4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ – ΒΟΛΟΥ

Παρέχεται από το Blogs.sch.gr

ΚΑ122 Erasmus+ project με θέμα “Δημοκρατία, διαχείριση συγκρούσεων με νέες μεθοδολογίες και στρατηγικές συνεργασίας και καλλιέργεια της διαφορετικότητας”

Αυγ 202414
Στα πλαίσια του ΚΑ122 Erasmus+ project με θέμα “Δημοκρατία, διαχείριση συγκρούσεων με νέες μεθοδολογίες και στρατηγικές συνεργασίας και καλλιέργεια της διαφορετικότητας” εκπαιδευτικοί του 4ου Νηπιαγωγείου Ν. Ιωνίας Βόλου, πραγματοποιήσαμε το έβδομο ταξίδι μας στο Europass Teacher Academy στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας, όπου παρακολουθήσαμε το σεμινάριο με θέμα “Classroom Management Solutions for Teachers: New methodologies, Effective Motivation, Cooperation and Evaluation Strategies”. Συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, την Ρουμανία, την Τσεχία, την Γαλλία, την Ιταλία, την Ουγγαρία και την Πορτογαλία.
Ήταν μία πολύ εποικοδομητική εβδομάδα, στη διάρκεια της οποίας γνωρίσαμε το Ιρλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα, τα βασικά χαρακτηριστικά της πόλης, παρουσιάσαμε τα σχολεία και τις πόλεις μας και συμμετείχαμε στο Φεστιβάλ Φαγητού όλων των χωρών, όπου τους είχαμε φέρει βιβλία για τον Βόλο, και χαλβά, λουκούμια, ελιές, μαντολάτα και παστέλια για να δοκιμάσουν. Συζητήσαμε για την σπουδαιότητα του Σχολικού Περιβάλλοντος και της Ανεστραμμένης Τάξης και πως μπορούμε να δημιουργήσουμε θετικές σχέσεις μεταξύ των μαθητών/τριών μας μέσα στην τάξη. Επίσης, συζητήσαμε για τη διαδικασία της διαχείρισης της τάξης, τις τεχνικές Κινήτρων, ώστε να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές/τριες στις θεματικές της τάξης, τις ομαδικές συζητήσεις και αναφέραμε πρακτικά παραδείγματα. Μιλήσαμε, ακόμη, για την Ταξινομία του Μπλουμ, μία ταξινομία των διαφορετικών αποτελεσμάτων και δεξιοτήτων που οι εκπαιδευτικοί θέτουν στους μαθητές τους (μαθησιακά αποτελέσματα) και τη συσχέτισή της με τα HOTS and LOTS σημεία και τις τεχνικές/στρατηγικές, που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε, ώστε να κάνουμε το κάθε παιδί να συμμετέχει ενεργά στις συζητήσεις και στις δραστηριότητες, όπως επίσης, μιλήσαμε για τις τεχνικές ως προς τη διαχείριση των συγκρούσεων στην τάξη (jigsaw reading). Επίσης, συζητήσαμε για τα υλικά της ανεστραμμένης μάθησης και τις στρατηγικές αξιολόγησης και τις τεχνικές για να μπορούμε να δούμε τι κατάλαβαν οι μαθητές μας, ανταλλάσσοντας τις εμπειρίες μας. Τέλος, συμμετείχαμε σε διάφορα παιχνίδια/δραστηριότητες για το κάθε θέμα, ώστε να γνωρίσουμε καλύτερα όλες τις στρατηγικές και τα χαρακτηριστικά τους, όπως για π.χ. Secret Strengthen Spotter, Ice Breaker activity, the K-W-L strategy, Think-Pair-Share, Station activity, Good/Bad Teacher-Student, Classroom contract, Fixed Mindset, Diversity Bingo.
Παράλληλα, γνωρίσαμε τον πολιτισμό και την κουλτούρα του Δουβλίνου, μας πρόσφεραν ξενάγηση με οδηγό στο κέντρο της πρωτεύουσας, μάθημα 4 Ιρλανδέζικων χορών και εκδρομή σε 2 παραδοσιακά χωριά της χώρας, Gkendalough & Wicklow Gaol, όπου στο ένα είδαμε τα ερείπια καθολικών εκκλησιών και 2 λίμνες και στο άλλο μία φυλακή την περίοδο του 1900 με τα κελιά και κρατουμένους από κερί. Επισκεφτήκαμε μουσεία, το μουσείο των Βίκινγκς, εκκλησίες, την Εθνική Πινακοθήκη, το Πανεπιστήμιο, γειτονιές, πάρκα και το πολύ όμορφο ψαροχώρι Howth με τους γκρεμούς. Τέλος, το φαγητό τους χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερα εξαιρετικό άξιζε να δοκιμάσουμε τις γαστρονομικές τους παραδόσεις, ιδιαίτερα σχετικά με τον μπακαλιάρο, την ψαρόσουπα και το μοσχαρίσιο κρέας.
Ευχαριστούμε Το ΙΚΥ / Εθνική Μονάδα Erasmus+ και το Europass Teacher Academy για αυτήν τη φανταστική ευκαιρία..!!
454786558 10231556322560982 6679754754285838507 n 455015847 10231556220638434 5357288315924144204 n 455021481 10231556217718361 7409042112114562749 n 455036341 10231556327201098 3373846061203568004 n 455023739 10231556352921741 6715774406635573391 n 455120957 10231556354881790 9035556989236767396 n 455029858 10231556555086795 4564104430216423576 n 455108874 10231556551886715 197242574523677752 n 455136467 10231556403403003 7152723597975514953 n 455278712 10231556552926741 261927143798978954 n 455033594 10231556951536706 8508846926389623148 n 455015115 10231557010698185 2770072798967656426 n 455172274 10231557027618608 1096247887729692413 n
από κάτω από: Erasmus+ KA1 & ΚΑ2 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑ122 Erasmus+ project με θέμα “Δημοκρατία, διαχείριση συγκρούσεων με νέες μεθοδολογίες και στρατηγικές συνεργασίας και καλλιέργεια της διαφορετικότητας”    

Erasmus+ KA122 project στο Ελσίνκι της Φιλανδίας, σεμινάριο με θέμα “Cultivating Diversity and Inclusion”

Ιούλ 202423
Στα πλαίσια του Erasmus+ KA122 project με θέμα “Δημοκρατία, διαχείριση συγκρούσεων με νέες μεθοδολογίες και στρατηγικές συνεργασίας και καλλιέργεια της διαφορετικότητας” εκπαιδευτικοί του 4ου Νηπιαγωγείου Ν. Ιωνίας Βόλου, πραγματοποιήσαμε το έκτο ταξίδι μας στο Europass Teacher Academy στο Ελσίνκι της Φιλανδίας, όπου παρακολουθήσαμε το σεμινάριο με θέμα “Cultivating Diversity and Inclusion – Καλλιεργώντας τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη”. Συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ουγγαρία και την Πολωνία.
Ήταν μία πολύ εποικοδομητική εβδομάδα, στη διάρκεια της οποίας γνωρίσαμε το Φιλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα, χαρακτηριστικά της χώρας, συζητήσαμε για την διαπολιτισμική επίγνωση, γνώση και ικανότητα στην τάξη, συμμετείχαμε σε πολλές δραστηριότητες και δράσεις σχετικά με το θέμα μας και γνωρίσαμε το μοντέλο του Hofstede’s για τη διαπολιτισμική ικανότητα. Η θεωρία των πολιτισμικών διαστάσεων του Hofstede είναι ένα πλαίσιο για τη διαπολιτισμική ψυχολογία, που αναπτύχθηκε από τον Geert Hofstede. Δείχνει τις επιπτώσεις της κουλτούρας μιας κοινωνίας στις αξίες των μελών της και πώς αυτές οι αξίες σχετίζονται με τη συμπεριφορά, χρησιμοποιώντας μια δομή που προέρχεται από την ανάλυση παραγόντων. Γνωρίσαμε, επίσης, τη Ρόδα της διαφορετικότητας, την προσωπική και την κοινωνική, μιλήσαμε για τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις που υπάρχουν σε κάθε χώρα, την κατανόηση και την επίλυση των διαφορών και τα εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στην τάξη, ειδικά τον κύκλο και τα στάδια των ιστοριών. Ακόμη, γνωρίσαμε τα 3C που επικρατούν στην ομαδική συνομιλία, Connections-Concepts-Changes, το εργαλείο Osse (Online Sample Size Estimator) που παρέχει έναν τρόπο εκτίμησης του μεγέθους του δείγματος για μελέτες συσχέτισης περιπτώσεων ελέγχου και το εργαλείο The Goose Chase Goosechase, που είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που μας βοηθά να εκτελέσουμε πραγματικές διαδραστικές εμπειρίες για τις κοινότητές μας. Τέλος, συζητήσαμε για το σοκ κουλτούρας και τα στάδιά της και τα 5 στάδια της σχεδιαστικής διαδικασίας της σκέψης και τις βασικές ιδεές της.
Παράλληλα, γνωρίσαμε τον πολιτισμό και την κουλτούρα του Ελσίνκι, μας πρόσφεραν ξενάγηση με οδηγό στο κέντρο της πρωτεύουσας και εκδρομή σε ένα νησάκι στο Seurassari, όπου διατηρούν παραδοσιακά σπίτια από όλες τις περιοχές της Φιλανδίας. Επισκεφτήκαμε μουσεία, εκκλησίες, τη διάσημη βιβλιοθήκη τους την Oodi, τις γειτονιές και τα πολλά και πολύ όμορφα πάρκα τους, με ποδηλατόδρομους. Τέλος, το φαγητό τους χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερα εξαιρετικό άξιζε να δοκιμάσουμε τις γαστρονομικές τους παραδόσεις, ιδιαίτερα σχετικά με το σολωμό και τον τάρανδο.
Ευχαριστούμε Το ΙΚΥ / Εθνική Μονάδα Erasmus+ και το Europass Teacher Academy για αυτήν τη φανταστική ευκαιρία.
452043722 10231330304030660 4784786134908211203 n 452279315 10231330290950333 2277186299272082605 n 452308614 10231330345871706 6735793870000258068 n 452369788 10231330374152413 2747706018640382190 n 452051524 10231330651759353 1136793315473380590 n 452215344 10231330649479296 5331849791666315860 n 452250076 10231330674879931 8563894641242769854 n 452534181 10231330682920132 7973064766340732593 n 452244368 10231330443874156 2720186032187090799 n 452281515 10231330445594199 5420917931146572920 n 452361435 10231330438954033 2090860244308929715 n 452043722 10231330304030660 4784786134908211203 n 1 452480878 10231330422073611 6319720140295916676 n 452370783 10231330660239565 4287220630062744386 n 452558850 10231330653199389 3764839229479271398 n 452195108 10231330659599549 7257753542842359023 n 452376959 10231330627958758 2643363985652786473 n
από κάτω από: Erasmus+ KA1 & ΚΑ2 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Erasmus+ KA122 project στο Ελσίνκι της Φιλανδίας, σεμινάριο με θέμα “Cultivating Diversity and Inclusion”    

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)

Ιούν 202422



Λήψη αρχείου

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)    

Κλείσιμο σχολείου και Αναμνηστικά μαθητών/τριών

Ιούν 202414

Καλό καλοκαίρι από την ωραία παρέα του σχολείου μας και την κα Ελένη. Ευχαριστούμε παιδιά και γονείς για την όμορφη χρονιά που περάσαμε και το Σύλλογο Γονέων για τα δώρα που πρόσφερε στα παιδιά και το σχολείο μας. Αναμνηστικό για τον Πανελλαδικό Μαθητικό Διαγωνισμό 2023 από την Ύπατη Αρμοστεία για τους πρόσφυγες. Καλά μπάνια και καλή ξεκούραση σε παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς

448126435 10231054191128010 3534022843531592148 n 448186054 10231054191568021 1540743209794633266 n 448349404 10231054191288014 2282610987023382283 n Ύπατη αρμοστεία εικόνα Viber 2024 06 14 16 38 59 332

από κάτω από: Αειφόρο Σχολείο, Βραβεύσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κλείσιμο σχολείου και Αναμνηστικά μαθητών/τριών    

Education Leaders Awards 2024

Ιούν 20249
7-6-2024 Η Οικοσυμμαχία βραβεύεται στα Leaders Awards!
Μεγάλη διάκριση, ανάμεσα σε πολλές άλλες, για την Οικοσυμμαχία! Αυτή τη φορά ξεχώρισε η προσπάθεια των σχολείων, μαζί και το 4ο Νηπιαγωγείο Ν. Ιωνίας Βόλου, να προσεγγίσουν την Αειφορία μέσα από την Τέχνη αξιοποιώντας καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και μάθησης. Μια προσπάθεια η οποία αναγνωρίστηκε και για αυτό απονεμήθηκε στην Οικοσυμμαχία το βραβείο Bronze στα φετινά Leaders Awards! Τα Leaders Awards αποτελούν έναν από τους πλέον καταξιωμένους θεσμούς, επιβραβεύοντας την αριστεία και την καινοτομία σε διάφορους τομείς της εκπαίδευσης και της κοινωνίας. Το καλύτερο δώρο για κλείσιμο της φετινής χρονιάς.
7 6 2024
από κάτω από: Αειφόρο Σχολείο, Βραβεύσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Education Leaders Awards 2024    

Sports Academy-Επίσκεψη στο δημοτικό-Περιβάλλον

Ιούν 20249

31-5-24 Δραστηριότητες από τις φοιτήτριες του ΠΤΠΕ για τη θάλασσα, τα ζώα της θάλασσας και τους κινδύνους μόλυνσής της.

4-6-24 Καλέσαμε την υπεύθυνη από το Sports Academy η οποία παρουσίασε και έπαιξε με τα παιδιά διάφορα αθλήματα, τα οποία άρεσαν πολύ στα παιδιά.

5-6-24 Ομαδική κατασκευή για την Παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος και κατασκευή ποτηράκια με χυμούς.

6-6-24 στα πλαίσια της μετάβασης των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό επισκεφτήκαμε το όμορο δημοτικό και τα παιδιά συμμετείχαν σε μάθημα, έκαναν ερωτήσεις, συνεργάστηκαν με τα πρωτάκια στα θρανία και χάρισαν δωράκια στα παιδιά.

Ομαδική δραστηριότητα από την κυρία των Αγγλικών κα. Μαρία Μαχίκα

442506055 10230985869380009 3950024098317851825 n 445414139 10230985871020050 3941217808228594540 n 444502081 10230985870780044 7153105140535866224 n 0a2a6d15 f19f 405b b399 a5e642c0b207 3ec27583 01ed 484a bde2 e3641a1ffd49 a352c5ec 399c 4694 a7e5 620b16ad2fca 441380677 1442042209762166 2212496770315481002 n 441873101 1454969028712910 8553363306728902392 n εικόνα Viber 2024 06 05 14 36 23 001 εικόνα Viber 2024 06 05 14 36 19 242 εικόνα Viber 2024 06 05 14 36 22 315 1dc90625 87fa 4624 b3b7 8f3038dc5cb0 29f5d8c7 428f 4e56 b776 7e72ccb887fd bbda5092 ef58 4d18 a290 55535106fa00 447788457 10164944898095898 4347333677737990585 n

 

Αγγλικά 1

από κάτω από: Αειφόρο Σχολείο, Σχέδιο δράσης 2023 - Σχέσεις σχολείου & οικογένειας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Sports Academy-Επίσκεψη στο δημοτικό-Περιβάλλον    

ΚΔΑΠ Προσφυγικών

Μάι 202430

Ευχαριστούμε πολύ την κα Έλλη Κουτσουβέλη από το ΚΔΑΠ Προσφυγικών και μαμά μαθήτριάς μας, που ήρθε στο σχολείο μας και διάβασε παραμύθι στα παιδιά για τη θάλασσα, το δραματοποίησαν με τα παιδιά και έφτιαξαν καραβάκια από γύψο και χαρτιά. Τα παιδιά το χάρηκαν πάρα πολύ

446624714 10230972898935756 5505355443375296970 n444957533 10230972897815728 81788723190944814 n 444490061 10230972898655749 4886828969843311808 n 444489050 10230972898175737 5851244334167847524 n

33275d38 a700 45d9 a6ba 24ece1275db9

από κάτω από: Αειφόρο Σχολείο, Σχέδιο δράσης 2023 - Σχέσεις σχολείου & οικογένειας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΔΑΠ Προσφυγικών    

Διεύθυνση Λιμενικής Αστυνομίας – Θάλασσα

Μάι 202429

Με χαρά υποδεχτήκαμε στο χώρο του σχολείου μας την κα Ηλέκτρα Παπαδοπούλου από τη Διεύθυνση Λιμενικής αστυνομίας η οποία παρουσίασε στα παιδιά το πρόγραμμα “Προσέχω-Μαθαίνω-Νοιάζομαι” με θέμα την προστασία της θάλλασας και τη δική μας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Την ευχαριστούμε πολύ που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας και τα παιδιά της χάρισαν ένα βιβλίο με δικές τους ζωγραφιές..!!

2de9ccee 332a 46e1 bca5 ecf482ce4900

445174130 10230968093535624 2556469348275597628 n 445181059 10230968092415596 441561264163873117 n 445756152 10230968091415571 5906185211076225938 n

από κάτω από: Αειφόρο Σχολείο, Σχέδιο δράσης 2023 - Σχέσεις σχολείου & οικογένειας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διεύθυνση Λιμενικής Αστυνομίας – Θάλασσα    

Erasmus+ KA122 ταξίδι στο Άμστερνταμ

Μάι 202423
Στα πλαίσια του ΚΑ122 Erasmus+ project με θέμα “Δημοκρατία, διαχείριση συγκρούσεων με νέες μεθοδολογίες και στρατηγικές συνεργασίας και καλλιέργεια της διαφορετικότητας” εκπαιδευτικοί του 4ου Νηπιαγωγείου Ν. Ιωνίας Βόλου, πραγματοποιήσαμε το πέμπτο ταξίδι μας στο Europass Teacher Academy στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, όπου παρακολουθήσαμε το σεμινάριο με θέμα “Deep Democracy: How to Manage Conflicts Building a Strong Classroom Culture”. Συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, την Κύπρο, την Φινλανδία, την Ιταλία, την Γαλλία και την Βουλγαρία.
Ήταν μία πολύ εποικοδομητική εβδομάδα, στη διάρκεια της οποίας γνωρίσαμε πολλά σχετικά με τις συγκρούσεις και πως να παίρνουμε προφυλάξεις, να σεβαστούμε την ευφυΐα της μειονότητας και να αγκαλιάσουμε τη διαφορετικότητα, να κατανοήσουμε τις αρχές της βαθιάς δημοκρατίας, να εφαρμόσουμε τα διαφορετικά βήματα και τις πρακτικές της μεθόδου Deep Democracy στις τάξεις, να δημιουργήσουμε άτομα εμπλουτισμένα με βαθιά δημοκρατία, να προσαρμόσουμε τις δραστηριότητες Deep Democracy στις τάξεις μας, ώστε να μπορούμε να διαχειριστούμε τις συγκρούσεις που αναπτύσσονται, να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές και ειρηνικό περιβάλλον στην τάξη και να προωθήσουμε τη φωνή και τη δράση των μαθητών στις τάξεις μας. Συζητήσαμε μελέτες περίπτωσης και δραματοποίησαμε κατάσταση σύγκρουσης που βιώνουμε στα σχολεία μας και πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα βήματα της OSCAR μεθόδου για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Τέλος, μας δόθηκαν οι βεβαιώσεις συμμετοχής από την υπεύθυνη του προγράμματος.
Παράλληλα, γνωρίσαμε τον πολιτισμό και την κουλτούρα του Άμστερνταμ μέσα από επισκέψεις στα μουσεία, στις εκκλησίες, στις γειτονιές και στα πάρκα τους. Τέλος, το φαγητό τους χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερα εξαιρετικό άξιζε να δοκιμάσουμε τις γαστρονομικές τους παραδόσεις.
Ευχαριστούμε Το ΙΚΥ / Εθνική Μονάδα Erasmus+ και το Europass Teacher Academy για αυτήν τη μοναδική ευκαιρία..!!
441328093 10230899761507366 8187993006002396556 n 441600834 10230899763267410 2229288482387298518 n 442385987 10230899779347812 6259446340750930526 n 442505920 10230899764587443 219256847284281374 n 444138586 10230899757347262 2294992187641653417 n 436240485 10230899766547492 6471559770976904414 n 440967195 10230899756627244 8541090320740982304 n 436106688 10230899834069180 1667463561964132570 n 442425210 10230899833509166 4049340822466474700 n 442427118 10230899807228509 5870641762224982992 n 442442014 10230899818228784 1575951000206630581 n 444788874 10230899805188458 7399124656071155191 n 436489215 10230901556712245 8320309940913235432 n 441312401 10230899855069705 2900293086236718049 n 441312660 10230899892630644 7924274244702109736 n 442490460 10230899847109506 2081831923995745554 n
από κάτω από: Erasmus+ KA1 & ΚΑ2, Αειφόρο Σχολείο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Erasmus+ KA122 ταξίδι στο Άμστερνταμ    

Ημέρα της Γης 22-4-24

Απρ 202427

Γιορτάζοντας την Ημέρα της Γης στο σχολείο μας

2b14e18b b6c4 4ad1 a0e0 5eb2791fec41 438209287 453263067088288 2345454009255866937 n 439035955 10164833943790898 8053023294559904983 n 440258563 1227103641596734 6413267194984555323 n

από κάτω από: Αειφόρο Σχολείο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημέρα της Γης 22-4-24    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων