Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025

σχολειο

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές για μαθητές/τριες , σχολικού έτους  2024-25  θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 1η Μαρτίου ως και την 20η Μαρτίου 2024, μέσω της πλατφόρμας

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Φέτος εγγράφονται όσα παιδιά  γεννήθηκαν το έτος 2020 (η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας)

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα :https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή/και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης,  ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ)

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Αναλυτικές οδηγίες για τους γονείς

manual_parents

Eυρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2023

Code Week 2023

ψο

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος συμμετέχουν και φέτος στην ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού μέσα από δραστηριότητες κωδικοποίησης και αποκωδικοποίησης

Συγκεκριμένα :

Α. Δραστηριότητα Code Detectives

Πρόκειται για μια δραστηριότητα κωδικοποίησης και αποκωδικοποίησης των ονομάτων των ευρωπαϊκών χωρών .

Τα βήματα της δραστηριότητας είναι τα εξής:

  1. Όλα τα παιδιά αποφασίζουν και κωδικοποιούν το αλφάβητο χρησιμοποιώντας μόνο σχήματα και χρώματα
  2. Φτιάχνουμε ένα πίνακα αναφοράς με τις σημαίες και τα ονόματα ευρωπαϊκών χωρών
  3. Τα παιδιά χωρίζονται σε δυο ομάδες . Η μια ομάδα αποφασίζει ποιο όνομα χώρας θα κωδικοποιήσει και με τη βοήθεια του κωδικοποιημένου αλφάβητου και του πίνακα αναφοράς γράφει το όνομα κωδικοποιημένο
  4. Η άλλη ομάδα αποκωδικοποιεί και βρίσκει τη χώρα
  5. Για κάθε επιτυχημένη αποκωδικοποίηση η ομάδα βραβεύεται με μια σημαιούλα της Ευρώπης
  6. Οι ομάδες αλλάζουν ρόλους και η εξερεύνηση αρχίζει από την αρχή

Κερδίζει η ομάδα που έχει μαζέψει τις περισσότερες ευρωπαϊκές σημαιούλες

https://www.canva.com/design/DAFwZI9K0rQ/blDCX8f-tTg7rtEZPeOHPg/watch?utm_content=DAFwZI9K0rQ&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

Β. Αποκωδικοποιώ και ζωγραφίζω την ελληνική σημαία

https://www.canva.com/design/DAFwY2_edvk/C_-QGKaZ_0rIiHns53GOog/watch?utm_content=DAFwY2_edvk&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

Γ. Αποκωδικοποιώ κα γιορτάζω με τους ευρωπαίους φίλους μου !

# happy erasmus days

https://www.canva.com/design/DAFxEn4XObU/DRdyIBzW95ENnggsxJVx1A/watch?utm_content=DAFxEn4XObU&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

Η προσπάθειά μας επιβραβεύητηκε με Πιστοποιητικά Συμμετοχής και Αριστείας!

αριστειο

 

Screenshot 2

Προσθέστε επικεφαλίδα

eTwinning -National Quality label

Η μεγάλη προσπάθεια των παιδιών του ολοήμερου τμήματος σχ. έτους 2022-2023 καθώς και η εξαιρετική συνεργασία με τους γονείς και όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία , έφερε και τη μεγάλη ανταμοιβή .

Η ετικέτα ποιότητας είναι δική μας !

Συγχαρητήρια σε όλους!ετικεττα ποιοτητας

ΠΑΡΑΜΥΘΙ στο ΚΟΥΤΙ

Οι Παγκόσμιες Ημέρες 2/4 Παιδικού Βιβλίου, 23/4 Βιβλίου και 5/6 Περιβάλλοντος, εμπνέουν τα παιδιά του Artful Ecoteams της Οικοσυμμαχίας!
Το  Ολοήμερο τμήμα του Νηπιαγωγείου μας ως μέλος αυτής της αλυσίδας των 21 σχολείων και μιας παιδικής βιβλιοθήκης, παρουσιάζουν τις ιδέες τους, από τις οποίες εμπνέεται η συγγραφέας παιδικών βιβλίων Νικολέτα Καπίλλα και δημιουργούν το δικό τους παραμύθι! Μέσα από το παραμύθι αυτό, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Οικοσυμμαχίας εύχονται κι ελπίζουν όλα τα παιδιά στον κόσμο να απολαμβάνουν τα δικαιώματά τους και να αγωνίζονται για ένα υγιές περιβάλλον. Τέλος, παίρνουν συνέντευξη από τη συγγραφέα του παραμυθιού αλλά και από τη νηπιαγωγό Γαρυφαλλιά Τεριζάκη της Παιδικής Βιβλιοθήκης Τριφυλίας.

 

 

Υιοθετώντας ένα δέντρο!!

Υιοθετώντας ένα δέντρο!!

Η περσινή κακοκαιρία στάθηκε ικανή να ξεριζωθεί ένα δέντρο απο τη σχολική μας αυλή. Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος αντικατέστησαν το δέντρο αυτό, φυτεύοντας στη θέση του μια ελιά και δίνοντας την υπόσχεση ότι θα την φροντίζουν , θα την αγαπούν , θα την σέβονται και θα την προστατεύουν.

346106970 652888853321814 2631358797125747746 n 1 346096963 239863328721771 1708392487308888878 n346094652 219833807463272 7181744078353514457 n346114259 265827315845107 4434879223922277065 n

Reuse and recycle!

Reuse and recycle!

Με αφορμή την ημέρα της γής (22/04/2023) μιλήσαμε για όλα αυτά που μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας!

Aσχοληθήκαμε με το παιχνίδι Feed the Dinosaur – δηλαδή τάισε τον δεινόσαυρο μόνο με υλικά που ανακυκλώνονται! Ενώ υπήρχε και το reuse box για πράγματα τα οποία τα επαναχρησιμοποιούμε ! (Reuse) Έτσι καθαρίσαμε την παραλία μας από τα σκουπίδια κάνοντας ταξινόμιση και διάκριση υλικών (plastic, glass, paper, cans).

346107909 152218237654125 4659380948981865751 n 346256699 2452912251551255 8649885787229190892 n

346100824 1505145596686409 560206829464128265 n 346256699 2452912251551255 8649885787229190892 n

 

 

Ομορφαίνοντας τη σχολική μας αυλή

Γονείς και παιδιά του ολοήμερου τμήματος συνεργάστηκαν άψογα με σκοπό  να ομορφύνουμε τον αύλειο χώρο μας και να δώσουμε μια ανοιξιάτικη νότα στο σχολείο μας.

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για  την αγάπη τους ,την πολύτιμη βοήθεια και τη συνεργασία τους στη σημερινή μας δράση. Η προσφορά τους σε λουλούδια, λαχανικά, αρωματικά φυτά , χώμα αλλά και η προσωπική τους εργασία συνέβαλε αποτελεσματικά ώστε οι μικροί μας μαθητές να υιοθετήσουν μια υπεύθυνη συμπεριφορά απέναντι στο περιβάλλον και να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση.

343928787 1215311932522622 6946311232406032731 n 344109740 1029194775132901 4847339962621670329 n343756053 632076625003236 2306733114007266656 n 2342327474 655949299702428 4966586435043790319 n 1

342371484 594060419365543 593441852479941422 n 1 342370791 1433544757386831 4881189075215878234 n 342366422 944844249887349 819041253998947114 n 342366422 204431205712366 5167540154960510553 n

342347982 899841114648066 3383319196742055743 n 342333566 135645029492181 3113369449690802862 n 342331961 614319520596801 1305598614183706763 n 342327485 1006251400783540 8652223842267689013 n

342327481 5953131468132403 7910922020357422483 n 342281053 632174921670997 6122359121708744732 n342379998 257788173276652 6430244673338952805 n 1342385459 250972960741811 3975483527228457273 n

342246456 700899318392900 1371907704555582845 n 342240585 1639353163154664 1045719433521626046 n 342489401 709833447607185 8796309389756351349 n342358900 2454873594660170 2111638657397463734 n

342386260 597804702288555 3209921913758547145 n 342350117 3483538535229414 740286296397974438 n 342355819 547619453964638 5183743145180389721 n 342341418 885066389252442 6961714314182537591 n

 

 

GLOBAL ACTION DAYS 2023

Η Εβδομάδα  23/4/2023 έως 28/4/2023 αφορά σε δράσεις του Global action days.

global action days

 

Συζητώντας με τα παιδιά για την προστασία του περιβάλλοντος και το θέμα της κλιματικής αλλαγής εστιάσαμε και στο πώς οι διατροφικές επιλογές επηρεάζουν το περιβάλλον . Έρευνα κατέδειξε πως η ανθρωπότητα πρέπει να περικόψει δραστικά την κατανάλωση κρέατος, έως και κατά 90%, για να αποφύγει την επιδείνωση της κλιματικής αλλαγής στο μέλλον.

Η εκτροφή ζώων παράγει μεγάλες ποσότητες «αερίων του θερμοκηπίου» (ιδίως μεθανίου), αποψιλώνει τεράστιες εκτάσεις πρασίνου που θα μπορούσαν να απορροφήσουν ατμοσφαιρικό διοξείδιο του άνθρακα ή να καλλιεργηθούν, ενώ χρησιμοποιεί και απαράδεκτα υψηλές ποσότητες νερού, εντείνοντας έτσι το φάσμα της λειψυδρίας (υπολογίζεται ότι μισό κιλό μοσχαρίσιου κρέατος απαιτεί σχεδόν 7.000 λίτρα νερό για να παραχθεί και να φθάσει στο πιάτο του καταναλωτή).

Για το λόγο αυτό τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος  πρότειναν  την Τετάρτη 26/04/2023  να μην καταναλώσουμε κρέας στο μεσημεριανό μας φαγητό.

ΔΡΑΣΗ 1 : NO MEAT DAY! 

Untitled

ΔΡΑΣΗ 3: Ανταλλαγή βιβλίων

Παρασκευή 26/04/2023  μέρα ανταλλαγής βιβλίων, ως δράση μείωσης χαρτιού,#litterlessplus 
343849732 2283888971795514 1094535798141948093 n
Δράση:Δημιουργία σελιδοδεικτών από φυσικά υλικά
Τα παιδιά μάζεψαν φυσικά υλικά από τον κήπο του σχολείου μας και συνέθεσαν τους δικούς τους σελιδοδείκτες τους οποίους και δώρισαν στους γονείς τους σαν δώρο για την Πρωτομαγιά.
343721781 139025902369150 6391152636206989081 n 343774156 1214070249290554 9045553506295758978 n Copy 343269994 813847416251468 6774863378368040611 n Copy 343822616 1886040968425364 5244626073866343250 n
341781238 177673418132838 4141612765035945256 n 343822611 610916444425860 8441278164914033226 n
343748639 3384526761797836 8888649288785086717 n 343732141 3630166697212340 8344521399942828721 n 1 343857918 982688799557828 6661578432543812521 n 1 343754715 616348856782526 7544684076633418325 n
343727742 756197126001307 6287892732408680456 n 343263786 942273226989887 3178093021732179342 n
343906768 208295918643903 1689777991668626554 n 343726096 712558334000069 5450664863704308716 n 343991393 785478926281047 7753443445743162038 n 343790717 919197929349536 684267349372565451 n
343770318 748451710346795 2755597409940142055 n 343725032 528479355943277 974350462372449054 n 343946877 564683982441171 1459510318666042220 n 343953926 3312946962292470 8488607753634331329 n
341760879 143109345261024 7786228477515994200 n 343936950 6204741569593792 7421381304883594046 n 343953926 3312946962292470 8488607753634331329 n

“It’s Spring! Flowers everywhere”

 Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας της Άνοιξης, του εργαστηρίου δεξιοτήτων ‘’Φροντίζω το περιβάλλον/οικολογία-φιλοζωία’’ και του ΕΑΝ Its SpringFlowers everywhere, μαζί με την εκπαιδευτικό Αγγλικών κάναμε παζλ με τα ζώα της φάρμας και τα άγρια ζώα. Τα παιδιά διάλεγαν ένα ζωάκι από το σακούλι, έλεγαν ποιο είναι (tigersheep) και πού ανήκει (wild animals/farm animals) και το τοποθετούσαν στη σωστή θέση.

   Στη συνέχεια μάθαμε τα ονόματα διάφορων λουλουδιών στα Αγγλικά (rosedaisyviolettuliplilly) απαντώντας στην ερώτηση “What colour is the (tulip etc)?”. Μιλήσαμε επίσης για τα έντομα που συναντάμε γύρω από αυτά τα λουλούδια (beeladybugbutterfly) και παίξαμε ‘μουσικά ζουζούνια’ (musical bugs) : τα παιδιά χωρίστηκαν στις αντίστοιχες ομάδες και σηκώνονταν να ‘πετάξουν’ στο ρυθμό της μουσικής μόλις άκουγαν το όνομα της ομάδας τους.

   Τέλος, μάθαμε για τον κύκλο της ζωής της πεταλούδας μέσω του εκπαιδευτικού βίντεο https://youtu.be/3kZD6rlSLUw και του παραμυθιού https://youtu.be/75NQK-Sm1YY  . Κλείσαμε την ενότητα παίζονTας το παιχνίδι ‘FLY BUTTERFLY !!!’ . Κάθε παιδί σηκώθηκε να αναπαραστήσει τη ζωή της πεταλούδας, με τη βοήθεια των συμμαθητών του που έλεγαν τα σωστά βήματα: 1) egg, 2) caterpillar, 3)cocoon, 4) FLY BUTTERFLY!!!  

IMG 20230328 093854 IMG 20230328 094618 IMG 20230328 093925IMG 20230328 094040 IMG 20230328 094730 IMG 20230328 094719 IMG 20230328 093925 IMG 20230328 094017 1 IMG 20230328 094558