Αναμνηστικές δημιουργίες για το τέλος μιας όμορφης σχολικής χρονιάς!

Με χαρά, δημιουργικότητα και πολλές όμορφες αναμνήσεις αποχαιρετήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά!

Οι μικροί μας μαθητές, με φαντασία και ενθουσιασμό, δημιούργησαν ξεχωριστές καλοκαιρινές κατασκευές και αναμνηστικά, γεμάτα χρώματα, χαμόγελα και όμορφες στιγμές από την καθημερινότητά μας στο Νηπιαγωγείο.

Μέσα από τις δημιουργίες τους, τα παιδιά εξέφρασαν τα συναισθήματά τους, ανέπτυξαν τη φαντασία και τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες και κράτησαν ζωντανές τις αναμνήσεις μιας χρονιάς γεμάτης μάθηση, παιχνίδι, συνεργασία και χαρούμενες εμπειρίες.

Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι, γεμάτο ξεκούραση, παιχνίδι και όμορφες στιγμές!

Καλό καλοκαίρι και καλή αντάμωση τον Σεπτέμβριο!

1 2 3

4 7d683e74 bf30 47cf 9979 2b05c73de341

a72e0f15 f851 49f0 aa72 4cd158aa0e92 46cd8939 0bd5 4c1b a255 a829ff50e0d5

c2e39fe6 ee08 450e 8c25 b0e3b73a6d596a5f868f 0f73 4221 8246 5cb01f203db1

bec09437 e126 4b05 be2f 4be486eabb8d756955c2 86ac 449e b977 5ccf903edc42

50fe7551c 30fe 420e 8064 73b24acac510

7 5b719fff b6aa 4ed4 bd10 08ceccbe9c35

6 1b