Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Ψηφιακές δημιουργίες, που υλοποιήθηκαν στο μάθημα της Πληροφορικής και παρουσιάστηκαν σε ειδικές εκδηλώσεις.

  • Το 2013 πήραμε για πρώτη φορά μέρος στο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας με δύο έργα και υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Μπέτζιου Χριστίνα.
      • Το πρώτο έργο ήταν η δημιουργία του παιχνιδιού “Battleship” με τη γλώσσα προγραμματισμού Logo.
  • Το 2014 πήραμε επίσης μέρος στο 4ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, υπεύθυνη καθηγήτρια ήταν η κ. Μπέτζιου Χριστίνα.
      • Το έργο μας ήταν η δημιουργία μιας ηλεκτρονικής Εφημερίδας σε Prezzi.
  • Το 2015 πήραμε μέρος και στο 5ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας με δύο έργα και υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Παναγιώτη Χατζηλάμπρου.
    • Το πρώτο έργο ήταν η δημιουργία ενός παιχνιδιού στο Scratch με τίτλο Ένα οδοιπορικό στη Λέσβο.
    • Το δεύτερο έργο ήταν ένα βίντεο που παρουσιάζει τον τρόπο κατασκευής ενός παραδοσιακού υδρόμυλου.
  • Το 2016, παραδοσιακά πήραμε μέρος στο 6ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας με δύο έργα και υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Παναγιώτη Χατζηλάμπρου. Συνδυάστηκε το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch με τα τουβλάκια Lego WeDo. Έγιναν δύο εφαρμογές: Ένα αυτοκίνητο και ένα τηλεχειριστήριο κάνοντας χρήση των αισθητήρων που παρέχει το εκπαιδευτικό πακέτο του Lego WeDo. 
  • Το 2017, πήραμε μέρος στο 7ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας με δύο έργα και υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Παναγιώτη Χατζηλάμπρου.
    20170503_120351

Συνδυάστηκε το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch με τα τουβλάκια Lego WeDo 2. Δημιουργήθηκε ένα αυτοκίνητο   που έπαιρνε εντολές από τον υπολογιστή ασύρματα μέσω Bluetooth.

Το δέυτερο έργο ήταν ένα παιχνίδι στο Scratch με θέμα την Αρχαία Ελλάδα και τίτλο ” Οι περιπέτειες του Ιάσονα”

  • Το 2019, πήραμε μέρος στο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας με δύο έργα και υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Παναγιώτη Χατζηλάμπρου.

To πρώτο έργο ήταν ένα παιχνίδι που φτιάξαμε στο Scratch με τίτλο Space  Invaders. 

Το δέυτερο έργο ήταν ένα αυτοκίνητο που κατασεκυάστηκε με Lego Mindstorms EV3 και κινούνταν ασύρματα μέσω Bluetooth με χρήση εφαρμογής Android  από το κινητό τηλέφωνο.

 

  • Το 2020, εν μέσω πανδημίας πήραμε μέρος στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό κατασκευής παιχνιδιού στο Scratch. Το παιχνίδι μας ήταν ένα κουίζ σχετικά με τα μάρμαρα του Παρθενώνα, όπως άλλωστε ήταν και η θεματική του διαγωνισμού. Για να παίξετε το παιχνίδι κάντε κλικ εδώ.