Γιορτή λήξης σχολικού έτους και αποφοίτηση της ΣΤ΄ τάξης

Με μια όμορφη γιορτή στο Κηποθέατρο με θέμα το  παλιό σινεμά ολοκληρώθηκε η σχολική χρονιά. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας χάρισαν στιγμές χαράς και συγκίνησης.

IMG 20260622 151206 IMG 20260622 151234 FB IMG 1782130049601

Παρά τη βροχή, η εκδήλωση συνεχίστηκε στον χώρο του σχολείου, όπου πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης. Μέσα σε συγκινησιακά φορτισμένο κλίμα, αποχαιρετήσαμε τους τελειόφοιτους μαθητές μας, ευχόμενοι κάθε επιτυχία στη νέα τους πορεία στο Γυμνάσιο.

IMG 20260622 151143 IMG 20260622 151117 IMG 20260622 151045

Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στον Δήμο για την πολύτιμη βοήθεια και τη στήριξη στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης στο Κηποθέατρο, στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και στους γονείς των μαθητών της Στ΄τάξης για τη συμβολή τους στην επιτυχημένη διοργάνωση της αποφοίτησης, καθώς και σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, οι οποίοι εργάστηκαν με μεράκι και αφοσίωση μαζί με τους/τις μαθητές/τριες, συμβάλλοντας καθοριστικά στη δημιουργία μιας όμορφης και εκδήλωσης.