ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ

Την Παρασκευή 13-3-2026, το 1ο τμήμα του νηπιαγωγείου μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει την κα Α. Λ. μαμά της Μ. Π. που μίλησε για το επάγγελμα της. Η κα Α.Λ. είναι νοσηλεύτρια και εργάζεται σε εργοστάσιο παραγωγής φαρμάκων. Μας έκανε μια παρουσίαση για τον ανθρώπινο οργανισμό, τους κανόνες υγιεινής και τα ατυχήματα.

eikona Viber 2026 03 13 12 43 39 041

Μας χάρισε αντισηπτικά μαντηλάκια, χαρτομάντιλα και hansaplast.

eikona Viber 2026 03 13 12 44 23 853

Εμείς από τη μεριά μας, της χαρίσαμε μια ευχαριστήρια κάρτα που είχαμε ετοιμάσει την προηγούμενη ημέρα.

eikona Viber 2026 03 13 12 43 43 718

Ευχαριστούμε πολύ την κα Α.Λ. για όλα!