Συμμετοχή της ΣΤ΄ τάξης στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Αειφόρου Εκπαίδευσης Ιεράπετρας

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Αειφόρου Εκπαίδευσης Ιεράπετρας με θέμα «Διατροφή, Περιβάλλον και Υγεία».

Μέσα από δημιουργικές και βιωματικές δράσεις, ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα υγιεινής διατροφής, προστασίας του περιβάλλοντος και υιοθέτησης βιώσιμων συνηθειών.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα αποτέλεσε μια σημαντική εμπειρία μάθησης, ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών.

Document 20260623 0001

Συμμετοχή του σχολείου μας στην Ολυμπιακή Εβδομάδα 2026

Το σχολείο μας συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά στην Ολυμπιακή Εβδομάδα 2026, η οποία πραγματοποιήθηκε με θέμα «Πρώτοι Σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες: 130 χρόνια μετά».

Η συμμετοχή στην Ολυμπιακή Εβδομάδα αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία, που ανέδειξε τη σημασία της ευγενούς άμιλλας, της συνεργασίας, της ισότητας, του σεβασμού και της ειρηνικής συνύπαρξης των λαών. Παράλληλα, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να συνδέσουν το ολυμπιακό ιδεώδες με τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και της ενεργού πολιτειότητας.

Η δράση αυτή συνέβαλε στην καλλιέργεια της ολυμπιακής παιδείας και στην ενίσχυση της ιστορικής μνήμης, τιμώντας τα 130 χρόνια από την αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ελλάδα.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την ενεργό συμμετοχή τους, στον κ. Ξένο Θεόδωρο, εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής ,καθώς και σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου που στήριξαν την υλοποίηση των δράσεων.

olympiakh