Οικογένεια, Φθινόπωρο, Πολυτεχνείο-Νοέμβριος ΄23

Το θέμα «Οικογένεια» επεξεργαζόμαστε τον μήνα αυτόν. Μιλήσαμε για αυτήν και μάθαμε τα μέλη της.

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Έγινε και κατασκευή μόμπιλε, “ένα σπιτάκι με τα μέλη της οικογένειας μου!”

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.3

Καταγράψαμε τις σκέψεις των παιδιών για το τι αγαπούν στην οικογένεια τους.

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.2

Επεξεργάστηκαμε τον πίνακα ζωγραφικής ” Una famiglia” (1989) του Φερνάντο Μποτέρο, κολομβιανού καλλιτέχνη του 20 ου αιώνα και έπειτα δημιουργήσαμε το δικό μας.

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.1

Γιορτή των Ταξιαρχών και της πολεμικής αεροπορίας (8-11-2023). Αφού μελετήσαμε τα αεροσκάφη με τη βοήθεια του διαδικτύου, σχεδιάσαμε όπως μπορούμε ένα αεροσκάφος με μαρκαδόρο και συμπληρώσαμε το φόντο με νερομπογιές.

ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ.1 ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ

Με αφορμή την άσκηση σεισμού που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, γίναμε σεισμολόγοι και ετοιμάσαμε τα “επιστημονικά μας έγγραφα”. εντοπίσαμε το επίκεντρο του σεισμού στη χώρα μας και μελετήσαμε τους σεισμούς όπως καταγράφηκαν στο “σεισμογράφο” , και σημειώσαμε πόσα Ρίχτερ είναι.

ΧΑΡΤΗΣ3 1

Βιωματικό πρόγραμμα με θέμα την «Ελιά». Τα παιδιά μαζέψαν ελιές και συμμετείχαν σε όλη την διαδικασία μέχρι να βγει το λάδι. Γεύτηκαν επίσης ελιόψωμο και λαδόψωμο. Ψυχαγωγία και μάθηση!

ΕΛΙΑ 1 ΕΛΙΑ.2 1 ΕΛΙΑ.1 1

Η επέτειος του Πολυτεχνείου έφτασε. «Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο»! Το αγαπημένο τραγούδι των παιδιών σε κατασκευή με την ευκαιρία του εορτασμού της 17ης Νοέμβρη.

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 4 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 3

Επίσης το σύνθημα “Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία” γράφτηκε από τα παιδιά μας σε ένα μίνι πανό.

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 2 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 1

Με αφορμή την εποχή που πλησιάζει στο τέλος της, φτιάξαμε την δικιά μας «Φθινοπωρούλα» σε ομαδική κατασκευή. Μοντέλο μας μια συμμαθήτρια μας, όπου σχεδιάσαμε το περίγραμμα της, της ζωγραφίσαμε πρόσωπο και την «ντύσαμε» με φυσικά φύλλα δένδρου. Τέλος ζωγραφίσαμε.

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥΛΑ.1 ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥΛΑ

Αλλά και τοπίο φθινοπωρινό με τα ανάλογα χρώματα! Τεχνική με σφουγγαράκι και μαρκαδόρο.

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

Στην τάξη μας γνωρίσαμε τον ” Τομ το σαλιγκάρι” και τη φθινοπωρινή του ιστορία.
Ζωγραφίσαμε τους ήρωες της ιστορίας και χρησιμοποιώντας καλαμάκια τους μεταμόρφωσαμε σε κούκλες κουκλοθέατρου. Φτιάξαμε το σκηνικό της ιστορίας και παίξαμε κουκλοθέατρο!
ΤΟΜ
Επίσης εμπνευστήκαμε από την ιστορία αυτή και φτιάξαμε τα δικά μας σαλιγκαράκια σε φθινοπωρινό τοπίο με ζωγραφική και αληθινά φθινοπωρινά φύλλα που μαζέψαμε από την αυλή μας.
ΤΟΜ 1
Φυσικά όλον τον μήνα αυτόν πραγματοποιήθηκαν πολλές γλωσσικές και μαθηματικές δραστηριότητες για την εκπαίδευση των παιδιών μας.
ΑΡΙΘΜΟΙ 3 ΑΡΙΘΜΟΙ 2 1
Mε αφορμή τον πίνακα ζωγραφικής Golconda (1953) του Rene Magritte, ο καθένας σκέφτηκε και έφτιαξε την δική του βροχή!
ΒΡΟΧΗ
Οι εποχές ήταν επίσης ένα από τα θέματά μας, όπου αφού τις γνωρίσαμε τις βάλαμε στη σειρά σε φύλλο εργασίας.
ΕΠΟΧΕΣ 2ΕΠΟΧΕΣ 1
Δεν παραλείψαμε να αναφέρουμε τα φυλλοβόλα και τα αειθαλή δέντρα.
ΕΠΟΧΕΣ 3
Αποχαιρετήσαμε το φθινόπωρο με το ποίημα του Νοέμβρη το οποίο παραστήσαμε θεατρικά . Διαλέξαμε ρόλους , φτιάξαμε τα αξεσουάρ μας και παρουσιάσαμε την παράστασή μας στο ολοήμερο του συστεγαζόμενου νηπιαγωγείου μας!
ΝΟΕΜΒΡΗΣ
Αντίο Φθινόπωρο!