Συμμετοχή της ΣΤ΄ τάξης στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Αειφόρου Εκπαίδευσης Ιεράπετρας
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Αειφόρου Εκπαίδευσης Ιεράπετρας με θέμα «Διατροφή, Περιβάλλον και Υγεία».
Μέσα από δημιουργικές και βιωματικές δράσεις, ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα υγιεινής διατροφής, προστασίας του περιβάλλοντος και υιοθέτησης βιώσιμων συνηθειών.
Η συμμετοχή στο πρόγραμμα αποτέλεσε μια σημαντική εμπειρία μάθησης, ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών.

