4ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Αρτάκης

"Εκ των γραμμάτων γεννάται η προκοπή με την οποίαν λάμπουν τα ελεύθερα έθνη." Ρήγας Φεραίος, 1757-1798, Εθνομάρτυς

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2020-2021

Ιούν 20207

 

Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες των μαθητών του
4ου Δημ Σχολείου Νέας Αρτάκης.

 

Όσοι από εσάς ενδιαφέρεστε το παιδί σας να παρακολουθήσει το πρόγραμμα του Ολοήμερου Σχολείου για το επόμενο σχολικό έτος 2020-2021, παρακαλούμε να συμπληρώσετε  ενυπόγραφα και να καταθέσετε τη δήλωση-αίτηση του γονέα με τα απαιτούμενα δικαιολογητικάέως την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020.

Μπορείτε ακόμη να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική φόρμα αίτησης δήλωσης, και μέσω αυτής να μας αποστείλετε τα έγγραφα που απαιτούνται  Αίτηση δήλωσης (pdf, word, excel)

Θα θέλαμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι:

Το Ολοήμερο πρόγραμμα ξεκινάει στις 13.15 μ.μ και λήγει στις 16.00 μ.μ με ενδιάμεση δυνατότητα αποχώρησης στις 15.00 μ.μ.

Δικαίωμα εγγραφής έχουν: 

  • μαθητές/μαθήτριες των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση εργασίας του φορέα εργασίας τους
  • μαθητές/μαθήτριες των οποίων και οι δύο γονείς/κηδεμόνες είναι άνεργοι, προσκομίζοντας κάρτα ανεργίας και οι δύο
  • μαθητές/μαθήτριες των οποίων ο ένας γονέας/κηδεμόνας εργάζεται και ο άλλος είναι άνεργος, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας ο ένας και κάρτα ανεργίας ο άλλος
  • μαθητές/μαθήτριες των οποίων ο ένας γονέας/κηδεμόνας εργάζεται και ο άλλος είναι αυτοαπασχολούμενος, αγρότης ή ελεύθερος επαγγελματίας, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας ο ένας και πρόσφατη βεβαίωση του ασφαλιστικού του φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους ακόμα και αν δεν έχει εξοφληθεί, ο άλλος
  • μαθητές/μαθήτριες των οποίων ο ένας γονέας/κηδεμόνας είναι άνεργος και ο άλλος είναι αυτοαπασχολούμενος, αγρότης ή ελεύθερος επαγγελματίας, προσκομίζοντας κάρτα ανεργίας ο ένας και πρόσφατη βεβαίωση του ασφαλιστικού του φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους ακόμα και αν δεν έχει εξοφληθεί, ο άλλος
  • μαθητές/μαθήτριες των οποίων και οι δύο γονείς/κηδεμόνες είναι αυτοαπασχολούμενοι, αγρότες ή ελεύθεροι επαγγελματίες, προσκομίζοντας και οι δύο πρόσφατη βεβαίωση του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους ακόμα και αν δεν έχει εξοφληθεί.
  • μαθητές/μαθήτριες των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως,
  1. πολύτεκνοι/τρίτεκνοι/μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις/ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένοι
  2. πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ και τα παιδιά τους φοιτούν σε σχολικές μονάδες Π.Ε με εγγραφή στο πρωινό πρόγραμμα, και δεν είναι ενταγμένα στις λειτουργούσες Δ.Υ.Ε.Π.

 

Θα θέλαμε επίσης να γνωρίζετε ότι:

 

  • Κατά την εγγραφή των μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα δηλώνεται η ώρα που επιθυμείτε να  αποχωρεί το παιδί σας  (15:00 ή 16:00).
  • Σύμφωνα με το Π.Δ. 79/2017 που καθορίζει τη λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων, κατά το β’ δεκαπενθήμερο Νοεμβρίουκαι το α’ δεκαπενθήμερο Φεβρουαρίου πρέπει να επικαιροποιείται η εγγραφή των μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  • Το ωράριο λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος είναι καθορισμένο καθώς και η  υποχρεωτικότητατης φοίτησης των μαθητών, εφόσον το επιλέξετε.
  • Η φοίτηση των μαθητών στο Ολοήμερο πρόγραμμα διακόπτεται όταν ο μαθητής συμπληρώσει 15 συνεχόμενες απουσίες οι οποίες δεν δικαιολογούνται με ιατρική γνωμάτευση.

 

 

 

 

 

από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2020-2021    

Ανοίγουν και πάλι τα σχολεία… 1η Ιουνίου 2020

Μάι 202031

Σήμερα καλοί μου φίλοι που πήγα στο σχολείο συνάντησα την Αθηνά… ξέρετε τη σοφή μας κουκουβάγια, τη μασκότ του σχολείου μας!

Πήρε λοιπόν ένα μαγικό ραβδάκι κι έκανε το σχολείο μας αγνώριστο!
Τι να σας πρωτοδιηγηθώ θα τα δείτε κι από κοντά…
Σε κάθε τάξη μόλις μπεις αντισυπτικά, η αυλή χωρισμένη σε λωρίδες με ασπροκόκκινες λωρίδες (δεν ήξερα ότι είναι και ολυμπιακός!  δεν νομίζω τυχαίο γεγονός πρέπει να είναι)… πόρτες παράθυρα πάντα ανοικτά, τα θρανία μας τα αραίωσε και θα κάθεται τώρα πια καθένας μόνος του… Αφήστε τι έπαθα κι εγώ… μου φόρεσε γάντια και μάσκα και δεν μπορώ να τα βγάλω !!!
Θα πετάει πάνω από το σχολείο μας λέει και θα μας θερμομετρεί κι όλας, με ένα μαγικό θερμόμετρο από μακριά!

Να σας πω θύμωσα μαζι της. Δεν μου αρέσει ένα σχολείο με τόσα “μη” και τόσα “πρέπει” ! Θύμωσα και την άρχισα κι εγώ στα “γιατί”.

“Πρέπει” αυτή “γιατί” ….εγώ!

Τελικά να σας πω δεν είμαι τόσο θυμωμένος, γιατί μου εξήγησε…Όλα αυτά γίνονται γι αυτό το μικροσκοπικό πλασματάκι που όλοι ξέρουμε, τον κορωνοϊό.

Μόνο που τώρα τον νικήσαμε όπως μου είπε. Τον νικήσαμε γιατί ακούσαμε τους γιατρούς και τους ειδικούς και τώρα πρέπει να κάνουμε λίγο ακόμη υπομονή…
Λίγο ακόμη και το σχολείο θα γίνει πάλι όπως πριν. Θα πάρει πάλι το ραβδάκι της , ναι μου το υποσχέθηκε, και θα το κάνει όπως πρίν.
Μέχρι τότε όμως μου άφησε τις δέκα εντολές… πρέπει να τις τηρήσουμε όλοι!

Για του μπαμπάδες και τις μαμάδες μου άφησε να διαβάσουν και τι εντολές του ΕΟΔΥ, βρίσκονται εδώ και πρέπει να τις διαβάσουν όλοι!!!

από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανοίγουν και πάλι τα σχολεία… 1η Ιουνίου 2020    

Μαθαίνουμε για τον κορωνοϊό…

Μάι 202016

Η πανδημία του κορωνοϊού έχει επιφέρει στην καθημερινότητά μας πολλές αλλαγές. Δημιουργεί αισθήματα ανησυχίας, ανασφάλειας και άγχους σε άτομα κάθε ηλικίας αλλά και στα μικρά παιδιά. Το κλείσιμο των σχολείων η απομάκρυνση από αγαπημένες μας δραστηριότητες , από τους φίλους, από τους συγγενείς, από τον κοινωνικό μας περίγυρο, σίγουρα έχουν προκαλέσει άσχημα συναισθήματα. Όλοι καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε προκλήσεις άγνωστες μέχρι σήμερα πράγμα που πολλούς τους φοβίζει. Φοβίζει βέβαια, πώς να μη φοβίζει και τα μικρά παιδιά!

Ο φόβος σχετίζεται πάντα με την άγνοια και η γνώση πάντα διώχνει τον φόβο και μας οπλίζει κατάλληλα έτσι ώστε να αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις με επιτυχία. Για αυτό λοιπόν αποφασίσαμε στο σχολείο να ασχοληθούμε όλες οι τάξεις και να συζητήσουμε το θέμα της πανδημίας του κορωνοϊού . Αποφασίσαμε να εργαστούμε πάνω στο θέμα αυτό έτσι ώστε να αποκτήσουμε γνώσεις στάσεις και δεξιότητες που θα μας κάνουν ικανούς να αντιμετωπίζουμε με επιτυχία όλες τις καταστάσεις και όταν γυρίσουμε στο σχολείο να ξέρουμε πια πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε.

Εδώ θα βρείτε οδηγίες από το Υπουργείο Υγείας, οδηγίες από το Πανεπιστήμιο Αθηνών αλλά και ενημερωτικά βίντεο τα οποία μπορείτε να τα αξιοποιήσετε κατάλληλα.

Ενδιαφέρουσα είναι η περίπτωση ενός εντεκάχρονου κοριτσιού από την αρχαία Αθήνα. Η Μύρτις, έτσι την ονόμασαν οι ερευνητές, ήταν ένα από τα θύματα της πανδημίας στην αρχαία Αθήνα το 430 π.Χ. Από τον σκελετό της κατόρθωσαν με σύγχρονες επιστημονικές μεθόδους να αναπλάσουν τη μορφή της αλλά και να εντοπίσουν το μικρόβιο από το οποίο νόσησε. Σήμερα η Μύρτις μετά από 2500 χρόνια ζωντανεύει ξανά. Γίνεται το σύμβολο ενάντια στον πόλεμο και τη φτώχια. Φέρνει το μήνυμα σε όλο τον κόσμο ότι ακούγοντας τους ειδικούς μπορούμε να νικήσουμε τον νέο αυτόν εχθρό της ανθρωπότητας. Δείτε το βίντεο που ακολουθεί αλλά και περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα myrtis.gr

Ενημερωθείτε και δημιουργήστε μια εργασία, μια ζωγραφιά ή ένα κείμενο, με τίτλο “Νικάμε τον κορωνοϊό” και ανεβάστε τη στον ηλεκτρονικό πίνακα του σχολείου μας. Θα επιλέξουμε τις καλύτερες να τις ανεβάσουμε σε άρθρο της σελίδας μας με τίτλο “Τα Παιδιά Νικούν τον Κορωνοϊό”!

https://www.youtube.com/watch?v=HDMfXWfBaAg

από κάτω από: Αρχική, Σχολική Χρονιά 2019 – 2020 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μαθαίνουμε για τον κορωνοϊό…    

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020 – 2021

Μάι 202014

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο

Έντυπα που χρειάζεστε :

Αίτηση Εγγραφής

Ατομικό Δελτίο Υγείας μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)

Όρια Σχολικής Περιφέρειας του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αρτάκης

Ανακοίνωση Εγγραφής Μαθητών στην Α΄τάξη 2020

Εγκύκλιος Εγγραφών ΥΠΕΘ 2020

Τήρηση εκτάκτων μέτρων λόγω κοροναϊού 

  • Ποιοι μαθητές εγγράφονται;
    Τη σχολική χρονιά 2020-2021 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από1-1-2014 έως 31-12-2014.
  • Πότε πρέπει να εγγραφούν οι μαθητές;
    Οι εγγραφές στο σχολείο μας για το σχολικό έτος 2019-20 θα πραγματοποιηθούν
    από 15 έως και 29 Μαΐου 2020 από τις 09:30 – 12:30

  • Ποιοι κάνουν την αίτηση εγγραφής;

Την εγγραφή του μαθητή στο σχολείο κάνει ο γονέας ή ο νόμιμος κηδεμόνας του, σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων την εγγραφή κάνει αυτός που έχει την επιμέλεια. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να προσκομιστεί στο σχολείο βεβαίωση του δικαστηρίου.

  • Ποια είναι τα δικαιολογητικά εγγραφής;
    Α) Πιστοποιητικό Γέννησης Δήμου ή Κοινότητας.Σας ενημερώνουμε ότι για την εγγραφή των μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες

Β) Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.), ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

Γ) Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.) Το έντυπο το παραλαμβάνετε από το σχολείο.
Με ευθύνη και φροντίδα των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών/τριών,το Α.Δ.Υ.Μ συμπληρώνεται και υπογράφεται από αρμόδιους ιατρούς (παιδίατρους ή γενικούς ιατρούς ή, σε ειδικές περιπτώσεις, παθολόγους, ιδιώτες ή του δημοσίου) στους οποίους πρέπει να προσκομιστεί το Βιβλιάριο Υγείας του Παιδιού καθώς και κάθε άλλο στοιχείο που πιστοποιεί την κατάσταση της υγείας του.
Δ) Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή. (Εκκαθαριστικό Εφορίας ή πρόσφατη πρωτότυπη απόδειξη ΔΕΚΟ (ΔΕΗ ή ΟΤΕ ή ΕΥΔΑΠ) ή

Συμβόλαιο ενοικίου κατοικίας θεωρημένο από την Εφορία )
Ε) Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου. Το Πιστοποιητικό Φοίτησης εκδίδεται στις 15 Ιουνίου 2020 . Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του «Πιστοποιητικού φοίτησης», το οποίο αυτεπάγγελτα διαβιβάζεται στο σχολείο εγγραφής του μαθητή, το νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή τον κηδεμόνα του μαθητή για την εγγραφή του στο δημοτικό.

Σε περιπτώσεις μη φοίτησης σε Νηπιαγωγείο, ο γονέας/κηδεμόνας του νηπίου υποβάλλει σχετική αίτηση προς τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.), στην οποία θα αναφέρονται οι λόγοι μη φοίτησης. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, αφού εξετάσει την εν λόγω αίτηση, εγκρίνει ή όχι την εγγραφή του μαθητή.

ΣΤ) Γνωμάτευση από Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη δημόσια αρμόδια υπηρεσία, στην περίπτωση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής).

  • Ποιοι μαθητές ανήκουν στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Αρτάκης;

Η Σχολική περιφέρεια του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αρτάκης είναι η περιοχή που περικλείεται από τις οδούς:

Λ. Εθν. Αντιστάσεως – Τσιμενίδου – Υψηλάντου – Αγ. Σοφίας – Καραολή – Αγ. Νικολάου – 28ης Οκτωβρίου – Βύρωνος – Κων/πόλεως – Μαυρογένους.

Όριο με το Δημ. Σχολείο Βατώντα ο αγροτικός δρόμος Μιτζιφίρη απέναντι από τις αποθήκες του Γεωργικού Συνεταιρισμού και η προέκτασή του προς την περιοχή « Γιαμίνα».

 

  • Έκτατα μέτρα λόγω Covid-19
    Επισημαίνεται ότι, κατά την περίοδο των εγγραφών, αποτελεί ευθύνη των Διευθυντών/ντριών – Προϊσταμένων των σχολικών μονάδων η μέριμνα για την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) (https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/). Ως εκ τούτου, παρακαλείστε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων.
    • ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
      α. Προϋποθέσεις εγγραφής στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα
      Οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης, μπορούν να εγγράφονται στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους συμπληρώνοντας το σχετικό έντυπο. Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών/τριών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Ολοήμερου Προγράμματος (15:00), εφόσον κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων.

    Στο Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:

    1. Οι μαθητές/τριες των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής στο ολοήμερο δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα ή κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους ακόμα και αν δεν έχει εξοφληθεί.
    2. Οι μαθητές/τριες, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως,
    • πολύτεκνοι/τρίτεκνοι/μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς/κηδεμόνες με χρόνιες παθήσεις/ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένοι,
    • πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ και τα παιδιά τους φοιτούν σε σχολικές μονάδες 5 Π.Ε. με εγγραφή στο πρωινό πρόγραμμα, και δεν είναι ενταγμένα στις λειτουργούσες Δ.Υ.Ε.Π.
    • Η εγγραφή των μαθητών/τριών που ανήκουν σε Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες (Ρομά, προσφυγόπουλα) στο Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις. Για την λειτουργία του προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος στα μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια δημοτικά σχολεία της χώρας ισχύουν όσα προβλέπονται στην 83939/Δ1/19-5-2017 Υ.Α. (ΦΕΚ 1800Β).
από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020 – 2021    

Να τα πούμε; (κάλαντα Χριστουγέννων Αρτάκης Κυζίκου)

Δεκ 20199

Η Δ΄τάξη του σχολείου με δασκαλο τον κ. Σωτήρη Βουτσελά, η Ε΄τάξη με δασκάλα την κ. Ιωάννα Σαροπούλου μαζί με τον δ/ντή του σχολείου κ. Παπανικολάου Γεώργιο οργάνωσαν μια εξόρμηση με σκοπο πρωτίστως να επισκεφτούν το γηροκομείο της Ι. Μ. Χαλκίδος και να πουν τα κάλαντα αλλά με την ευκαιρία να πουν τα κάλαντα της Αρτάκης και στις αρχές του τόπου. Οι μαθητές κατασκεύασαν ημερολόγια, κάρτες και μπισκότα που μοίρασαν σε όσους είπαν τα κάλαντα. δείτε εδώ το βίντεο καιτη συνταγή εδώ με τα μπισκότα


Φόρτωση PDF…

 

Στην συνέχεια η παρτιτούρα όπως την κατέγραψα από το πιο πάνω υλικό αρχείου.

 

 

 

από κάτω από: Εγκυκλοπαιδικά, Σχολική Χρονιά 2019 – 2020 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Να τα πούμε; (κάλαντα Χριστουγέννων Αρτάκης Κυζίκου)    

Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – 3 Δεκεμβρίου 2019: Σεβασμός, ισότητα, προσβασιμότητα

Δεκ 20199

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (International Day of Persons with Disabilities) καθιερώθηκε το 1992 με απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ και τιμάται κάθε χρόνο στις 3 Δεκεμβρίου.

Η επιλογή της ημερομηνίας αυτής συνδέεται με την υιοθέτηση από το διεθνή οργανισμό στις 3 Δεκεμβρίου 1982 του προγράμματος δράσης για τα ΑΜΕΑ, το οποίο οδήγησε στην υπογραφή της διεθνούς Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία 30 Μαρτίου 2007 (Η Κύπρος την κύρωσε το 2011 και η Ελλάδα το 2012).

Η Ημέρα αυτή μαςέδωσε την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές μας και να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία.

Τις ενημέρωση ανέλαβε η δασκάλα του Τμήματος Ένταξης η κ. Πασχαλίδου Δέσποινα. Συμμετείχαν με ενθουσιασμό όλοι  οι μαθητές του σχολείου με τους εκπαιδευτικούς της καθε τάξης . Δεν ενημερώθηκαν απλά, αλλά μέσα από βιαματικές δραστηριότητες απέκτησαν ενσυναίσθηση. Ζωγράφισαν με το στόμα, ψηλάφισαν κείμενα Braille, ζωγράφισαν, έπαξαν, είδαν βίντεο, συζήτησαν…
Δείτε εδώ τη δράση μας

από κάτω από: Εγκυκλοπαιδικά, Σχολική Χρονιά 2019 – 2020 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – 3 Δεκεμβρίου 2019: Σεβασμός, ισότητα, προσβασιμότητα    

“Από την Ελιά στο Λάδι” – Επίσκεψη στο πάρκο Paradise Park 21 Νοεμβρίου 2019

Νοέ 201924

Μάθηση μέσα από την αλληλεπίδραση και την επαφή με τη φύση, για τη φύση, στη φύση, βιωματική μάθηση, η χαρά από την εμπειρία της ανακάλυψης! Γίναμε και ελαιουργοί μαζέψαμε ελιές παίξαμε μάθαμε! Αυτά γίνονται στο 4ο Δημοτικό της Νέας Αρτάκης, το σχολείο της καρδιάς μας!

Τα παιδιά, σαν μικροί ελαιουργοί με την κατάλληλη ενδυμασία, ανακάλυψαν την ελιά, ένα σύμβολο πολιτισμού και υγείας για την Ελλάδα, στον ελαιώνα του Paradise Park. Έμαθαν την ιστορία της ελιάς, τη διαδικασία καλλιέργειας και τις διατροφικές ιδιότητές της.

Περισσότερα δείτε στο video και ακούστε το τραγουδάκι για την ελιά στο τέλος του και μάθετέ το!

από κάτω από: Αρχική, Σχολική Χρονιά 2019 – 2020 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Από την Ελιά στο Λάδι” – Επίσκεψη στο πάρκο Paradise Park 21 Νοεμβρίου 2019    

Γιορτή Πολυτεχνείου 2019

Νοέ 201918

Μνήμες από τις μέρες του Πολυτεχνείου αναβίωσαν στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του σχολείου μας στη γιορτή που διοργάνωσε η έκτη τάξη με την δασκάλα τους την κ Καρυστινού την Παρασκευή, 15/11/2019 και συμμετείχαν και οι υπόλοιπες τάξεις του σχολέιου μας.

Ξετύλιξαν το χρονικό εκείνων των ημερών, μέσα από αναφορές, ποιήματα, σκετς και τραγούδια που σφράγισαν τη γενιά εκείνη. Θυμηθήκαμε ξανά τους φοιτητές και τις φοιτήτριες που με το θάρρος της νιότης τους εναντιώθηκαν στη χούντα και διεκδίκησαν αυτά που φώναζαν με το σύνθημά τους “Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία”.

από κάτω από: Σχολική Χρονιά 2019 – 2020 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτή Πολυτεχνείου 2019    

Η Σχολική Γιορτή της 28ης Οκτωβρίου 1940

Οκτ 201927


Όπως ανακοινώσαμε και στη γιορτή δημοσιεύουμε τα ονόματα των Ηρώων
Όσοι θέλουν περισσότερη ενημέρωση για την Χαλκίδα στον πόλεμο του 1940 υπάρχει εδώ μια πολύ ωραία έκδοση των Γ.Α.Κ

Κατάλογος Ηρώων  1940
(Ονόματα – Τόποι  Τιμής- βαθμός )
Οι 399 Ήρωες Ευβοιώτες Αναζήτηση Πεσόντων

Φέτος στο σχολείο μας τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου οργάνωσαν οι συνάδελφοι της Β΄και Γ΄τάξης αντίστοιχα, η κυρία Γαλανού και ο κύριος Στάμου. Ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο μας είναι ότι φέτος παρευρέθηκε στη σχολική μας γιορτή, τιμώντας μας έτσι με την παρουσία της, η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδας Δρ. Διονυσία Καρλατήρα, η οποία απηύθηνε σύντομο χαιρετισμο, αναφέρθηκε στην σημασία της εθνικής επετείου για την ελληνική ανεξαρτησία και διαπίστωσε ότι το σχολείο μας μπορεί να είναι μικρό αλλά είναι έτσι όπως κι εμείς πάντα το ονομάζουμε: “Μια ζεστή αγκαλιά”! Τον λόγο εκφώνησε η δασκάλα κ Γαλανού και μπορείτε να τον διαβάσετε στη συνέχεια. Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές για τον παλμό με τον οποίο πλαισίωσαν τη γιορτή αλλά και στους δασκάλους τους για την προετοιμασία και τον συντονισμό, ιδιαιτέρως στους διοργανωτές της γιορτής.
Εδώ μπορείτε να ακούσετε τα τραγούδια μας. Η ομιλία της κ Γαλανού Άννας

από κάτω από: Αρχική, Σχολική Χρονιά 2019 – 2020 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Σχολική Γιορτή της 28ης Οκτωβρίου 1940    

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ερέτριας

Οκτ 20197

Η Ερέτρια είναι η δεύτερη μεγάλη πόλη της Εύβοιας και γνώρισε άνθιση κυρίως κατά την περίοδο 800-700 π.Χ., αλλά και στους κλασικούς χρόνους.
Υπάρχουν 2 εκδοχές για την ετυμολογία του ονόματός της: α) από το ρήμα ερέσσω, δηλ. κωπηλατώ, καθώς η πόλη είχε έντονες ναυτικές δραστηριότητες και β) από το άροτρο “Αρότρια” Ερέτρια, αφού οι κάτοικοί της ήταν και γαιοκτήμονες.
Πολλοί ερευνητές πιστεύουν ότι η παλαιότερη θέση της Ερέτριας ήταν στο λόφο της Ξερόπολης στο Λευκαντί, όπου υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα ως τα τέλη του 8ου π.Χ. αι., οπότε εγκαταλείπεται και μεταφέρεται στη σημερινή Ερέτρια.

Πριν την επισκεφθούμε είναι πολύ χρήσιμο να δούμε τα βίντεο που ακολουθούν από τα αρχεία της ΕΡΤ, έτσι ώστε να μπορούμε να εκτιμήσουμε τα εκθέματα του Μουσείου κατά την επίσκεψή μας.

από κάτω από: Εγκυκλοπαιδικά, Σχολική Χρονιά 2019 – 2020 | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ερέτριας    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Το λογότυπό μας

Το λογότυπό μας

Επισκέπτες στη σελίδα μας:

Web Analytics

European SchoolRadio Logo


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων