ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ
Την Παρασκευή 13-3-2026, το 1ο τμήμα του νηπιαγωγείου μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει την κα Α. Λ. μαμά της Μ. Π. που μίλησε για το επάγγελμα της. Η κα Α.Λ. είναι νοσηλεύτρια και εργάζεται σε εργοστάσιο παραγωγής φαρμάκων. Μας έκανε μια παρουσίαση για τον ανθρώπινο οργανισμό, τους κανόνες υγιεινής και τα ατυχήματα.
Μας χάρισε αντισηπτικά μαντηλάκια, χαρτομάντιλα και hansaplast.
Εμείς από τη μεριά μας, της χαρίσαμε μια ευχαριστήρια κάρτα που είχαμε ετοιμάσει την προηγούμενη ημέρα.
Ευχαριστούμε πολύ την κα Α.Λ. για όλα!


