Οι δυο πρώτες εβδομάδες της προσαρμογής

   Στις δύσκολες συνθήκες της εποχής του Covid19 τα παιδάκια μας προσπάθησαν φιλότιμα να ακολουθήσουν όλους τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας στο νέο για τα περισσότερα περιβάλλον του νηπιαγωγείου μας.

Μπράβο παιδιά !!! Τα πήγατε περίφημα, αποφύγατε τον συνωστισμό και κρατήσατε όσο το δυνατό αποστάσεις ασφαλείας, φορέσατε τις μασκούλες σας προσπαθώντας να τις χρησιμοποιήσετε όσο πιο σωστά μπορούσατε, κάνατε υπομονή , περιμένατε τη σειρά σας κάθε φορά, πλένατε τα χέρια όποτε χρειαζόταν και χρησιμοποιούσατε το αντισηπτικό κάθε φορά που οι δασκάλες σας το υπενθύμιζαν. Προσπαθήσατε πολύ.Ακολουθήσατε οδηγίες και κανόνες, μας κάνατε ερωτήσεις, ψάξαμε μαζί για απαντήσεις.

Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σας αξίζει. Αυτές τις δύο εβδομάδες  προσπαθήσαμε να γνωριστούμε έστω και με τις μάσκες να κρύβουν το μισό μας πρόσωπο και κυρίως το χαμόγελό μας ή να δυσκολεύουν την επικοινωνία μας αλλά καταφέραμε να γίνουμε ομάδα στην τάξη μας , να παίξουμε, να τραγουδήσουμε, να αθληθούμε να δημιουργήσουμε και να εκφράσουμε τις πρώτες σκέψεις και ιδέες μας. Έχουμε μεγάλο ταξίδι μπροστά μας, μακάρι ο άνεμος να είναι ούριος και το ταξίδι μας χωρίς τρικυμίες και φουρτούνες.

Η κούκλα της τάξης μας, η Κανονίτσα, μας καλωσόρισε και άρχισε τα… δικά της με τους κανόνες και πώς φοράμε σωστά τη μάσκα και όλα τα σχετικά.

  Τα παιδιά εκφράστηκαν μέσα από συζήτηση αλλά και με τις μοναδικές ζωγραφιές τους για τον κορονοιό και τα μικρόβια , για τα μέτρα προστασίας μας, για τις αγαπημένες τους δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο, για τους φόβους και τις αγωνίες τους,για τα χεράκια που δεν τα έχουμε για να χτυπάμε. Με παραμύθια, τραγούδια και παιχνίδια πέρασαν αυτές οι δύο εβδομάδες και φυσικά πολύ παιχνίδι στην αυλή.

Πώς θα κρατήσουμε μακριά αυτό τον ιό που μας επιτίθεται;

Τι μου άρεσε πιο πολύ στο νηπιαγωγείο;

 

Τα αγαπημένο μου άθλημα με αφορμή την 25η Σεπτέμβρη Ημέρα αθλητισμού

 

  

Ο Πιπ  ο βατραχάκος αφήνει τη μαμά και πάει σχολείο…. πώς νιώθει; Πώς νιώσατε εσείς την πρώτη μέρα;

Παιδιά μπορείτε να διαβάσετε και το βιβλίο: Είμαι ένα ιός…. της Βασιλικής Χουρσίδου που γράφτηκε την περίοδο της καραντίνας , αρέσει πολύ στα παιδιά, τα ενημερώνει με διασκεδαστικό τρόπο και τα βοηθά να νιώθουν ασφαλή.


Λήψη αρχείου

Μπορείτε να παίξετε και τα παρακάτω παιχνίδια  ομαδοποίησης και λογικής σκέψης, πρώτης αρίθμησης, χρονικής αλληλουχίας γιατί παίζοντας διασκεδάζουμε και μαθαίνουμε, πατώντας πάνω στα  παρακάτω λινκ:

Ποια είναι σωστή και πια λάθος συμπεριφορά;

Χρονική ακολουθία: Πλύσιμο χεριών

Το μέμορυ του κορονομαχητή

Μετρώ τα μικρόβια αντιστοίχιση με τον αριθμό

Προφορική έκφραση μέσω εικόνων – αντιστοίχιση με γραπτό λόγο

 

 

 

Καλό Σαββατοκύριακο με υγεία και  όμορφες οικογενειακές στιγμές.

Από Δευτέρα το ταξίδι μας συνεχίζεται….

DSC01794

Καλώς ορίσατε!

    Χτες πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός στο νηπιαγωγείο μας και σας καλωσορίσαμε με χαρά, λίγη αγωνία λόγω των δύσκολων συνθηκών αλλά και με αισιοδοξία και όρεξη για το καινούριο ταξίδι που ξεκινάμε μαζί φέτος.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το εκπαιδευτικό βιντεάκι για τη χρήση της μάσκας

   Για τα παιδιά που δυσανασχετούν με τη μάσκα μπορείτε να διαβάσετε το μικρό παραμύθι που ακολουθεί και να κάνετε μαζί σαν οικογένεια δράσεις που προτείνει. Πατήστε εδώ:

Μια μάσκα μαγική – Δέσποινα Σπυριδοπούλου

Μπορείτε να παίξετε με τα παιδιά και τα παιχνίδια που ετοιμάσαμε

  1. Μπορείς να βάλεις τις εικόνες στη σωστή σειρά;

2. Μπορείς να φτιάξεις την εικόνα του παζλ και να της δώσεις έναν τίτλο;

Μπορείτε να δείτε το παρακάτω βιντεάκι και να το συζητήσετε με τα παιδιά

Να ακούσουμε και να τραγουδήσουμε το τραγουδάκι

Καλή συνέχεια  σε όλους με δύναμη , υγεία, αισιοδοξία και δημιουργικότητα.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΟΔΥ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ


Λήψη αρχείου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Αγιασμός σχολικής χρονιάς 2020-2021

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι:

Ο Αγιασμός στο 4ο Νηπιαγωγείο Πεύκων θα πραγματοποιηθεί στις 13.00 μ.μ. την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 , σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν δοθεί για την ασφάλεια όλων μας. 

    Οι γονείς (επιτρέπεται ένας γονέας- συνοδός για κάθε παιδί) θα έρθουν στις 12.30 μ.μ. για να πραγματοποιηθεί και η πρώτη μας ενημερωτική συνάντηση.

    Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και τη συνεργασία τη φετινή χρονιά που προβλέπεται δύσκολη λόγω της πανδημίας του κορονοιού.

Καλή δύναμη και υγεία σε όλους.

 

Πλησιάζουν οι μέρες , τα σχολεία ανοίγουν!!!

  Στις διαφορετικές συνθήκες αυτής της νέας σχολικής χρονιάς ετοιμαζόμαστε για ένα καινούριο ταξίδι όσο το δυνατό πιο ασφαλές και όμορφο για όλους μας. Εδώ θα βρείτε κάποιες πληροφορίες και οδηγίες για τη φοίτηση στο νηπιαγωγείο. Σύντομα θα αναρτηθούν και οι οδηγίες του ΕΟΔΥ  για την αντιμετώπιση του κορονοιού και την προστασία των παιδιών μας .


Λήψη αρχείου

Αν θέλετε να ενημερωθείτε για το Νηπιαγωγείο πατήστε εδώ:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

 

παιχνί-ια-παρα-ιών-θα-ασσινά-κοχύ-ια-ιακοπές-αστεριών-και-σχο-είων-94803738

Καλό καλοκαίρι

  Ολοκληρώθηκε και η φετινή δύσκολη και διαφορετική χρονιά. Τα παιδιά μας με το άνοιγμα των σχολείων μετά την καραντίνα έκαναν πολλές και  δημιουργικές δράσεις και χάρηκαν όσο ήταν δυνατό τους φίλους και την όμορφη ζωή του νηπιαγωγείου.

  Την τελευταία εβδομάδα  μιλήσαμε για τις διακοπές ,  τι θα χρειαστούμε και πώς θα προφυλαχτούμε από τη βλαβερή ακτινοβολία του ήλιου. Φτιάξαμε όμορφα καδράκια με σαγιονάρες και καπέλα στην ακρογιαλιά. Ετοιμάσαμε κάρτες παγωτά με τις αγαπημένες μας γεύσεις.

Γεμίσαμε τις βαλίτσες μας ….Τι θα χρειαστούμε στις διακοπές; Αλλά και τι χρώματα ρούχα να προτιμήσουμε; Προβληματιστήκαμε γιατί φοράμε ανοιχτόχρωμα ρούχα το καλοκαίρι. Έτσι πειραματιστήκαμε βάζοντας ένα λευκό και ένα μαύρο ρούχο στον ήλιο κατά τη διάρκεια του διαλείμματος. Το μαύρο ζεστάθηκε πολύ το λευκό πολύ λιγότερο.Μετά από συζήτηση καταλήξαμε ότι το μαύρο χρώμα τραβά σαν μαγνήτης τις ακτίνες του ήλιου ενώ το λευκό τις διώχνει(απωθεί)

 

Ετοιμάσαμε και το Φάκελο  μας

Διαβάσαμε και συζητήσαμε Το ψαράκι που ήθελε να πετάξει


Λήψη αρχείου

Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι .

Εδώ θα βρείτε πολλά παιχνίδια για διασκέδαση και εξάσκηση στις διακοπές

 

Και εδώ πολλά παζλ

Πίνακες ζωγραφικής με θέμα την παραλία και το καλοκαίρι.

Όμορφες διακοπές σε όλους.

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ Vladimir Kush

“Με τα βιβλία ταξιδεύω” πρόγραμμα φιλαναγνωσίας.

   Από τα τέλη Σεπτέμβρη ξεκινήσαμε  το πρόγραμμα φιλαναγνωσίας καθώς τον Οκτώβρη θα άρχιζε να λειτουργεί η Δανειστική μας βιβλιοθήκη. Δυστυχώς λόγω της πανδημίας δεν ολοκληρώθηκε όπως θα θέλαμε . Προλάβαμε όμως και κάναμε πολλές δράσεις που σας τις παρουσιάζουμε εδώ.

Συνέχεια

2η εβδομάδα του Ιούνη

       Συνεχίσαμε και αυτή την εβδομάδα  την ενασχόληση μας με τα πλάσματα της θάλασσας είδαμε τη σειρά  “Ο κόσμος της θάλασσας” για τα δελφίνια, τους καρχαρίες, τις φάλαινες  και τα δελφίνια  γιατί τα παιδιά εξέφρασαν μεγάλο ενδιαφέρον για αυτά. Έπειτα αρχίσαμε τις κατασκευές με έμπνευση και φαντασία.

Χρησιμοποιώντας τετράγωνα χαρτιά φτιάξαμε τρισδιάστατα έργα με θέμα:

“Bαρκούλες στη φουρτουνιασμένη θάλασσα”

 

Είδαμε το παραμύθι  του Ευγένιου Τριβιζά  “Η Φιφή και η Φωφώ, οι φαντασμένες φάλαινες”

…Και αρχίσαμε το μέτρημα. Ευκαιρία για παιχνίδι με τους αριθμούς και εμπέδωση των ποσοτήτων 1-10.

Εξασκηθήκαμε και με ψηφιακά παιχνίδια μαθηματικών που μπορείτε να τα κατεβάσετε δωρεάν από την Kidmedia  (http://www.kidmedia.gr/free)

     Δεν ξεχάσαμε όμως πως τη 2η Κυριακή του Ιούνη είναι η Παγκόσμια Ημέρα του πατέρα και η πρώτη φορά που τα σχολεία είναι ανοιχτά. Έτσι δε θα αφήναμε τους πατεράδες παραπονεμένους. Διαβάσαμε το βιβλίο “Ο Απίθανος μπαμπάς μου” και τα παιδιά μίλησαν για τα συναισθήματα τους και  πόσο σημαντικός είναι ο μπαμπάς στη ζωή τους. Μας δόθηκε έτσι η ευκαιρία να δουλέψουμε τα επίθετα που προσδίδουν ιδιότητα στα ουσιαστικά με αφορμή τον τίτλο του βιβλίου. Τα παιδιά έψαξαν να βρουν επίθετα για να περιγράψουν τον μοναδικό δικό τους μπαμπά.

Τα παιδιά κατασκεύασαν και την κάρτα αγάπης για τον Σούπερμαν μπαμπά τους.

  Πολλές ευχές σε όλους τους μπαμπάδες να είναι γεροί και δυνατοί για να μας κρατούν ασφαλείς και “να μας κάνουν τα χατίρια” , όπως μαρτύρησαν τα παιδιά. Τους αφιερώνουμε το τραγούδι που τραγουδήσαμε και χορέψαμε και ένα γλυκό φιλί μαζί με την κάρτα για τον SUPERMAN ΜΠΑΜΠΑ.

Καλό Σαββατοκύριακο!

 

 

Με παιχνίδια κάθε λογής μαθαίνω για τα πλάσματα της θάλασσας

  Εδώ θα βρείτε διαδραστικά παιχνίδια : κάποια αντί για φύλλα εργασίας  στη γλώσσα και τα μαθηματικά, άλλα παιχνίδια μνήμης , παζλ και πολλά άλλα για όλα τα γούστα και για την καλλιέργεια  πολλών ικανοτήτων καθώς και την εμπέδωση γνώσεων στη θεματική ενότητα που δουλεύουμε  “Ο κόσμος της Θάλασσας”.

Μπορείτε να παίξετε , να διασκεδάσετε και να ασκηθείτε.

1η ομάδα παιχνιδιών

*Πατήστε πάνω στα σήματα και ανοίξτε το κάθε παιχνίδι σε πλήρη οθόνη για να παίξετε με άνεση.

2η ομάδα παιχνιδιών (γλώσσα, μαθηματικά, μελέτη περιβάλλοντος)

 

Εδώ μπορείς να ταιριάξεις τα κοχύλια με τη σκιά τους; Πάτα πάνω στον τίτλο:

Ταιριαξε τα κοχύλια με τις σκιές στην άμμο

Και σαν ανταμοιβή μια περιήγηση σε Ωκεανογραφικό Μουσείο της Βαλένθια

https://www.oceanografic.org/visita-virtual/

Εικονική περιήγηση σε ενυδρείο

Και ένα γλυκό μουσικό παραμύθι “Η πολύ λαίμαργη φάλαινα” του μοναδικού σύγχρονου παραμυθά Ευγένιου Τριβιζά. Πατήστε πάνω στη διεύθυνση για να το απολαύσετε.

https://safeyoutube.net/w/w0dL

Καλή διασκέδαση

Ο Κόσμος της θάλασσας

       Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με τον κόσμο της θάλασσας. Ποια πλάσματα ζουν στη θάλασσα. Είδαμε το βίντεο  για  τον κόσμο της θάλασσας.     Για να το δείτε πατήστε τον τίτλο:      Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ

  Γνωρίσαμε τα ζωάκια της θάλασσας και τα ψάρια , ποια γεννούν αυγά και ποια μωρά δηλαδή είναι θηλαστικά, πώς αναπνέουν και τι τρώνε. Μετρήσαμε και ομαδοποιήσαμε πλάσματα της θάλασσας σε ψηφιακά παιχνίδια. Αναγνωρίσαμε και γράψαμε φωνούλες που είναι αρχικά ψαριών και ζώων της θάλασσας όπως χταπόδι -Χ,χ , δελφίνι- Δ,δ , καρχαρίας -Κ,κ και προσπαθήσαμε να φτιάξουμε την αλφαβήτα του Βυθού.  Για να μπορέσουμε να βρούμε για όσες περισσότερες φωνούλες μπορούσαμε , αφού είπαμε όσα ξέραμε ψάξαμε στο ίντερνετ γράφοντας στην αναζήτηση “λεξικό ψαριών”.

Ακούσαμε  και είδαμε στο youtube τα παραμύθια:

 “Ένας καλόκαρδος καρχαρίας”, “Το ντροπαλό χταπόδι” και   “Τριγωνοψαρούλης εναντίον καρχαρία”, συζητήσαμε για αυτά  και επιλέξαμε “Το ντροπαλό χταπόδι” για αγαπημένο μας. Επίσης  μιλώντας για τα δελφίνια διαβάσαμε τον αρχαίο ελληνικό μύθο του Αρίωνα (οι ομάδες της Παρασκευής οι υπόλοιποι τη Δευτέρα) και τον εικονογραφήσαμε

Ο Αρίωνας και το δελφίνι

Με παζλ συνθέσαμε το βυθό καθώς και πίνακες ζωγραφικής με θέμα τα ψάρια , παίξαμε παιχνίδια γλώσσας και μαθηματικών

Τα παιδιά κατασκεύασαν τον δικό τους βυθό

Tραγουδήσαμε και χορέψαμε τα  “Δέκα καβουράκια” αλλά και το:

Περάσαμε όμορφες και δημιουργικές μέρες και περιμένουμε με ανυπομονησία τις επόμενες. Συνεχίζουμε να προσέχουμε για να παραμείνουμε υγιείς  και να ταξιδεύουμε στην απέραντη θάλασσα της γνώσης μέσα από το παιχνίδι και τη χαρά.

   Σε αμέσως επόμενη ανάρτηση θα ανεβούν τα ψηφιακά παιχνίδια- ασκήσεις που με πιο διασκεδαστικό τρόπο βοηθούν τα παιδιά να μαθαίνουν και να εμπεδώνουν κατακτημένες γνώσεις. Γιατί η επανάληψη είναι μητέρα της μάθησης όπως έλεγαν και οι αρχαίοι Έλληνες.

Καλό Σαββατοκύριακο με υγεία και ευτυχισμένες στιγμές για όλους. Τα λέμε σύντομα.

Πρώτες μέρες του Ιούνη στο σχολείο!

  Ξεκίνησαν και πάλι τα μαθήματα !!! Η αλήθεια είναι πώς είχαμε μια αγωνία για το πώς θα κυλήσουν όλα με ασφάλεια αλλά και χαρά για τα παιδιά παρ’ όλους τους νέους κανόνες, τις αποστάσεις ασφαλείας και τον κατ΄ανάγκη περιορισμό στο παιχνίδι και στις ομάδες των παιδιών. Όλα όμως κύλησαν όμορφα .

   Εκφράσαμε συναισθήματα για την όλη κατάσταση και την καραντίνα που βιώσαμε, θυμηθήκαμε τους κανόνες υγιεινής και προστασίας και φυσικά καλωσορίσαμε τον Ιούνη και το καλοκαίρι που άργησε κι αυτό φέτος.

Γιατί όπως λέει και η παροιμία: Μη σε γελάσει ο βάτραχος και μέρμηγκας και το χελιδονάκι αν δε λαλήσει ο τζίτζικας δεν είν’ καλοκαιράκι.

Ξεκινήσαμε λοιπόν με τους κυνηγούς μικροβίων

και τραγουδάκια για το σωστό πλύσιμο των χεριών.

Τα παιδιά εκφράστηκαν σχετικά με το πώς ένιωσαν τις μέρες της καραντίνας και περιέγραψαν και αιτιολόγησαν τα συναισθήματα τους.

Τι ξέρουν όμως τα παιδιά για το καλοκαίρι;

Τι μας φέρνει το καλοκαίρι; Επειδή ένα ποιήμα είναι χίλιες εικόνες θα ασχοληθούμε με ποιήματα που έχουν γραφτεί για το καλοκαίρι και μέσα από αυτά θα το γνωρίσουμε. Το ποιήμα του Χ. Σακελλαρίου μας έδωσε αφορμή να μιλήσουμε για τα φρούτα του καλοκαιριού.

 

Είδαμε το λαϊκό παραμύθι “Ποιος έφερε το καλοκαίρι” και το συζητήσαμε. Το φέρνουν τα έντομα που μαλώνανε ή έρχεται μόνο του γιατί είναι μία από τις 4 εποχές του χρόνου;

  Την πρώτη μέρα που συναντηθήκαμε καλωσορίσαμε τον Ιούνη  με ένα μικρό ποιηματάκι και μετρήσαμε στο ημερολόγιο τις μέρες μέχρι να κλείσουν τα σχολεία. Τραγουδήσαμε το “Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο” που μας άρεσε πολύ!!

 

Δε χόρταιναν τα παιδιά να ζωγραφίζουν, να παίζουν, να χαίρονται το σχολείο που τόσο τους έλειψε και φυσικά την αυλή στο διάλειμμα με τους ανάλογους περιορισμούς.

Η Τατιάνα, ο Νάσος, η Χρυσή και η Δέσποινα, η Ιωάννα και η Χριστίνα  μοιράστηκαν μαζί μας τις ζωγραφιές τους για το “Ψαράκι που δεν ήξερε να κολυμπά”.

Γνωρίσαμε το γράμμα Γ , γ  με τον γουρλομάτη γάιδαρο στο Ένα γράμμα μια ιστορία

https://safeyoutube.net/w/WBsJ

   Επειδή στις 5 Ιούνη γιορτάζεται η Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος μιλήσαμε για την περιβαλλοντική καταστροφή που έχει σαν αποτέλεσμα η δραστηριότητα των ανθρώπων πάνω στη γη. Ο άνθρωπος νομίζει ότι η γη του ανήκει και συμπεριφέρεται χωρίς να σκέφτεται τη ζημιά που προκαλεί στον πλανήτη και στις μελλοντικές γενιές όλων των πλασμάτων της γης.

   Εστιάσαμε όμως στη ρύπανση των θαλασσών και των ακτών και προτείναμε τρόπους αντιμετώπισης του προβλήματος των σκουπιδιών, της υπεραλίευσης και των πετρελαιοκηλίδων. Είδαμε το μήνυμα του Γλάρου, διαβάσαμε το ποιήμα της Θ.Χορτιάτη “Η προσευχή των ψαριών” , εκφραστήκαμε προφορικά, εικαστικά και με γραπτό μήνυμα.

https://safeyoutube.net/w/xr6J

Είδαμε τον “Υδάτινο κόσμο σε κίνδυνο”

Ο υδάτινος κόσμος σε κίνδυνο


Οι ζωγραφιές με τα μηνύματα της Τατιάνας και της Χριστίνας

Τραγουδήσαμε για τον Αχινό

Παίξαμε, αναγνωρίσαμε και γράψαμε το Ρ,ρ της ρύπανσης ,  βρήκαμε πολλές λέξεις που αρχίζουν από αυτή τη φωνούλα.

Καλό τριήμερο σε όλους

 

 

Καλώς το καλοκαίρι!

 

Αγαπητοί γονείς , αγαπημένα μας παιδιά.

Ήρθε η στιγμή να γυρίσουμε στο σχολειό μας μετά από 2,5 μήνες στο σπίτι λόγω κοροναϊού. Όπως ξέρετε τα πράγματα δε θα είναι ίδια με πριν. Πήρατε ήδη τις οδηγίες. Θα είμαστε οι μισοί στην τάξη τη μία μέρα , οι άλλοι μισοί την άλλη μέρα. Θα κρατάμε αποστάσεις και θα παίζουμε με προσοχή. Δεν θα ανταλλάσσουμε αντικείμενα ή τρόφιμα , θα πλένουμε συχνά τα χέρια με σαπούνι ή αντισηπτικό. Πρέπει να πάρουμε όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις για να μείνουμε ασφαλείς. Ας θυμηθούμε γιατί πλένουμε τα χέρια και ποιος είναι ο σωστός τρόπος.

https://safeyoutube.net/w/cPAI

Θα σας  δίνουμε και δραστηριότητες για το σπίτι ώστε τα παιδιά που μένουν σπίτι να απασχολούνται με αυτές και να έχουν μία ώρα δράσης σα να είναι στο νηπιαγωγείο με τους φίλους τους. Έτσι  στο αφισάκι που ακολουθεί τα παιδιά που θα είναι σπίτι τη Δευτέρα θα βρουν  παζλ, κουίζ, παραμύθια και ένα τραγούδι για το καλοκαίρι. Ασχοληθείτε κάθε μέρα που θα είστε σπίτι με κάτι από αυτά. Το υλικό θα εμπλουτίζεται για όλες τις μέρες που θα μένετε σπίτι.

Καλώς ήρθες καλοκαίρι

Εδώ θα βρείτε πίνακες ζωγραφικής με θέμα το καλοκαίρι , θα πρέπει όμως πρώτα να φτιάξετε τα παζλ

https://www.jigsawplanet.com/giannad/kalokairi-pinakes-zographikes?authkey=9ed35b18912ccb441268dbd0230b2b4f

Θα τα λέμε μέρα παρά μέρα και εναλλάξ, προσέχουμε για να είμαστε ασφαλείς και υγιείς.

Καλή εβδομάδα

Η μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο

         Γειά σας παιδιά.

   Αν οι συνθήκες ήταν διαφορετικές ήδη θα δουλεύαμε ένα πρόγραμμα ομαλής μετάβασης των νηπίων στην επόμενη βαθμίδα της εκπαίδευσης το Δημοτικό σχολείο. Με επισκέψεις και κοινές δράσεις με τα πρωτάκια του Δημοτικού, δραστηριότητες και συζήτηση με τα παιδιά μας. Δυστυχώς ο κορονοϊός και τα επακόλουθά του ανέτρεψαν τον προγραμματισμό μας. Έτσι θα επιχειρήσουμε να ανοίξουμε αυτή τη συζήτηση εξ αποστάσεως.

Αγαπητοί γονείς  σε εσάς απευθύνεται  η επιστολή που ακολουθεί

Γράμμα για τους γονείς Μετάβαση

  Από τη Δευτέρα η συζήτηση έχει ξεκινήσει ανάμεσα στην ομάδα μας για το νέο σχολείο, το Δημοτικό όπου θα φοιτήσουν οι περισσότεροι από εσάς του χρόνου.  Διαβάσαμε και ακούσαμε το “Μαγικό μολύβι της Μαλάλα” για τις δυσκολίες των παιδιών στα σχολεία  του Πακιστάν και άλλων μουσουλμανικών χωρών αντίστοιχα και παρακολουθήσαμε το βίντεο “Τα σχολεία του κόσμου”.

   Πολλές ιδέες έφτασαν εδώ για το πώς θα θέλαμε να είναι το Δημοτικό σχολείο, για τα σχολεία του κόσμου και το δικαίωμα όλων των παιδιών στην εκπαίδευση και τη μόρφωση. Επίσης έφτασαν και οι πρώτες λίστες με όσα πιστεύουμε ότι θα χρειαστούμε στην πρώτη τάξη.

         Παιδιά η συζήτηση και οι δράσεις μας  ανεβαίνουν στο padlet που ακολουθεί. Ακούστε το τραγουδάκι. Γιατί στενοχωριέται η Μαργαρίτα;  Τι θα τη συμβουλεύατε;

   Μετά μια δασκάλα μας καλωσορίζει και μας ξεναγεί λίγο στο Δημοτικό σχολείο. Αφού παίξετε τα παιχνίδια για να δείτε πόσα πράγματα γνωρίζετε για το καινούριο σχολείο που θα φοιτήσετε οι περισσότεροι του χρόνου η  1η αποστολή σας μικροί μας εξερευνητές  είναι να χωρίσετε στη μέση μία άσπρη σελίδα και να ζωγραφίσετε  στη μία μεριά πώς πιστεύετε ότι είναι το νέο σχολείο ( με βάση αυτά που ξέρετε)  και  στην άλλη μεριά του φύλλου πώς θα θέλατε να είναι (με βάση τη φαντασία και τα θέλω σας).

Περιμένουμε με ανυπομονησία τις απόψεις και τις ιδέες σας για να συνεχίσουμε την εξ αποστάσεως συζήτησή μας. Φιλιά

Καλή εβδομάδα σε όλους.

Μετάβαση στο padlet.com

  Η αποστολή της Τετάρτης είναι η εξής: Θα γίνετε δημοσιογράφοι και θα πάρετε συνέντευξη από τη μαμά ή τον μπαμπά, τη γιαγιά ή τον παππού  ή  τα  μεγαλύτερα αδέρφια σας για την εμπειρία τους από την πρώτη τάξη και γενικά το Δημοτικό σχολείο. Πώς ένιωθαν; Τι έμαθαν; Τι τους άρεσε; Τι δεν τους άρεσε; Τι θυμούνται ακόμη.

Παράλληλα θα δούμε ένα βιντεάκι με το “Παλιό σχολείο” για να κάνουμε συγκρίσεις. Πώς ήταν το σχολείο παλιά; Πώς είναι σήμερα; Τι έχει αλλάξει;

Περιμένουμε τις συνεντεύξεις και τις ζωγραφιές με τις ιδέες σας.

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΔΩ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΗΚΕΤΕ ΕΔΩ

ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΟΡΙΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ – ΣΥΚΕΩΝ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Τα προνήπια που ήδη φοιτούν στο 4ο Νηπιαγωγείο γράφονται αυτεπάγγελτα.

Έντομα ζουζουνίζουν, μέρος 2ο

  Μεγάλη ανταπόκριση από τους μικρούς μας εξερευνητές είχε η ενασχόληση με τον κόσμο των μελισσών και των πεταλούδων. Όμως ανακάλυψαν στα παιχνίδια τους στον κήπο και άλλα όπως το μυρμήγκι που φωτογράφισε ο Ίαν και ο αδερφός του ο Νικόλας, την πασχαλίτσα που μας έστειλε η Στέλλα και ο Δημήτρης , τα κολεόπτερα της Τατιάνας που δεν ξέρουμε τα ονόματά τους γιατί είναι πολλά είδη,το σκαθάρι της Μιχαέλας και την άσπρη πεταλούδα της Μυρτούς. Ο Θανάσης στην εξερεύνησή του έπιασε μια σαύρα αλλά μας διαβεβαίωσε ότι δεν είναι έντομο αλλά είναι  ερπετό που σέρνεται στη γη.

Έτσι στο νέο Padlet θα βρείτε όλα όσα θα σας βοηθήσουν να απαντήσετε σε ερωτήματα για τη ζωή των μυρμηγκιών, των σκαθαριών και της πασχαλίτσας και άλλων.

Μετάβαση στο padlet.com

Φιλιά

Να έχετε όμορφες και δημιουργικές μέρες. Τα λέμε