Αρχική » Χωρίς κατηγορία » ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ….ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΙΩΣ

Πρόσφατα άρθρα

ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ….ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΙΩΣ

ΜΟΥΣΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΔΩΝ

Ηρακλειδών 16, Θησείο
T: 210 3461981
F: 210 3458225

Ένα συναρπαστικό ταξίδι, στα θεμέλια της επιστημονικής σκέψης και αναζήτησης, στην Αισθητική της Τέχνης και στη Λογική των Μαθηματικών

«Τόσο στην τέχνη όσο και στην επιστήμη, είναι πανάρχαια η αναζήτηση νέων τρόπων αναπαράστασης της πραγματικότητας. Η προσπάθεια αυτή καρποφορεί τη στιγμή που γεννιέται η δημιουργία, τότε που τα σύνορα των γνωστικών πεδίων καταρρέουν και κάποιες έννοιες της αισθητικής αποκτούν μέγιστη σημασία. Για να κατανοήσει κανείς αυτό το φαινόμενο, πρέπει να διερευνήσει τη φύση της δημιουργικής σκέψης». Arthur Miller – Einstein Picasso: Ο χώρος ο χρόνος και η ομορφιά Το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επιστήμη, Τέχνη και Μαθηματικά» αποτελεί συνέχεια και επέκταση του γνωστού από το 2005 προγράμματος “Τέχνη και Μαθηματικά”. Στο νέο αυτό διευρυμένο πρόγραμμα, πραγματοποιείται μια διαδρομή στα θεμέλια της επιστημονικής σκέψης, σε συνδυασμό με τις γνωστές διαδρομές «Από την αισθητική της Τέχνης στη Λογική των Μαθηματικών». Πρόκειται για μια εκπαιδευτική πορεία αναζήτησης της διασύνδεσης Επιστήμης, Τέχνης και Μαθηματικών, μέσα από δραστηριότητες που προκύπτουν από την αλληλεπίδραση με διαδραστικά και παραστατικά εκθέματα εκλαΐκευσης και κατανόησης της επιστημονικής σκέψης, καθώς και επιλεγμένα έργα Τέχνης από τα σημαντικότερα εικαστικά ρεύματα.

Κατάλογος θεματικών ενοτήτων

I. Παραλληλία και ομοιότητα. II. Το διασημότερο Θεώρημα στα Μαθηματικά και την Tέχνη. III. Από τις Πυθαγόρειες αρμονίες στην συγκερασμένη κλίμακα (Μουσική και Μαθηματικά). IV. Από τις σκιές του σπηλαίου στο πρώτο κοσμολογικό μοντέλο (Πλατωνικά στερεά). V. Η αμφισημία στην Τέχνη και η Γεωμετρική Αλήθεια. VI. Παραμορφώσεις και Αναμορφώσεις. VII. Σαπωνοειδείς επιφάνειες, πλακοστρώσεις και η τέχνη της κυψέλης. VIII. Τα Μαθηματικά στην Φύση και την Τέχνη. Λόγος, αναλογία, χρυσή τομή. IX. Μετασχηματισμοί, συμμετρίες & γεωμετρικά μοτίβα X. Αιτιοκρατία και τυχαιότητα. XI. Αλγόριθμοι καθημερινών προβλημάτων. XII. Το δυαδικό αλφάβητο του Η/Υ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ….

https://drive.google.com/file/d/0BwnzZPw9ydetR2NMNjhWZGp3NXc/view?pli=1


1 Σχόλιο

  1. Ευχαριστούμε για την επισήμανση/πρόταση…
    Είναι γνωστή η λειτουργία και η προσφορά του “Μουσείου Ηρακλειδών“.
    Το είχαμε επισκεφτεί 27-4-2012 με την ομάδα των παιδιών του προγράμματος :
    http://blogs.sch.gr/4gymxalandriou/archives/560
    Θα το επισκεφτούμε (εκτός απροόπτου)
    και 21-4-2015 με τα παιδιά της φετεινής ομάδας μας για τις
    “Γεωμετρικές καλλιτεχνίες 14-15” :
    https://www.facebook.com/gspteachdrawanim
    Μπορείτε να δείτε και δεξιά, στην αντίστοιχη κατηγορία άρθρων.
    Ελπίζω κατά την διάρκεια επόμενου σχολικού έτους να οργανώσουμε επίσκεψη με ολόκληρη τάξη.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ιούλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

ΑΡΧΕΙΟ

Kατηγορίες

European Radio Logo

Σελίδες

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς