Στο μάθημα μουσικής του νηπιαγωγείου μας, οι μικροί μαθητές γνώρισαν τον κόσμο των νοτών μέσα από παιχνίδι, ήχους και δημιουργικές δραστηριότητες. Παρατηρήσαμε τις νότες στο πεντάγραμμο και δοκιμάσαμε τη γραφή νοτών, σχεδιάζοντάς τες με χρώματα για να γίνουν πιο κατανοητές και ευχάριστες.
Στη συνέχεια, τα παιδιά πειραματίστηκαν με κρουστά όργανα, παίζοντας απλούς ρυθμούς και μαθαίνοντας να συνεργάζονται σαν ομάδα. Με μεγάλο ενθουσιασμό δοκίμασαν και το μεταλλόφωνο, παίζοντας απλές νότες και μικρές μελωδίες.
Τα παιδιά άκουσαν μελωδίες από τη μελόντικα, τραγούδησαν και συμμετείχαν σε ρυθμικά παιχνίδια με το σώμα τους.
Μέσα από τη μουσική, τα παιδιά εξασκούν τη συγκέντρωση, τον ρυθμό και τη συνεργασία, ενώ παράλληλα εκφράζονται δημιουργικά. Το μάθημα μουσικής είναι πάντα μια χαρούμενη εμπειρία γεμάτη ήχους, νότες και χαμόγελα! 🎶































































































