«Πανηγύρι Φυσικής»
Στις 6 Μαΐου, το σχολείο μας, το 4ο Γυμνάσιο, συμμετείχε στο Πανηγύρι Φυσικής που διοργάνωσε το 3ο Γυμνάσιο. Τη συμμετοχή του σχολείου μας συντόνισε ο καθηγητής Φυσικής κ. Αργύρης Παπαδίκης μαζί με τους μαθητές της Β΄ τάξης, Χαράλαμπο Πουρσανίδη, Πασχάλη Πασχαλίδη και Χρήστο Χρυσάφη. Οι μαθητές συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό, απολαμβάνοντας τη μοναδική εμπειρία και […]
Continue Reading