Μηνιαία Αρχεία: Μάιος 2011

Γράμμα στο Δήμαρχο από την Έλενα Θεοφίλη του Δ1

Αγαπητέ    κύριε    Δήμαρχε, Είμαστε  μαθητές   της  τετάρτης   τάξης   και    αποφασίσαμε    να  σας  στείλουμε  αυτήν  την   επιστολή,  γιατί  εντοπίσαμε   πως  κάποιοι   συμπολίτες  μας    έχουν   διάφορα   προβλήματα    στις   μετακινήσεις  τους  στην  πόλη. Στο   πεζοδρόμιο  δεν  υπάρχει   ράμπα    και  τα  παιδιά   με  κινητικά   … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | Σχολιάστε

Γράμμα στον δήμαρχο από τη Μαρία Φρέρη του Δ1

Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε, Είμαι μαθήτρια της   τετάρτης τάξης του 4ου δημοτικού σχολείου Πετρούπολης και σας στέλνω αυτή την επιστολή για να σας παρουσιάσω κάποιες προτάσεις που αφορούν  τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Αρχικά θα ήθελα να δείξετε ενδιαφέρον για τους … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | Σχολιάστε