεψη σε τοπικό δάσος ή πάρκο με τα παιδιά.
      • Παρατηρήσαμε φυτά και ζώα και κάναμε περιπάτους στη φύση.

      Εβδομάδα 2: Αφίσα Σχεδιασμού Έργου με Φυσικά Υλικά

      • Δημιουργήσαμε μια αφίσα έργου χρησιμοποιώντας υλικά που συλλέξαμε από τη φύση με τα παιδιά.
      • Επιλέξαμε την καλύτερη αφίσα μέσω κοινής έρευνας με όλους τους εταίρους.

      Εβδομάδα 3: Δραστηριότητες Τέχνης και Χειροτεχνίας με θέμα τη φύση

      • Διεξαγάγαμε καλλιτεχνικές δραστηριότητες, όπως εκτύπωση φύλλων και ζωγραφική σε πέτρες.
      • Δημιουργήσαμε έργα τέχνης με φυσικά υλικά.

      Εβδομάδα 4: Εργαλεία Web 2.0

      • Προετοιμάσαμε παιχνίδι αντιστοίχισης Wordwall και παζλ με εργαλεία Web 2.0.

      Δεκέμβριος – Μήνας 3: Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση και Βιωσιμότητα

      Εβδομάδες 1-2: Εκπαίδευση Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης

      • Παρείχαμε απλές πληροφορίες για την ανακύκλωση και τη διαχείριση αποβλήτων.
      • Διαβάσαμε και συζητήσαμε ιστορίες με θέμα την προστασία της φύσης.
      • Σχεδιάσαμε εκδήλωση με έμπειρους καλεσμένους, όπως συγγραφέα παιδικού βιβλίου.

      Εβδομάδες 3-4: Δραστηριότητες Προστασίας Περιβάλλοντος

      • Οργανώσαμε δράσεις συλλογής και ανακύκλωσης απορριμμάτων.
      • Ξεκινήσαμε την καμπάνια «Μικροί Προστάτες του Περιβάλλοντος».

      Ιανουάριος – Μήνας 4: Φύση και Επιστήμη

      Εβδομάδες 1-2: Επιστημονικές Ανακαλύψεις

      • Διεξαγάγαμε απλά επιστημονικά πειράματα (π.χ. η επίδραση του νερού στα φυτά).
      • Διδάξαμε επιστημονικές διαδικασίες μέσω παρατηρήσεων στη φύση.

      Φεβρουάριος – Μήνας 5: Κοινωνική και Συναισθηματική Ανάπτυξη

      Εβδομάδα 1: Δραστηριότητες Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης

      • Οργανώσαμε ομαδικά παιχνίδια και συνεργατικές δραστηριότητες.
      • Δημιουργήσαμε στίχους τραγουδιών με θέμα τη φύση μαζί με τα παιδιά.
      • Προσθέσαμε όλοι από μια πρόταση για να συνθέσουμε ένα κοινό τραγούδι.

      Εβδομάδες 2-3: Δραστηριότητες Συναισθηματικής Υγείας

      • Διεξαγάγαμε δραστηριότητες για ηρεμία και μείωση άγχους στη φύση.
      • Εισάγαμε τεχνικές διαλογισμού και χαλάρωσης.

      Εβδομάδα 4: Εργαλεία Web 2.0

      • Προετοιμάσαμε παιχνίδι αντιστοίχισης και παζλ με εργαλεία Web 2.0.

      Μάρτιος – Μήνας 6: Δημιουργικότητα και Επίλυση Προβλημάτων

      Εβδομάδες 1-2: Δημιουργικά Παιχνίδια

      • Οργανώσαμε θεατρικά και δημιουργικά παιχνίδια με θέμα τη φύση.
      • Ενθαρρύναμε τα παιδιά να γράψουν και να παρουσιάσουν ιστορίες για τη φύση.

      Εβδομάδα 3: Δραστηριότητες Επίλυσης Προβλημάτων

      • Διοργανώσαμε ομαδικές εργασίες για επίλυση προβλημάτων σχετικά με τη φύση.
      • Παίξαμε παιχνίδια ρόλων και παζλ, όπως η «Πρόκληση της Φύσης».

      Εβδομάδα 4: Δραστηριότητες Κοινότητας

      • Συνεργαστήκαμε με την τοπική κοινότητα για δράσεις με θέμα το δάσος (π.χ. φύτευση δέντρων).

      Απρίλιος – Μήνας 7: Πολιτιστική Κοινοποίηση

      Εβδομάδες 1-2: Πολιτιστικές Δραστηριότητες

      • Ερευνήσαμε παραδοσιακές ιστορίες και παιχνίδια για τη φύση από διάφορους πολιτισμούς.
      • Οργανώσαμε πολιτιστικές ανταλλαγές με άλλα σχολεία.

      Εβδομάδες 3-4: Συνεργατικά Έργα

      • Συνεργαστήκαμε με τους εταίρους για κοινές δραστηριότητες και ανταλλαγή απόψεων.
      • Δημιουργήσαμε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο ή παραμύθι με θέμα το δάσος με τη συμμετοχή των παιδιών.
      • Διασφαλίσαμε ότι τα παιδιά γνώρισαν και κατανόησαν διαφορετικούς πολιτισμούς.

      Μάιος – Μήνας 8: Γονική Συμμετοχή και Κοινοτικές Δραστηριότητες

      Εβδομάδες 1-2: Γονική Συμμετοχή

      • Διοργανώσαμε ενημερωτικές συναντήσεις και δράσεις για τους γονείς.
      • Παρουσιάσαμε έκθεση με τα αποτελέσματα του έργου μας στις οικογένειες.

      Εβδομάδες 3-4: Αξιολόγηση Έργου

      • Ολοκληρώσαμε τις τελικές αξιολογήσεις.
      • Συγκεντρώσαμε σχόλια από παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς για τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν.
      • Δώσαμε την ευκαιρία σε παιδιά και οικογένειες να μοιραστούν τις επιτυχίες και τις εμπειρίες τους.

      ANGELIKI PLASTARA 4th Kindergarten of Polygyros 120241106 093146IMG 408dd36a4b85a40991a3d408f0fde0d0 V Emotional Health ActivitiesCollage 2024 11 27 02 44 54SECOND MEETINGIMG 74e98d9ec07cfe91ebf560545717862c V

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *