ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024! ΤΜΗΜΑ 2!

Το τμήμα 2 πραγματοποίησε την παρούσα σχολική χρονιά το project “Ζώα” που αναδύθηκε ως θεματική ενότητα από τα ενδιαφέροντα των μαθητών, σε συνδυασμό με το Σχέδιο Σχολικών Δραστηριοτήτων  “Το παράπονο των ζώων” , το Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων” και τη συμμετοχή μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φιλοζωίας με διάκριση και βράβευση.

Σύμφωνα με την σύγχρονη οπτική της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, η οποία αναγνωρίζεται ως Εκπαίδευση για την Αειφορία, το περιβάλλον δεν αντιμετωπίζεται απλώς ως πηγή γνώσης αλλά γίνεται κατανοητό ως σύστημα ισορροπιών και σχέσεων και ο κεντρικός στόχος της είναι ο ενεργός πολίτης ( ΙΕΠ, 2014).

Οι δράσεις για την προσέγγιση ζητημάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης αφορούν τη διασύνδεση των γνώσεων με οικείες πρακτικές καθημερινής ζωής των μαθητών/τριών, την ανάληψη πρωτοβουλιών καθώς και την αναδιαμόρφωση των στάσεων των μαθητών/τριών προς το περιβάλλον ( ΙΕΠ, 2014).

Μέσα από τη διαδικασία project και θέτοντας στόχους διαμορφώσαμε μία πολύπλευρη και διαθεματική μαθησιακή εμπειρία καθ΄όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Αφού αποφασίσαμε ότι θα ασχοληθούμε με την παρούσα θεματική, ξεκινήσαμε το Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων”.

Στόχοι:

Οι μαθητές/τριες να κατανοήσουν ότι υπάρχει μια πολύ στενή και αλληλένδετη σχέση ανάμεσα στον άνθρωπο και τα ζώα.

Οι μαθητές/τριες να αντιληφθούν τη σχέση αλληλεξάρτησης μεταξύ ανθρώπου και ζώου.

IMG 20231122 114608

IMG 20231123 120122 1 IMG 20231123 120238 1

IMG 20231123 120544

IMG 20231123 115852

Στόχοι:

Οι μαθητές/τριες να κατανοήσουν ότι ο άνθρωπος κάποιες φορές δεν σέβεται τα ζώα για αυτά που μας προσφέρουν. Να αντιληφθούν ότι η στάση σεβασμού απέναντι στα ζώα είναι μια στάση που ενισχύει το αίσθημα ευθύνης.

Οι μαθητές/τριες έρχονται σε επαφή με το  το κείμενο της Οικουμενικής Διαξήρυξης των Δικαιωμάτων των Ζώων και έπειτα δημιουργούμε το δικό μας βιβλίο για τα δικαιώματα των ζώων!

IMG 20231204 095559IMG 20231204 100351

IMG 20240206 122754 1 IMG 20240206 122515 1 IMG 20240206 122551 1 IMG 20240206 122600 1 IMG 20240206 122627 IMG 20240206 122725 IMG 20231206 114001

Αφού είδαμε τι προσφέρουν τα ζώα στον άνθρωπο, αναρωτηθήκαμε τι προσφέρει ο άνθρωπος στα ζώα. Υλοποιήσαμε το εγκεκριμένο βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Το παράπονο των ζώων” από τον οργανισμό QualityNetFoundation https://inactionforabetterworld.com/

Στόχοι:

Τα παιδιά μέσα από βιωματικά παιχνίδια ευαισθητοποιούνται με το «παράπονο» των ζώων που είναι σε απειλή τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως και ανακαλύπτουν τρόπους για την προστασία τους.

Να γνωρίσουν τα ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον, πώς αυτά απειλούνται από την ανθρώπινη δραστηριότητα και τι μέτρα έχουν ληφθεί για την προστασία τους.

Να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά τη σοβαρότητα του θέματος «ζώα υπό εξαφάνιση» και να γνωρίσουν τα σημαντικότερα ζώα αυτής της κατηγορίας

Η κατανόηση της αναγκαιότητας όλων των ζώων/ οργανισμών για την ύπαρξη της ισορροπίας στον πλανήτη και της ομαλής εξέλιξης της ζωής του ανθρώπου.

IMG 20230915 121755

IMG 20230915 121757

IMG 20240524 122534

IMG 20240617 102542

Τα ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον

IMG 20240515 113147 IMG 20240515 114018 IMG 20240520 112827 IMG 20240520 112854 IMG 20240520 112904 IMG 20240523 124249 IMG 20240523 124310

Τα ζώα και οι λόγοι που απειλούνται

IMG 20240328 092223 IMG 20240328 092245 IMG 20240328 092336 απειλες

φυσικο περιβ

Παιχνίδια ρόλων και κουκλοθέατρο για το τι μπορεί να λένε και να νιώθουν τα ζώα

IMG 61e64f844bcbec71fc8a745b244a5a40 V IMG 04bb8c86a22af81c789eefd180d7c5b6 V IMG 20240307 121100 IMG 20240307 123235 IMG 20240307 123551 IMG 20240307 124410 IMG 20240307 124904

Διαβάσαμε εκπαιδευτικά βιβλία και εγκυκλοπαίδειες για να μάθουμε πληροφορίες για τα ζώα.

Ευαισθητοποιηθήκαμε περισσότερο διαβάζοντας παραμύθια που έχουν σχέση με τα ζώα.

IMG 20240315 081449 IMG 20240422 124924 IMG 20240328 085747 IMG 20240328 085804 IMG 20240328 085806 IMG 20240328 085844 IMG 20240328 090324 IMG 20240328 090506 IMG 20240328 090731 IMG 20240328 091123 IMG 20240422 124941 IMG 20240422 124946

IMG 20240214 093959

IMG 20240214 094010 IMG 20240214 094025

IMG 20240214 094032 IMG 20240214 094041

IMG 20240524 114323

IMG 20240524 114400

Το σχολείο συνεργάστηκε με τις οικογένειες των παιδιών και με την τοπική κοινότητα. Οργανώσαμε και δεχθήκαμε επισκέψεις γονέων και συγγενών των παιδιών που μας γνώρισαν τα κατοικίδιά τους. Κάθε δράση και κάθε επίσκεψη αποτέλεσε ένας κύκλος δραστηριοτήτων πριν και μετά την επίσκεψη, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις μας.

Το σχολείο μας το επισκέφθηκαν, ένας έξυπνος παπαγάλος που έφτιαχνε παζλ, ένα ηλικιωμένο σκυλάκι που μας καλλιέργησε το αίσθημα της υιοθεσίας των ζώων και δύο σπάνια καναρίνια!

IMG 20240209 112534

IMG 20240209 112845 1

IMG 20240209 113235 IMG 20240209 113348 IMG 20240209 113349

IMG 20240209 113612 1

IMG 20240209 114240

IMG 20240212 122624

IMG 20240212 122922 IMG 20240215 112318 IMG 20240524 100043 IMG 20240524 093116

IMG 20240524 093807

IMG 20240524 093813

IMG 20240604 121038 IMG 20240604 121049 IMG 20240604 121052 IMG 20240524 120227 20240531 122135

20240531 122149 20240531 123000

Κι εμείς με τη σειρά μας επισκεφθήκαμε το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο!IMG 4eef1fa99ab01b08e11ad4999d84aa64 V IMG 33460c659db4021b406626bc4cbe7356 V IMG 568007b0677a1c21d5c12afa4f319709 VIMG cbc38509737370c167aadc02a3c87104 V IMG bab6d5f0ddf6f2a5c15503ca462f94dd V IMG f8da29d7f8f004c4f47674e801e78b75 V

IMG 20240522 113118

IMG 20240522 113835

IMG 20240528 120609

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φιλοζωίας και κατάκτηση της 2ης θέσης στην κατηγορία Μουσική!

Δημιουργήσαμε τη δική μας χορωδία, κάναμε πρόβες και ηχογραφήσαμε το τραγούδι Κικιρικί-Όλα τα ζώα μαζί, που το έγραψε η δασκάλα μας και συμμετείχαμε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φιλοζωίας! Οι γονείς και τα παιδιά έγιναν η καλύτερη ομάδα για το σκοπό αυτό και τα καταφέραμε! Το σχολείο μας κατέκτησε τη 2η θέση στην κατηγορία μουσική και βραβεύτηκε!

Εικόνες από τις πρόβες μας και από την ηχογράφηση!

Αφίσα Διαγωνισμού Φιλοζωίας 2023 2024 1536x987 1 IMG 20240306 213646

IMG 20240306 214003 IMG 6ed3c0baeb8b3b838ce8c1c3dc3986f5 V

IMG 20240306 113232IMG 20240305 113705 IMG 20240305 113924

IMG 20240305 114334

IMG 20240306 094119

Ο Μάρτιος στην τάξη μας-Τμήμα 2, Σχ. χρονιά 2023-2024

Υποδεχθήκαμε το Μάρτιο στην τάξη μας, φτιάχνοντας όμορφα μαρτάκια στα παιδάκια μας!!!

IMG 20240229 123918 IMG 20240229 125041

Τιμήσαμε την ημέρα της γυναίκας, διαβάσαμε το βιβλίο “20 σπουδαία κορίτσια που άλλαξαν τον κόσμο” και είδαμε σε βίντεο την ιστορία της “Μαλάλα”.

Γνωρίσαμε τη σημαντική ζωγράφο Φρίντα Κάλο.

IMG 20240308 123817 IMG 20240311 090245 IMG 20240311 090252 IMG 20240311 090259 IMG 20240311 090307 IMG 20240311 090314 IMG 20240311 090324 IMG 20240311 090338 IMG 20240311 090349 IMG 20240311 090627 IMG 20240311 090629

IMG 20240311 091318 IMG 20240311 091322 IMG 20240311 092511 IMG 20240311 092522 IMG 20240311 092607 IMG 20240311 092611

IMG 20240308 124416

IMG 20240313 122404 IMG 20240313 122407

IMG 20240313 122437

Καλέσαμε την ομάδα “Μελωδικές εξερευνήσεις” και μας παρουσίασαν τα μουσικό κουκλοθέατρο “Το μπλε κοχύλι”.IMG 20240327 104653 IMG 20240327 104807 IMG 20240327 111514 IMG 20240327 111520 IMG 20240327 112111

Γιορτάσαμε τις απόκριες και προετοιμαστήκαμε για τη Σαρακοστή!

IMG 20240314 114844 IMG 20240314 120016

 

 

IMG 20240315 115758 IMG 20240326 115803 IMG 20240326 120121 IMG 20240326 120505 IMG 20240326 120525 IMG 20240326 120527

Γιορτάσαμε την 25η Μαρτίου!

IMG 20240320 093214 IMG 20240320 093224  IMG 20240320 095147

IMG 20240320 123042 1IMG 20240320 123044

IMG 20240321 091237

IMG 20240321 091507 IMG 20240321 102744 IMG 20240322 093347 IMG 20240322 093847 IMG 20240322 093856

IMG 20240322 100530 IMG 20240322 100532

IMG 20240320 094540

IMG 20240320 100829

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2024-2025

  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2020).
  • Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
  • Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου

Τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου μπορείτε να τα δείτε εδώ: https://blogs.sch.gr/4nipmarkop/files/2024/02/sxolikh-perifereia.pdf

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 12.15- 13.00

Πληροφορίες: κα. Μαρία Διαμαντή

ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ:

  • Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) Θα απαιτηθεί υπεύθυνη δήλωση από τους γονείς.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ” 

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    ·Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
    Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.  Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ , μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους,  τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει την Πρωινή Ζώνη αλλά να έρχεται δύο μέρες την εβδομάδα αντί για πέντε.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και  για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο (δίνεται από το σχολείο)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών  (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ/ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλά εφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45–8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 (σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου) και στις 17.30 (για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου). Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται.

Ο ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ – ΤΜΗΜΑ 2, ΣΧΟΛ.ΧΡΟΝΙΑ 2023-2024

ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ

Ο Φεβρουάριος ξεκίνησε με την ενότητα ανθρώπινο σώμα, ώστε να μπορέσουμε αργότερα να το συνδέσουμε με τα εργαστήρια δεξιοτήτων και με την ενότητα “διατροφή” που έχει επιλεχθεί.

Αφορμή για την ενότητα αποτέλεσε η παιδική εγκυκλοπαίδεια “Το ανθρώπινο σώμα”, όπου εξηγεί με απλά λόγια στα παιδιά τι είναι το ανθρώπινο σώμα, τις λειτουργίες του και όσα δεν μπορούμε να δούμε μέσα σε αυτό.

IMG 20240411 122017  IMG 20240411 122040

IMG 20240411 122033

Τα παιδιά παρατήρησαν, συζήτησαν και αποτύπωσαν κάποιες από τις λειτουργίες και τα όργανα του ανθρώπινου σώματος.

IMG 20240411 121836IMG 20240411 121429

IMG 20240411 120407 IMG 20240411 120719  IMG 20240415 121120 IMG 20240415 121122 IMG 20240415 121126

Έπειτα, συζητήσαμε για τις αισθήσεις μας, παίξαμε παιχνίδια όσφρησης, γεύσης, αφής και τα παιδιά το διασκέδασαν. Οδηγηθήκαμε στο το συμπέρασμα ότι το σώμα μας είναι πολύτιμο και πρέπει να φροντίζουμε την καθαριότητα και την υγεία του. Το βιβλίο “Από την κορυφή ως τα νύχια” μας βοήθησε πολύ.

IMG 20240415 115802

IMG 20240415 115817 IMG 20240415 115827 IMG 20240415 115834

ΕΝΟΤΗΤΑ ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Σε συνέχεια όλων των παραπάνω, εισαχθήκαμε στο εργαστήριο δεξιοτήτων “Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής”.

Ο Ρούλης ο Τροφούλης ένας ομιλούμενος avatar χαρακτήρας, μας εισήγαγε στον κόσμο της υγιεινής διατροφής και αλληλεπίδρασε με διαδραστικό τρόπο με τα παιδιά. Τους έκανε διάφορες ερωτήσεις σε κάθε στάδιο του εργαστηρίου και με αυτό τον τρόπο μας εισήγαγε και σε μία δραστηριότητα σε σχέση με τη διατροφή.

IMG 20240215 111009 IMG 20240215 114232

IMG 20240215 114242 IMG 20240215 114313 IMG 20240215 114322 IMG 20240215 123939 IMG 20240215 124108

Αφού συζητήσαμε για τα αγαπημένα μας φαγητά και κάναμε χειροτεχνίες, μάθαμε τις αρχές της μεσογειακής διατροφής και κατασκευάσαμε τη διατροφική πυραμίδα.

IMG 20240219 115304 IMG 20240219 115306  IMG 20240219 122708IMG 20240219 122711

Διαβάσαμε το εκπαιδευτικό βιβλίο “Το φαγητό δεν είναι μόνο για να χορταίνουμε”.

IMG 20240219 115432

IMG 20240222 120526

IMG 20240226 114614

IMG 20240226 114603

IMG 20240222 120501

 

Γνωρίζοντας τώρα τις αρχές της υγιεινής διατροφής και τι μπορεί να περιέχει ένα σωστό διατροφικό πιάτο, εμπλουτίσαμε τα πιάτα που είχαμε φτιάξει εξ αρχής, με υγιεινότερες τροφές και ιδού τα αποτελέσματα!

IMG 20240221 115535 IMG 20240221 115551 IMG 20240221 115555 IMG 20240221 115559  IMG 20240221 115617 IMG 20240221 115622 IMG 20240221 115625  IMG 20240221 115653 Αντίγραφο

IMG 20240226 112700 IMG 20240226 112948 IMG 20240226 114156

IMG 20240226 114200   IMG 20240515 115618

ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΞΕΛΙΞΗ & ΕΠΙΒΙΩΣΗ

Έπειτα, από όλα τα παραπάνω τα παιδιά αντιλήφθηκαν ότι πρέπει να φροντίζουμε την υγεία και το σώμα μας για να έχουμε μία καλή ποιότητα ζωής. Πώς ζούσαν όμως παλιά οι άνθρωποι; Τι έτρωγαν; Είχαν όσα έχουμε εμείς σήμερα; Τα παιδιά ανακάλεσαν ιστορίες από τους γονείς τους για το πώς ζούσαν οι παππούδες τους στο χωριό και τις διατροφικές τους συνήθειες καθώς και εργασίες όπως η κτηνοτροφία, πτηνοτροφία, γεωργία.

Οι άνθρωποι έβρισκαν πάντα τόσο εύκολα φαγητό και ήταν εύκολο να φροντίζουν το σώμα τους ώστε να είναι υγιείς; Τις απορίες μας έλυσε το βιβλίο “Ταξίδι στην προ ιστορία”, όπου ανατρέχοντας στους αιώνες παρουσιάζει την εξέλιξη του ανθρώπου, της διατροφής τους και της διαβίωσής του.

IMG 20240415 100449

IMG 20240415 100457

IMG 20240415 100534

IMG 20240415 100517IMG 20240415 100525IMG 20240415 100550

IMG 20240415 100558

IMG 20240415 100605IMG 20240415 100623

Έτσι τα παιδιά γνώρισαν τις απαρχές της πρώτης κοινωνίας, ενθουσιάστηκαν τόσο πολύ και αποφάσισαν να δημιουργήσουν σκεύη που ήταν χρήσιμα για τους ανθρώπους εκείνης της εποχής!

IMG 20240415 100649

IMG 20240415 100634

IMG 20240415 100408IMG 20240415 100410

IMG 20240415 100420IMG 20240415 100432IMG 20240418 102442IMG 20240418 102459IMG 20240418 102539IMG 20240418 124927IMG 20240418 125000IMG 20240418 125007IMG 20240418 125009IMG 20240418 125150

Ανταλλακτικό παζάρι βιβλίου

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Δήμου Μαρκοπούλου, διοργανώνει και φέτος το 4ο
ανταλλακτικό παζάρι βιβλίων για παιδιά και ενήλικες, στο Πολιτιστικό Κέντρο του
Δήμου μας την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 11:00’ – 14:00’ και το νηπιαγωγείο μας παίρνει μερος σε αυτή τη σε αυτήν την συλλογική προσπάθεια των σχολείων μας να προαχθεί η φιλαναγνωσία.
Στόχος της δράσης είναι να φέρει τα παιδιά αλλά και τους γονείς τους, σε επαφή με το
σύγχρονο και κλασσικό βιβλίο, να προάγει την ανταλλακτική κουλτούρα και να δώσει
νέα πνοή σε ένα χώρο που είναι κατ’ εξοχήν χώρος συνάντησης και δημιουργίας ιδεών.
Τόσο τα παιδιά όσο και οι γονείς τους, με τη συνδρομή των Συλλόγων Γονέων &
Κηδεμόνων και των εκπαιδευτικών, θα μπορέσουν να προσφέρουν τα βιβλία που έχουν
διαβάσει, και να τα ανταλλάξουν με νέα, εμπλουτίζοντας την αναγνωστική τους
εμπειρία με έναν τρόπο γόνιμο και ανέξοδο.

Σας καλούμε να συμμετέχετε με τα παιδιά σας φέρνοντας στο σχολείο μας βιβλία που επιθυμείτε να ανταλλάξετε παιδικά, εφηβικά ή ενηλίκων έως και την Τετάρτη 21/2/2024.

ΠΑΖΑΡΙ ΒΙΒΛΙΟΥ-αφισα

Ο ρόλος του Κοινωνικού Λειτουργού στο σχολείο



Λήψη αρχείου

ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ… ΜΕ ΟΜΟΡΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Και καθώς επιστρέψαμε στο σχολείο μας με τη νέα χρονιά μας περίμενε μια έκπληξη..

κάποιος φρόντισε να ομορφύνει με νέα χρώματα τις τάξεις μας.

Ευχαριστούμε πολύ το Δήμο Μαρκοπούλου και την Αντιδήμαρχο Παιδείας .

Καλή χρονιά !

20240109 074117

20240109 074159 20240109 074130
20240109 074045
20240109 074031 20240109 074012

Ο Δεκέμβριος στην τάξη μας-τμήμα 1/ολοήμερο

Αυτά τα Χριστούγεννα

Προσφέραμε ευχές και αγαθά σε αυτούς που τα έχουν ανάγκη (σε συνεργασία με το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δημου Μαρκοπουλου)
20231215 105027

Φτιάξαμε στολίδια με ανακυκλώσιμα υλικά

20231222 085747

20231222 090404

20231222 085736

 

   Δημιουργήσαμε χριστουγεννιάτικες κάρτες με ευχές


20231222 085832

 

Κατασκευάσαμε ημερολόγια για τον νέο χρόνο

20231220 112531 20231222 085754

20231220 112518

Και με την κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας μάθαμε την αξία της συνεργασίας και της διαφορετικότητας

….το διαφορετικό στολίδι του καθενός μπορεί να φτιάξει το πιο όμορφα  στολισμένο χριστουγεννιάτικο έλατο

20231222 115929

28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

  Κι αν έπρεπε να υπερασπιστώ

την πατρίδα που αγαπώ

την Ειρήνη δεν ξεχνώ

όμορφα θέλω να ζω.

  20231026 12265120231026 122651 1 20231026 122655 1 20231026 122659 1 20231026 122703 1 20231026 122708 1

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2023-2024



Λήψη αρχείου