Ο Απρίλιος στο τμήμα 1

Σε κλίμα Πασχαλινό …

Διαβάσαμε ιστορίες.

Φτιάξαμε κάρτες – λαγούς και γράψαμε μέσα τις ευχές μας για τους αγαπημένους μας.

Ψήσαμε κουλούρια και κατασκευάσαμε ενα πασχαλινό καρότο γεμάτο λιχουδιές.

0 02 05 3b8fbe953d53f2bc49faca8cbacc90e3e6d96c6574381a1fc5fd52b6dcc67618 b2ebf0853ca0cc1e 0 02 05 0abb419e8492dbf888c2f5c7ce9486efd5a3e9a3b8a1e759255b07248cac792d 9f15ae76b6c74b77

Ο Απρίλιος στο τμήμα 2

2 Απριλίου Παγκόσμια ημέρα Βιβλίου έφτιαξε ο καθένας τον δικό του σελιδοδείκτη.
Ζωγράφισε ο καθένας τα αυγά του και στη συνέχεια τα βυθίσαμε στη κόκκινη μπογιά για να βαφτούν τα αυγά μας κόκκινα.
Ατομικές κατασκευές:
Μόμπιλε κοτούλα, οντουλέ αυγά, λαγουδάκι και πασχαλινή κάρτα με τις ευχές μας για το Πάσχα.
IMG 20250402 110014 IMG 20250407 093440 IMG 20250409 093317 IMG 20250407 122448
Φτιάξαμε τα πασχαλινά μας μπισκότα
Φτιάξαμε τα πασχαλινά μας καλαθάκια
Ομαδική εργασία με κοτοπουλακια αυγουλάκια λουλουδάκια.
IMG 20250409 093936 IMG 20250409 093902 IMG 20250409 092024 IMG 20250410 112054

Ο Μάρτιος στο τμήμα 1

Τον Μάρτιο επισκεφθηκαμε ένα άλλο νηπιαγωγείο, για την παρουσίαση του παραμυθιού “Ένας αλλιωτικος γλάρος”. Συζητήσαμε με την ίδια τη συγγραφέα, ακούσαμε την ιστορία και παίξαμε μαζί της! Ήταν ένας γλυκός τρόπος να μιλήσουμε για τη διαφορετικότητα, μιας και όλοι είμαστε διαφορετικοί.
Παράλληλα, γνωρίσαμε αλλους μαθητές και είδαμε από κοντά ένα άλλο χώρο νηπιαγωγείου. Παρατηρήσαμε τις γωνιές που είχαν δημιουργήσει και εντοπίσαμε διαφορές αλλά και ομοιότητες με τη δική μας τάξη!
IMG 2a0fff104785d3329067d410e0a591bc V 1 IMG a125d3f8cb13645e100b370c22370b85 V 2

Ο Μάρτιος στο ολοήμερο τμήμα

Πρόγραμμα ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ

Ο ΘΥΜΟΣ..ΚΑΙ Η ΗΡΕΜΙΑ.

Τί ειναι ο θυμος;

Τί συμβαινει στο σώμα μας οταν θυμωνουμε;

Πώς αναγνωρίζουμε το θυμό ;

Τον βλεπουμε; Τον ακούμε;

20250607 220014 1 20250607 220000 20250607 215934 20250607 215906 20250607 215848 20250607 215836 20250607 215817 20250607 215805 20250607 215748 20250607 215739 20250607 215725 20250607 215714 20250607 215655 20250607 215633 20250607 215624

 

Τί μας ηρεμεί;

Τεχνικές χαλάρωσης και ηρεμίας

…..μας απασχόλησαν πολύ.

 

20250607 215511 20250607 215453 20250607 215416

O Mάρτιος στο τμήμα 2

Συζητήσαμε για τα νιάτα του Μάρτη ποτέ γελάει πότε κλαίει και ζωγραφισαμε ότι άρεσε στον καθένα. Φτιάξαμε τα μαρτακια μας και τα φορέσαμε.
Συζητήσαμε το ποίημα Άνοιξη είπε ο καθένας τί του άρεσε από το ποίημα και το αιτιολόγησε και στη συνέχεια το ζωγράφισε.
Φτιάξαμε και τις  Κυρα-σαρακοστές μας για να μετράμε τις εβδομάδες για το Πάσχα.
IMG 20250305 124439 IMG 20250311 094212 IMG 20250304 090918 IMG 20250304 123057
Ασχολήθηκαμε με το ποίημα Μάρτη Μάρτη βροχερε στη συνέχεια χωριστηκαμε σε 4 ομάδες οι ομάδες συνεργάστηκαν για να αποφασίσουν και τελικά να ζωγραφίσουν το ποίημα.
Η κάθε ομάδα παρουσίασε στην ολομέλεια το έργο της  αιτιολογώντας την απόφαση της.
IMG 20250310 095146 IMG 20250310 094509 IMG 20250310 095044 IMG 20250310 095103 IMG 20250310 093719 1
Μιλήσαμε για την ελληνική μας σημαία γιατί έχει 9 γραμμές, γιατί είναι άσπρο και μπλέ, γιατί έχει σταυρό επάνω της.
Φτιάξαμε τις δικές μας ελληνικές σημαίες.
Κατασκευή τριών ατομικών εργασιών
Το τσαρούχι, τον ευαγγελισμό της Θεοτόκου και το στεφάνι με τη φράση ζητώ η Ελλάδα.
IMG 20250314 103859 IMG 20250319 111154 IMG 20250318 105228 IMG 20250314 094746
Φτιάξαμε ο καθένας τον αγαπημένο ήρωα του 1821 και ανά δυάδες παίξαμε μικρά σκετσάκια.
Ομαδική εργασία ο χορός του Ζαλόγγου.
IMG 20250320 090609 IMG 20250320 101250 IMG 20250320 090635 IMG 20250320 090423 IMG 20250320 091039
Είδαμε και σχολιάσαμε τον πίνακα η Ελλάδα Ευγνωμονούσα και αναπαραστήσαμε τον πίνακα
IMG 20250321 100030 IMG 20250321 095907 IMG 20250321 100731
Φτιάξαμε σε ατομική εργασία τα χελιδόνια.
Φτιάξαμε τα χελιδόνια με τα κάλαντα του Μάρτη.
Βγήκαμε στην αυλή και τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Μάρτη για να καλωσορίσουμε την άνοιξη.
IMG 20250410 112103 IMG 20250328 110123 IMG 20250328 110130 IMG 20250328 1236232
Βγήκαμε έξω στην άλλη για να αισθανθούμε την άνοιξη,
Να παρατηρήσουμε τη φύση την άνοιξη συγκεκριμένα παρατηρήσαμε τι βλέπουμε τι ακούμε τί μυρίζουμε τι νιώθουμε και τα ζωγραφισαμε.
IMG 20250328 124835 IMG 20250328 125119 IMG 20250328 124926 IMG 20250328 125006 IMG 20250328 125110

Ο ΡΟΥΛΗΣ Ο ΤΡΟΦΟΥΛΗΣ

Τον Φεβρουάριο πραγματοποιήσαμε το εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα την υγιεινή διατροφή. Μέσα από παιχνίδια, ομαδικές προσπάθειες, χειροτεχνίες και μια πολύ όμορφη διαδραστική παράσταση, κάναμε μια σημαντική προσπάθεια να υιοθετήσουμε σωστές διατροφικές συνήθειες.
IMG 239e5d3a3a1dea14132475b4dfec0c0f V 1 IMG c30d9e11f2b9aa02bf8e4d072f8a5a1b V IMG 5e408aa03810acf89a2bcb81a6c17f21 V 1 IMG a6d62f38d6035a7305f36d5c3d595e27 V

ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

Αγαπητοί γονείς,

Το 4ο Νηπιαγωγείο, σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό σωματείο Ανέλιξη, σας προσκαλεί σε μια ιδιαίτερα σημαντική ομιλία που αφορά όλους τους γονείς.

Το θέμα της ομιλίας είναι:
«Μικρά σημάδια, μεγάλες απορίες:
Πρώιμες ενδείξεις δυσκολιών στην ανάπτυξη –
Πότε και πού αναζητώ βοήθεια για το παιδί μου;»

📅 Ημερομηνία: Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025
🕕 Ώρα: 18:00
📍 Χώρος: 4ο Νηπιαγωγείο

🔎 Γιατί είναι σημαντικό να έρθετε;

  • Ως γονείς, πολλές φορές αναρωτιόμαστε αν μια συμπεριφορά ή μια δυσκολία που παρουσιάζει το παιδί μας είναι «φυσιολογική» ή αν πρέπει να μας προβληματίσει.
  • Η έγκαιρη αναγνώριση κάποιων πρώιμων ενδείξεων μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στη σχολική και συναισθηματική εξέλιξη των παιδιών.
  • Οι ειδικοί της Ανέλιξης, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίας, θα μας δώσουν πρακτικές συμβουλές και θα απαντήσουν στις απορίες μας.
  • Η σωστή ενημέρωση μας δίνει αυτοπεποίθηση και μας βοηθά να είμαστε δίπλα στα παιδιά μας με γνώση και σιγουριά.

👩‍👩‍👧‍👦 Η εκδήλωση αφορά ΟΛΟΥΣ τους γονείς, ανεξάρτητα αν το παιδί τους έχει εμφανίσει κάποια δυσκολία ή όχι.
Είναι μια ευκαιρία να ενημερωθούμε σωστά, να λύσουμε απορίες και να νιώσουμε πιο σίγουροι στον καθημερινό μας ρόλο ως γονείς.

Η παρουσία σας είναι εξαιρετικά σημαντική και θα χαρούμε να σας δούμε από κοντά!

Με εκτίμηση,
Η Προϊσταμένη και το Εκπαιδευτικό Προσωπικό
του 4ου Νηπιαγωγείου

αφισα

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2025-2026

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολ. έτος 2025-2026

                                                                                 4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ

Αγαπητοί γονείς,

Σας γνωρίζουμε ότι  οι εγγραφές των μαθητών για το επόμενο σχολικό έτος πραγματοποιούνται από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής  θα υποβάλλει μόνο ο γονέας/κηδεμόνας για το νηπιαγωγείο που ανήκει με βάση τη διεύθυνση κατοικίας του  και συμφωνα με τα ορια σχολικής περιφέρειας του νηπιαγωγείου (  ενημερωθείτε εδώ   )στην ηλεκτρονική διευθυνση https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές γεννημένοι το 2021.

 ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

1) Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

2)Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

3) Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως πρόσφατο λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας .

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια του Νηπιαγωγείου ( θα ενημερωθείτε με μήνυμα από το σχολείο μας).

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας,( ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών). (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Σύμφωνα με την παρ. 9, του αρ. 6, του Π.Δ 79/2017 (Α 109), οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης. Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

Για οποιαδήποτε προβλήματα ή απορίες  που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών μπορείτε να επικοινωνείτε με την Διεύθυνση του σχολείου τις εργάσιμες μέρες από τις 12.00-12.15 μ.μ.  ή μεσω ηλεκτρονικου ταχυδρομείου.

Email: mail@4nip-markop.att.sch.gr

Τηλ.επικοινωνίας :2299025402

 

 

 

Ο Φεβρουαριος στο τμήμα 2

Δράση ενεργού πολίτη τμήμα 2 ευαισθητοποίηση για ενδοσχολικη βία

Μιλήσαμε πως συμπεριφερόμαστε όταν κάποιος μας ενοχλεί είδαμε τα βήματα που ακολουθούμε μέσα από εικόνες και τις συζητήσαμε.
Χωρίσαμε σε δύο καρδιές στη ροζ καρδιά βάλαμε τις καλές συμπεριφορές και στη μαύρη τις συμπεριφορές που μας στεναχωρούν.
Δημιουργήσαμε μέσα στη τάξη την γωνία του θυμού φτιάξαμε το φανάρι του θυμού : σταματά σκέψου δράσε.
Συζητήσαμε τί μας θυμώνει αλλά και τί μπορούμε να κάνουμε για να ηρεμήσουμε όταν μας θυμώνουν φτιάξαμε το κουτί της ηρεμίας και δύο αισθητηριακά παιχνίδια.
Στη συνέχεια χωριστηκαμε σε 4 ομάδες κάθε μέλος της ομάδας είχε διαλέξει ένα σχέδιο στα τραπεζάκια ένα χαρτί Α4πηγαινε από το κάθε παιδί στο άλλο κ ο καθένας ζωγράφιζε το σχέδιο του έτσι ώστε μέσα από την συνεργασία των παιδιών θα δημιουργηθούν η αφίσα της κάθε ομάδας.
Τέλος τα παιδιά συνεργάστηκαν και έφτιαξαν τα βραχιόλια της συνεργασίας.
IMG 20250224 110700 IMG 20250224 105721 IMG 20250225 100055 IMG 20250225 092823 IMG 20250225 092734
Δράσεις ενεργού πολίτη τμήμα 2

ΚΑθε Τρίτη που ερχόταν η κοινωνική λειτουργός στο σχολείο μας συνεργαζοντουσταν οι εκπαιδευτικοί του τμήματος 2 με την κοινωνική λειτουργό και παίζαμε ομαδικά παιχνίδια για ενίσχυση της συνεργασίας της ομαδικότητας της καλή συμπεριφοράς απέναντι στους άλλους.
IMG 20250311 111305 IMG 20250311 111247
Δράσεις ενεργού πολίτη τμήμα 2

Δημιουργήσαμε στη τάξη μας με τα παιδιά τα βαζακια με τα γλυκά λογακια κάθε παιδί είχε το δικό του βαζακι και όταν έλεγε μια καλή λέξη ή έκανε μια καλή συμπεριφορά έπαιρνε μια καρδούλα από το αντίστοιχο χρώμα της γλυκιας λέξης.
IMG 20250319 112020 IMG 20250319 112024 IMG 20250319 112033
Σχολιασαμε στο τμήμα 2 το πίνακα του Καντίνσκι με τους κύκλους και φτιάξαμε τα αποκριάτικα μας καπέλα.

Φτιάξαμε τα αποκριάτικα προσωπάκια σε ατομική εργασία.
Και τέλος σε ατομική εργασία ο καθένας έφτιαξε τη δική του αποκριάτικη μάσκα
IMG 20250221 113455 IMG 20250226 125324 1 IMG 20250226 125220 IMG 20250224 124914 IMG 20250221 125210
Αμυγδαλιά
Ατομική εργασία ανασύνθεση του πίνακα του Βαν Γκογκ η αμυγδαλιά
Ομαδική εργασία η αμυγδαλιά
Και ατομική εργασία
Τύπωμα με μπουκάλι η αμυγδαλιά
IMG 20250204 130030 IMG 20250204 112325 IMG 20250204 112357 IMG 20250205 120123
Ομαδική εργασία το γαϊτανάκι
Ατομική εργασία το κεφάλι του κλόουν με ρόλο χαρτιού το βουτούσαν σε χρώμα και κάθε παιδί έβαζε τα μαλλιά του κλόουν με αρκετό χρώμα.
Ομαδική εργασία τα παιδιά συνεργάστηκαν για να φτιάξουν τους χαρταετούς της φιλίας. Κάθε παιδί είχε διαλέξει ένα χρώμα από το χαρταετό ο λευκός χαρταετός πήγαινε από το ένα παιδί στο άλλο μέχρι να αποκτήσει όλα τα χρώματα του.
IMG 20250227 093631 IMG 20250226 124907 IMG 20250225 115302 IMG 20250227 124651 IMG 20250227 093513

O Ιανουάριος στο τμήμα 2

Είπαμε τις ευχές μας για το 2025, ανασυνθεσαμε το 2025.

Ομαδική εργασία με τις ευχές του 2025.
Συζητήσαμε γιατί μας αρέσει ο χειμώνας.
Ατομική εργασία για το 2025
Ανασύνθεση και αντιγραφή της φράσης Ήρθε ο χειμώνας με τα χιόνια.
IMG 20250110 105924 IMG 20250113 100853 IMG 20250114 112429 IMG 20250108 124416 IMG 20250108 121641 IMG 20250115 090645
Ακούσαμε βιώσαμε χορέψαμε συζητήσαμε για το χειμώνα του A. Βιβάλντι.

Φτιάξαμε το δικό μας χιόνι και το χρησιμοποιήσαμε για να φτιάξουμε σε 3D μακέτα το πίνακα Μια κίσσα στο χιόνι του Κλωντ Μονέ.
Πρώτα είδαμε συζητήσαμε για το πίνακα.
Ατομική κατασκευή η ντουλάπα του χειμώνα.
IMG 20250127 124658 IMG 20250115 120541 IMG 20250115 121619 IMG 20250115 125435 IMG 20250114 1226082
Μάθαμε το τραγούδι ααα αρχίζει η παγωνιά

Χωριστηκαμε σε ομάδες κάθε ομάδα πήρε από ένα γραμματακι που φωνάζει είπαμε κιόλας ότι τα γράμματα που φωνάζουν λέγονται φωνήεντα, και κάθε ομάδα είπε λέξεις από το γράμμα που είχε διαλέξει.
Είδαμε το ουκρανικό παραμύθι το γάντι ταξινομησαμε τα ζωάκια με βάση τη σειρά που μπήκαν στο γάντι και παίξαμε εκπαιδευτικά παιχνίδια σχετικά με το παραμύθι στον υπολογιστή σε ομάδες.
IMG 20250128 104306 IMG 20250115 123617 IMG 20250128 120737 IMG 20250128 103956 IMG 20250115 123644 IMG 20250128 120801 IMG 20250128 120327
Αναπαραστησαμε τα στάδια που κάνουν τα ζωάκια μέχρι να πέσουν σε χειμερία νάρκη.

Ατομική κατασκευή για τη χειμερία νάρκη.
IMG 20250128 123726 IMG 20250128 122723 IMG 20250128 123837 IMG 20250128 120823 IMG 20250128 123618 IMG 20250128 123719 IMG 20250128 123553
Ατομική κατασκευή για τη αλκυόνα.

Ατομική κατασκευή για τους 3 ιεράρχες με αφορμή την γιορτή τους.
Ασχολήθηκα με  το χ του χειμώνα
Το π της παγωνιάς και το β του βατράχου.
Με το π και το Χ φτιάξαμε συλλαβές με τα φωνήεντα.
Μιλήσαμε για τα πολικά ζώα ζωγραφισμένα το αγαπημένο μας πολικό ζώο, και αναπαραστησαμε με το σώμα μας και τη φωνή μας τα πολικά ζώα.
Ατομική εργασία με τους πιγκουίνους.
IMG 20250130 115517 IMG 20250129 123800 IMG 20250127 094042 IMG 20250131 124139 IMG 20250130 113646 IMG 20250127 094104 IMG 20250131 100722