Αναμνηστικές δημιουργίες για το τέλος μιας όμορφης σχολικής χρονιάς!
Με χαρά, δημιουργικότητα και πολλές όμορφες αναμνήσεις αποχαιρετήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά!
Οι μικροί μας μαθητές, με φαντασία και ενθουσιασμό, δημιούργησαν ξεχωριστές καλοκαιρινές κατασκευές και αναμνηστικά, γεμάτα χρώματα, χαμόγελα και όμορφες στιγμές από την καθημερινότητά μας στο Νηπιαγωγείο.
Μέσα από τις δημιουργίες τους, τα παιδιά εξέφρασαν τα συναισθήματά τους, ανέπτυξαν τη φαντασία και τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες και κράτησαν ζωντανές τις αναμνήσεις μιας χρονιάς γεμάτης μάθηση, παιχνίδι, συνεργασία και χαρούμενες εμπειρίες.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι, γεμάτο ξεκούραση, παιχνίδι και όμορφες στιγμές!
Καλό καλοκαίρι και καλή αντάμωση τον Σεπτέμβριο!
