Μια γλυκιά έκπληξη για το τέλος της σχολικής χρονιάς!
Με αφορμή τη λήξη της σχολικής χρονιάς, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας πρόσφερε στα παιδιά μια δροσερή και γλυκιά έκπληξη, κερνώντας τα παγωτό!
Η όμορφη αυτή χειρονομία γέμισε τους μικρούς μας μαθητές χαμόγελα και χαρά, προσφέροντας έναν γλυκό επίλογο σε μια χρονιά γεμάτη μάθηση, δημιουργία και όμορφες στιγμές.
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενική του προσφορά και τη διαρκή στήριξή του στο έργο του σχολείου μας.





