Οι μικροί κηπουροί σε δράση – Δεύτερη συγκομιδή! Οι καρποί των κόπων μας συνεχίζουν να μας ανταμείβουν!
Με μεγάλη χαρά τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας πραγματοποίησαν τη δεύτερη συγκομιδή από τον σχολικό μας λαχανόκηπο. Είχαν ήδη συλλέξει τους πρώτους καρπούς για τη συμμετοχή μας στη Γιορτή των Σχολικών Λαχανόκηπων και τώρα ήρθε η στιγμή να απολαύσουμε και τη νέα παραγωγή που μας χάρισε η φύση.
Οι μικροί μας κηπουροί μάζεψαν αγγουράκια, κολοκυθάκια, πατάτες και κρεμμύδια, καρπούς που γεννήθηκαν μέσα από τη συστηματική φροντίδα, την υπομονή και τη συνεργασία όλων. Οι ντοματιές μας συνεχίζουν να αναπτύσσονται και περιμένουμε με ανυπομονησία να ωριμάσουν οι ντοματούλες τους, ώστε να ολοκληρωθεί η φετινή συγκομιδή.
Μέσα από αυτή τη βιωματική διαδικασία, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν στην πράξη τον κύκλο ζωής των φυτών και να κατανοήσουν ότι η επιμονή και η φροντίδα ανταμείβονται.
Η δεύτερη αυτή συγκομιδή γέμισε όλους μας χαρά και περηφάνια, καθώς είδαμε για ακόμη μία φορά τους κόπους μας να μετατρέπονται σε πολύτιμους καρπούς!
Οι μικροί μας κηπουροί πήραν με ενθουσιασμό τα λαχανικά που καλλιέργησαν οι ίδιοι στο σπίτι τους, μοιράζοντας με τις οικογένειές τους τη χαρά και την ικανοποίηση της δημιουργίας.
Ο λαχανόκηπός μας συνεχίζει να μας προσφέρει απλόχερα τους θησαυρούς του και εμείς ανυπομονούμε για τις κατακόκκινες ντοματούλες που θα ακολουθήσουν!