4ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Αρτάκης

"Εκ των γραμμάτων γεννάται η προκοπή με την οποίαν λάμπουν τα ελεύθερα έθνη." Ρήγας Φεραίος, 1757-1798, Εθνομάρτυς

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ

Μάι 20216

Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες,

«ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ»


Με βάση την ανακοίνωση του Υπουργείου,
 ΦΕΚ (1825Β/5-5-2021),τα σχολεία μας θ’ ανοίξουν τη
Δευτέρα 10 Μαΐου
δια ζώσης
 με την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης
(δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό
COVID-19 σε μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς και λοιπό προσωπικό όλων των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι μικροί μαθητές θα καθίσουν στα θρανία αφού έχουν κάνει self test ενώ και οι μάσκες θα συνεχίσουν να είναι υποχρεωτικές. Από σήμερα, Τετάρτη 5/5, η προμήθεια των τεστ από τα φαρμακεία.

Τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό καλούνται τη Δευτέρα 10 Μαΐου να προσέλθουν στα σχολεία έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ (selftest, PCR ή rapidtest).

Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται κάθε σχολική εβδομάδα, τουλάχιστον άπαξ, πριν από τη Δευτέρα. Ο έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα.

Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και προσωπικό των σχολείων  παραλαμβάνουν δωρεάν το selftest, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ, τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ). Το πρώτο τεστ μπορούν να το παραλάβουν όλοι από σήμερα, Τετάρτη 5 Μαΐου, σε όλη τη χώρα. Από τη Δευτέρα 10/5 θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ της ερχόμενης εβδομάδας.

Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ ή τη Δευτέρα το πρωί.

Επίσης μπορείτε να δείτε το παρακάτω video που ανέβασε ο ΕΟΔΥ για ενημέρωση και για τον τρόπο διενέργειας του self test.

https://www.youtube.com/watch?v=uqy9EtE1uuE

Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και λοιπό προσωπικό δηλώνουν το αποτέλεσμα του selftest μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του selftest.

Αν το selftest είναι αρνητικό:

Για τους μαθητές, εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr. Οι μαθητές φέρουν την σχολική αυτή κάρτα μαζί τους όλη την εβδομάδα και την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς κατά την είσοδό του στο Σχολείο την  Δευτέρα ή όποτε τους ζητηθεί.

Για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, εκδίδεται η δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr.

Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της σχολικής κάρτας COVID 19 μπορεί να συμπληρωθεί και να υπογραφεί και χειρόγραφα από τους γονείς/κηδεμόνες των ανηλίκων μαθητών/τριών, σύμφωνα με το έντυπο που υπάρχει ΕΔΩ

Αν το selftest είναι θετικό:

Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapidtest σε δημόσια δομή.

Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.

 

 

Δικαιολόγηση των απουσιών μαθητών/τριών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νοσήματα

 

Σας ενημερώνουμε ότι για τη δικαιολόγηση των απουσιών των μαθητών/τριών που
συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα και την ένταξή
τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
  οι κηδεμόνες υποβάλλουν στη Διευθύντρια του Σχολείου με κάθε πρόσφορο τρόπο έως την Τετάρτη 12-05-2021 

(α) αίτηση – υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (μέσω gov.gr ή με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής) για την συμμετοχή τους στην εξ  αποστάσεως εκπαίδευση.
(β) σε σφραγισμένο φάκελο το σύνολο των δικαιολογητικών που έχουν εκδοθεί
από δημόσιες δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας υγείας που αποδεικνύουν ότι το
συνοικούν με αυτούς πρόσωπο πάσχει από σοβαρό ή σοβαρά υποκείμενο/α νόσημα /
νοσήματα του άρθρου 2 της ανωτέρω ΚΥΑ. Παράλληλα, εντός του φακέλου
συνυποβάλλεται εκ μέρους των συνοικούντων προσώπων και υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4
 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (μέσω gov.gr ή με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής),
στην οποία δηλώνουν ότι επιθυμούν η Επιτροπή του άρθρου 1 της ανωτέρω ΚΥΑ να προβεί
 στην επεξεργασία των φακέλων τους.

Σημειώνεται ότι για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη περίπτωση αυτή οι μαθητές/τριες εντάσσονται σε τμήματα σε επίπεδο Περιφέρειας.

Υπόδειγμα της αίτησης-δήλωσης (α):  PDF

Υπόδειγμα της υπεύθυνης δήλωσης (β): PDF

Για τη σχετική ΚΥΑ πατήστε ΦΕΚ Β 1512.

από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ    

Το 4ο Δημοτικό Νέας Αρτάκης Ψάλλει τα Εγκώμια…

Απρ 202119

Φέτος διανύουμε τη “βουβή” ή “κουφή” εβδομάδα στην κυριολεξία στα βουβά λόγω πανδημίας. Πού είναι το σχολείο που γέμιζε πασχαλινές χειροτεχνίες, παιδικές φωνές, λαμπάδες, κάρτες,  πασχαλινά κουλουράκια μμμμ… , ύμνους;
Χωρίς πολλά λόγια στο χέρι μας είναι να την κάνουμε φέτος από βουβή μελωδική!!!
Ας ψάλλουμε μαζί τα εγκώμια έστω διαδικτυακά…

Έγραψα στο λογαριασμό μου στο flat.io τη μουσική και έκανα την ενορχήστρωση της Γ΄στάσης των εγκωμίων, “Αι γενεαί πάσαι”, για πιάνο και κλαρινέτο. Εσείς απλά ακούστε τα αρκετές φορές να τα μάθετε και μετά βάλτε ακουστικά και μαγνητοσκοπήστε τον εαυτό σας με το κινητό σας, να τα ψάλλει, έτσι ώστε να ακούγεται μόνο η δική σας φωνή.
Στο προσωπικό μου mail elfinor3@gmail.com θα μου στείλετε το αρχείο mp4 που θα έχετε ονoμάσει με το όνομά σας. Στο ίδιο mail οι γονείς σας θα εγκρίνουν το γεγονός ότι το βίντεο που θα δημιουργήσω με όλα τα παιδιά που θα ψάλλουν τα εγκώμια, θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου. (Θα πρέπει να μου τα στείλετε μέχρι την Κυριακή των Βαΐων.)
Δεκτές συμμετοχές από όλους είτε από μαθητές του σχολείου μας, είτε από γονείς με τα παιδιά τους είτε από δασκάλους. Μπορείτε επίσης να συνοδέψετε και με κάποιο όργανο τη φωνή σας στην τονικότητα που είναι γραμμένο το μουσικό κείμενο, κουρδίζοντας σύμφωναμε την τονιότητα του βίντεο το όργανό σας. Μπορείτε να κάνετε πρώτη ή δεύτερη φωνή, μπορείτε να γράψετε τον εαυτό σας και με πρώτη και με δεύτερη φωνή.
Πάσα προσφορά δεκτή!
Σε περίπτωση που το αρχείο σας έιναι μεγάλο στείλτε το με το https://wetransfer.com/ 

Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να βρείτε τη μουσική που έγραψα να κατεβάσετε το mp3 αρχείο της , να την τυπώσετε και να την διαμοιράσετε αν θέλετε.
https://flat.io/score/6079fd7d81ba24de5b7cd459


Φόρτωση PDF…

από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το 4ο Δημοτικό Νέας Αρτάκης Ψάλλει τα Εγκώμια…    

200 Χρόνια από την επανάσταση του 1821

Μαρ 202115

Στα πλαίσια της επετείου ως υπεύθυνος της βιβλιοθήκης και μια και το συμβατικό βιβλίο δεν είναι εύκολο στη χρήση του στον καιρό της πανδημίας, δημιούργησα διδακτικά ψηφιακά εργαλεία με πολυτροπικά κείμενα, προς αξιοποίηση από τους μαθητές του σχολείου.
Στο εικονικό μας μουσείο “Ο αγώνας του 1821 με τα μάτια των καλλιτεχνών”, Ελλήνων και φιλελλήνων μπορείτε να δείτε πίνακες ζωγραφικής, να διαβάσετε σχόλια για τα έργα τέχνης και να ακούσετε ηχητικά με δημοτικά αλλά και ύμνους εκκλησιαστικούς, κάνοντας ένα κλικ στους πίνακες. Ακόμη αν κάνετε sign in μπορούμε να τα πούμε και “από κοντά” με avatars όπως θα κάνετε τη βόλτα σας στην πινακοθήκη μας ή στον κήπο! Καθημερινά 6-7 σας περιμένω. Δεξιά στην είσοδο πριν μπείτε, μπορείτε να βρείτε την αφίσα και το link για το webQuest “Στα ίχνη των ηρώων του ’21” που έχουμε δημιουργήσει…  Τι είναι το WebQuest θα διαβάσετε στη συνέχεια.

Ένα WebQuest αποτελεί μία δραστηριότητα κατευθυνόμενης διερεύνησης κατά την οποία οι μαθητές αναλαμβάνουν να λύσουν ένα πρόβλημα αξιοποιώντας το διαδίκτυο ως βασική πηγή πληροφορίας αλλά συχνά όχι μοναδική. Η πληροφορία αποτελεί το πρωτογενές υλικό προς επεξεργασία και οικοδόμηση νέας γνώσης. Ο τίτλος του WebQuest είναι “Στα ίχνη των ηρώων του 1821


Τι είναι όμως ένα WebQuest;
Ένα WebQuest αποτελεί μία δραστηριότητα κατευθυνόμενης διερεύνησης κατά την οποία οι μαθητές αναλαμβάνουν να λύσουν ένα πρόβλημα αξιοποιώντας το διαδίκτυο ως βασική πηγή πληροφορίας αλλά συχνά όχι μοναδική. Η πληροφορία αποτελεί το πρωτογενές υλικό προς επεξεργασία και οικοδόμηση νέας γνώσης.  αν θέλετε λοιπόν να μπείτε με την Αθηνά στη μηχανή τoυ χρόνου για να πάρετε οδηγίες, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα
Συμμετοχή στο WebQuest

…και μια παρουσίαση για τους μικρούς μας φίλους!

Ο Διευθυντής
Παπανικολάου Γεώργιος

από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 200 Χρόνια από την επανάσταση του 1821    

Εγγραφές Α τάξης Σχολικό Έτος 2021 – 2022

Φεβ 202126

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021 – 2022
(Σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ.6/ 22511/Δ1 της 25-02-2021 και το ΠΔ 79/2017)
[Κατεβάστε εδώ την αίτηση εγγραφής, το ΑΔΥΜ, την αίτηση εγγραφής Ολοήμερου, και τα στοιχεία του σχολείου μας]

  • Ποιοι μαθητές εγγράφονται;
    Τη σχολική χρονιά 2021-2022 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από1-1-2015 έως και 31-12-2015.
  • Ποιοι κάνουν την αίτηση εγγραφής;

Την εγγραφή του μαθητή στο σχολείο κάνει ο γονέας ή ο νόμιμος κηδεμόνας του, σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων την εγγραφή κάνει αυτός που έχει την επιμέλεια. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να προσκομιστεί στο σχολείο βεβαίωση του δικαστηρίου.

  • Ποια είναι τα δικαιολογητικά εγγραφής;
    Α) Πιστοποιητικό Γέννησης Δήμου ή Κοινότητας.Σας ενημερώνουμε ότι για την εγγραφή των μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες

Β) Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.), ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

Γ) Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.) Το έντυπο το παραλαμβάνετε από το σχολείο.
Με ευθύνη και φροντίδα των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών/τριών,το Α.Δ.Υ.Μ συμπληρώνεται και υπογράφεται από αρμόδιους ιατρούς (παιδίατρους ή γενικούς ιατρούς ή, σε ειδικές περιπτώσεις, παθολόγους, ιδιώτες ή του δημοσίου) στους οποίους πρέπει να προσκομιστεί το Βιβλιάριο Υγείας του Παιδιού καθώς και κάθε άλλο στοιχείο που πιστοποιεί την κατάσταση της υγείας του.
Δ) Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή. (Εκκαθαριστικό Εφορίας ή πρόσφατη πρωτότυπη απόδειξη ΔΕΚΟ (ΔΕΗ ή ΟΤΕ ή ΕΥΔΑΠ) ή

Συμβόλαιο ενοικίου κατοικίας θεωρημένο από την Εφορία)
Ε) Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου. Το Πιστοποιητικό Φοίτησης εκδίδεται στις 15 Ιουνίου 2021 . Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του «Πιστοποιητικού φοίτησης», το οποίο αυτεπάγγελτα διαβιβάζεται στο σχολείο εγγραφής του μαθητή, το νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή τον κηδεμόνα του μαθητή για την εγγραφή του στο δημοτικό.

Σε περιπτώσεις μη φοίτησης σε Νηπιαγωγείο, ο γονέας/κηδεμόνας του νηπίου υποβάλλει σχετική αίτηση προς τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.), στην οποία θα αναφέρονται οι λόγοι μη φοίτησης. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, αφού εξετάσει την εν λόγω αίτηση, εγκρίνει ή όχι την εγγραφή του μαθητή.

ΣΤ) Γνωμάτευση από Κ.Ε.Σ.Υ. ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη δημόσια αρμόδια υπηρεσία, στην περίπτωση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής).

  • Ποιοι μαθητές ανήκουν στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Αρτάκης;

Η Σχολική περιφέρεια του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αρτάκης είναι η περιοχή που περικλείεται από τις οδούς:

Λ. Εθν. Αντιστάσεως – Τσιμενίδου – Υψηλάντου – Αγ. Σοφίας – Καραολή – Αγ. Νικολάου – 28ης Οκτωβρίου – Βύρωνος – Κων/πόλεως – Μαυρογένους.

Όριο με το Δημ. Σχολείο Βατώντα ο αγροτικός δρόμος Μιτζιφίρη απέναντι από τις αποθήκες του Γεωργικού Συνεταιρισμού και η προέκτασή του προς την περιοχή « Γιαμίνα».

  • Πότε πρέπει να εγγραφούν οι μαθητές;

Οι εγγραφές στο σχολείο μας για το σχολικό έτος 2021-22 θα πραγματοποιηθούν
από 1 έως και 20 Μαρτίου 2021 από τις 09:30 – 12:30 κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης
(2221044102 εργάσιμες ημέρες)
.

  • Έκτατα μέτρα λόγω Covid-19
    Επισημαίνεται ότι, κατά την περίοδο των εγγραφών, αποτελεί ευθύνη των Διευθυντών/ντριών – Προϊσταμένων των σχολικών μονάδων η μέριμνα για την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) (https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/). Ως εκ τούτου, παρακαλείστε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων.

  ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • α. Προϋποθέσεις εγγραφής στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα

Οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Δημοτικών Σχολείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις  αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, χωρίς προϋποθέσεις σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. 118139/Δ1/9-9-020 Υ.Α.(Β 3838). Οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης, μπορούν να εγγράφονται στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους συμπληρώνοντας το παρακάτω έντυπο:

Έντυπο «ΔΗΜΟΤΙΚΟ-ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ»

Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών/τριών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος ( 15:00) εφόσον κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων τους.

από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές Α τάξης Σχολικό Έτος 2021 – 2022    

Οδηγίες για τα μέτρα προστασίας και πρόληψης μετάδοσης του κορωνοϊού

Ιαν 202119

Διαβάστε όλο το άρθρο »

από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγίες για τα μέτρα προστασίας και πρόληψης μετάδοσης του κορωνοϊού    

Αργότερα στο σχολείο λόγω παγετού!!!!

Ιαν 202117

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αρτάκης,

σύμφωνα με απόφαση, ( διαβάστε ολόκληρη την απόφαση εδώ ) του  Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021 τα  μαθήματα θα ξεκινήσουν στις 10:00 πμ λόγω παγετού. Οι μαθητές θα προσέρχονται στο σχολείο 9:45 – 10:00. Το υπόλοιπο πρόγραμμα θα τηρηθεί κανονικά.

Επίσης με εντολή του Δ/ντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας, διευκρινίζεται ότι σε όσα σχολεία στην Εύβοια οι Δήμαρχοι των Δήμων διαφοροποιηθούν ως προς την απόφαση και θα προβούν στην ολοήμερη αναστολή λειτουργίας των σχολείων, τότε θα πρέπει να ενεργοποιηθεί η εξΑΕ με βάση την σχετική Υ.Α., στην οποία προβλέπεται σε τέτοιες εξαιρετικές περιπτώσεις.
Όσα σχολεία κλείσουν με απόφαση Δημάρχων θα κάνουν εξΑΕ το απόγευμα (14.10΄- 17.20΄). Μέχρι στιγμής που γράφεται το άρθρο (17:15 /17-01-2021) δεν υπάρχει τέτοιου είδους απόφαση της Δημάρχου Χαλκιδέων κας Βάκα.

από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αργότερα στο σχολείο λόγω παγετού!!!!    

Τέλος οι τηλεδιασκέψεις, μάθημα πάλι !!!!

Ιαν 20217

Επαναλειτουργία των μαθημάτων του σχολείου «διά ζώσης»

 Διαβάστε προσεκτικά τις συμπληρωματικές οδηγίες του ΕΟΔΥ για την αντιμετωπιση κρουσμάτων covid19 (11 Νοεμβρίου 2020) , και τις αρχικές (31 Αυγούστου 2020)

Έφτασε και πάλι η ώρα που όλοι περιμέναμε,  η ώρα, με την έγκριση των ειδικών και του Υ.ΠΑΙ.Θ. να χτυπήσει το πρώτο κουδούνι του σχολείου μας για την έναρξη και πάλι των μαθημάτων του σχολείου «δια ζώσης» στο κατώφλι της νέας χρονιάς 2021!

Τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021, η ώρα προσέλευσης των μαθητών θα είναι από τις 08:00 μέχρι τις 08:15. Οι γονείς θα αποχωρούν αμέσως για την αποφυγή συνωστισμού και οι μαθητές θα κατευθύνονται στις τάξεις όπου θα τους υποδεχτούν οι δάσκαλοί τους.

Υπενθυμίζουμε ότι οι μαθητές θα προσέρχονται στο σχολείο υποχρεωτικά με μάσκα. Παρακαλούνται και οι γονείς που συνοδεύουν τους μαθητές, να τηρούν το νόμο και να φορούν μάσκα.

Για τη συνοδεία των μαθητών στο σχολείο απαιτείται ο μαθητής να έχει στην τσάντα τη βεβαίωση κυκλοφορίας που έχει ήδη πάρει από το σχολείο. Ο γονέας υποχρεούται να έχει άδεια κυκλοφορίας μα τον κωδικό «4».

Οι μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι στο Ολοήμερο το πρωί τη Δευτέρα 11/01/2021 θαπαραλάβουν από τους υπευθύνους υποδοχής την Δήλωση Επικαιροποίησης του Ολοημέρου, την οποία θα προσκομίσουν στο σχολείο μέσω των παιδιών τους την επόμενη ημέρα αλλά οφείλουν να ενημερώσουν το δάσκαλο υποδοχής αν θα συνεχίσουν τη φοίτηση στο Ολοήμερο, ώστε να παραλάβουν κατά την αποχώρηση από το ολοήμερο το μεσημέρι της Δευτέρας τη νέα βεβαίωση κυκλοφορίας που θα αναγράφει τη νέα ώρα αποχώρησης.

Η αποχώρηση θα γίνει όπως προβλέπεται σύμφωνα με τα Πρωτόκολλα Ασφαλείας κατά τάξη με την εξής σειρά, ΣΤ΄, Ε΄, Δ΄, Γ΄, Β΄, Α΄, τηρουμένων των αποστάσεων μεταξύ τάξεων και μαθητών  οι οποίοι θα φορούν μάσκα. Η αποχώρηση θα γίνεται σταδιακά, όπως γινόταν, περίπου ανά τρίλεπτο από τις 1:15μμ – 1:33μμ από την πόρτα της κυρίας εισόδου, ελλείψει εναλλακτικής άλλης εξόδου.

Παρακαλούνται οι γονείς κατά την αποχώρηση για την αποφυγή του συνωστισμού:
α) Να μην απασχολούν τους δασκάλους για θέματα ενημέρωσης (κάθε ενημέρωση θα γίνεται τηλεφωνικά ή γραπτώς με σημείωμα του δασκάλου ή του γονέα)

β) Να μην παραμένουν στο χώρο μπροστά από την κύρια είσοδο εμποδίζοντας τους μαθητές που αποχωρούν. Να περιμένουν στο πεζοδρόμιο από την κατεύθυνση προς το Βατώντα, τηρώνταςμεταξύ τους αποστάσεις ασφαλείας, και να έρχονται στο χώρο υποδοχής όταν ακούσουν απο τα μεγάφωνα ότι έρχεται η σειρά της τάξης του παιδιού που παραλαμβάνουν. Άν έχουν ήδη παραλάβει το ένα παιδί και περιμένουν και άλλο παιδί από άλλη τάξη, μπορούν να προχωρούν στο πεζοδρόμιο προς τη κατεύθυνση της Αρτάκης και να επιστρέψουν για να παραλάβουν το άλλο παιδί όταν ακούσουν πάλι από τα μεγάφωνα ότι πρόκειται να αποχωρήσει η τάξη του.
γ) Παρακαλούμε και τους γονείς, όπως προβλέπουν τα Πρωτόκολλα Ασφαλείας και ο νόμος, να φορούν και αυτοί μάσκες όταν θα παραλαμβάνουν τους μαθητές και το κυριότερο να περιμένουν με σειρά να έρθει η ώρα να παραλάβουν τα παιδιά από την τάξη τους.

Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά και όλοι οι μαθητές του Ολοημέρου θα σχολάνε στις 15:00

Για την αποχώρηση από το ολοήμερο θα πρέπει να προσέχουμε και πάλι την τήρηση των αποστάσεων και να παραλαμβάνουμε τα παιδιά φορώντας μάσκα.

Για κάθε άλλη αποχώρηση μαθητή από το πρωινό ή το πρόγραμμα του ολοημέρου απαιτείται η συμπλήρωση του αντίστοιχου εντύπου. Επίσης και οι μαθητές που για κάποιο λόγο ενώ είναι γραμμένοι στο ολοήμερο αποχωρούν στις 1:15μμ πρέπει να υπογράψουν (για συντομία να μην την συμπληρώσουν θα συμπληρώσει ο δάσκαλος τα στοιχεία όνομα και λόγο αποχώρησης) την αντίστοιχη φόρμα και να την δώσουν στο δάσκαλο της τάξης του παιδιού τους.

Σε περίπτωση που μαθητής αποχωρεί με συπτώματα που παραπέμπουν σε covid19, ο κηδεμόνας που παραλαμβάνει το μαθητή υπογράφει πάλι το αντίστοιχο έντυπο και υποχρεούται να ενημερώσει το σχολείο και να προσκομίσει την προβλεπόμενη ιατρική βεβαίωση.

Σε περίπτωση απουσίας παρακαλούνται οι γονείς να ειδοποιούν το σχολείο τηλεφωνικά για το λόγο της απουσίας.

Σε περιπτώσεις ασθένεια covid19 θα πρέπει να τηρηθούν οι κανονισμοί του ΕΟΔΥ, τους οποίους παραθέτουμε στην αρχή.

 

Σας περιμένουμε με πολλή χαρά και κέφι και σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά.
Ο Διευθυντής, οι δάσκαλοι και το προσωπικό του σχολείου.

από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τέλος οι τηλεδιασκέψεις, μάθημα πάλι !!!!    

Δανεισμός φορητών συσκευών tablet από τους μαθητές

Νοέ 202029

Ηλεκτρονική Φόρμα Αίτησης/Δήλωσης για Απόκτηση Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού

Εν όψει δωρεάς προς το σχολείο tablet θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κριτήρια δανεισμού τους προς τους μαθητές, τον τρόπο και τους όρους.

Τα κριτήρια δανεισμού  φορητών συσκευών tablet στους μαθητές που δεν διαθέτουν Ηλεκτρονικό Υπολογιστή στο σπίτι τους, προκειμένου να εξυπηρετηθούν για τη  σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σύμφωνα με την  εγκύκλιο (14-11-2020 Αρ.Πρωτ.:155692/ΓΔ4) που εξέδωσε  το υπουργείο Παιδείας, είναι:
1ο Τα κοινωνικά προβλήματα,
2ο  Το χαμηλό εισόδημα,
3ο  Η ανεργία γονέων/κηδεμόνων,
4ο Η ιδιότητα μέλους μονογονεïκής, πολύτεκνης, τρίτεκνης ή ορφανικής οικογένειας και
5ο Η  ύπαρξη ειδικών δυσκολιών μάθησης.

Οι ηλεκτρονικές συσκευές που διαθέτουν οι σχολικές μονάδες διατίθενται στους μαθητές/τριες της σχολικής μονάδας με δανεισμό, κατόπιν υπογραφής υπεύθυνης δήλωσης από τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών. Να επισημάνουμε ότι κατά την παράδοση της ηλεκτρονικής συσκευής από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, ο παραλήπτης (γονέας/κηδεμόνας) υπογράφει Υπεύθυνη Δήλωση  , στην οποίαν αναφέρει ρητά ότι παρέλαβε τη συγκεκριμένη συσκευή (αναλυτική περιγραφή), αναλαμβάνει την υποχρέωση αφενός μεν επιστροφής της ανωτέρω συσκευής στη σχολική μονάδα, όταν εκλείψουν οι λόγοι, για τους οποίους του παραχωρήθηκε η χρήση της (π.χ. όταν λήξει η αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων) ή οποτεδήποτε του ζητηθεί από τη Διεύθυνση της σχολικής μονάδας και αφετέρου καταβολής αποζημίωσης στο Ελληνικό Δημόσιο ή αντικατάστασης της ηλεκτρονικής συσκευής σε περίπτωση απώλειας, καταστροφής ή βλάβης, η οποία υπερβαίνει την αναμενόμενη από τη συνήθη χρήση της και δεν οφείλεται σε ελάττωμα της συσκευής, καθώς και σε περίπτωση που απλώς αρνηθεί την επιστροφή της στη σχολική μονάδα, από την οποία την παρέλαβε.

Οι γονείς πρέπει να γνωστοποιήσουν στο σχολείο με αίτησή τους την πρόθεσή τους να προμηθευθούν ηλεκτρονική συσκευή και με Υπεύθυνη Δήλωση τους να δηλώσουν τις ανάγκες που επικαλούνται σχετικά με την προμήθεια ηλεκτρονικής συσκευής.

Αρχικά για επίσπευση των διαδικασιών η Αίτηση και η Υπεύθυνη Δήλωση θα αποσταλλεί στο σχολείο με ηλεκτρονική φόρμα και κατά την παραλαβή της συσκευής ο γονέας/κηδεμόνας θα καταθέσει εγγράφως τα απαραίτητα δικαιολογητικά και όποια στοιχεία του ζητηθούν προς επιβεβαίωση των  δηλωθέντων.

Ο Σύλλογος Δασκάλων του σχολείου θα εξετάσει τις αιτήσεις και τις υπεύθυνες δηλώσεις των γονέων και θα αποφασίσει τον δανεισμό με βάση τα κριτήρια του ΥΠΑΙΘ όπως προαναφέρθηκαν.

Σε περίπτωση μη κατάθεσης των δικαιολογητικών από τους γονείς/κηδεμόνες στις προθεσμίες που θα τεθούν και μη επιβεβαίωσής των λόγων που αιτούνται, ο εξοπλισμός θα διατεθεί σε άλλον μαθητή.

Ο Δήμος Χαλκιδέων, έχοντας υπόψιν τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες πολλών οικογενειών και την αδυναμία συμμετοχής μεγάλου αριθμού παιδιών στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, θα προσφέρει συνολικά 150 ηλεκτρονικές ταμπλέτες (tablets) στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, (ένα εκ των οποίων θα παραλάβει το σχολείο μας), ώστε να διανεμηθούν σε μαθητές που τα έχουν ανάγκη.

Τα tablets πληρούν όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές για ασφαλή και απρόσκοπτη τηλεκπαίδευση και τηλεδιάσκεψη. Συγκεκριμένα, διαθέτουν:

  1. οθόνη 10 ιντσών, ικανή να απεικονίζει με ακρίβεια τα στοιχεία που απαιτούνται
  2. ισχυρό επεξεργαστή τελευταίας γενιάς
  3. μεγάλης κλίμακας μνήμη και αποθηκευτικό χώρο, για εγκατάσταση και εκτέλεση των απαραίτητων προγραμμάτων
  4. διάφορους τρόπους σύνδεσης στο διαδίκτυο.

 

από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δανεισμός φορητών συσκευών tablet από τους μαθητές    

Αναστολή Λειτουργίας των Σχολείων – Τηλεκπαίδευση

Νοέ 202015

Oδηγίες για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (ΕξΑΕ)  Γενικές πληροφορίες

Κατά τη διάρκεια αναστολής λειτουργίας των σχολείων στην ΕξΑΕ θα χρησιμοποιούμε:

  • Την πλατφόρμα τηλεδιασκέψεων Webex Meetings  όπου κάθε μέρα από τις 2:00 έως τις 5:20  θα συναντιόμαστε για τα “ζωντανά” μαθήματα με το παρακάτω πρόγραμμα:

  • Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο των μαθητών, ώστε να επικοινωνούμε στην περίπτωση που χρειαστεί.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΜΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ, ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΑΣ.

Σας παραθέτουμε μικρό διευκρινιστικό video  με οδηγίες για την είσοδο στο τηλεμάθημα

Πληροφορίες και Οδηγίες σύνδεσης για Webex

 1. ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΕΙΣ

Οι σύνδεσμοι για τις τηλεδιασκέψεις θα αποσταλούν με προσωπικό e-mail. Υπάρχει ενδεχόμενο να σταλούν και στα email  των παιδιών ή των γονέων.

Θα σας σταλεί το πρόγραμμα των μαθητών με συνδέσμους όλων των αιθουσών των δασκάλων και των ειδικοτήτων.

Θα βοηθούσε να αποθηκεύατε τους το πρόγραμμα μαθημάτων με τους συνδέσμους σε ένα αρχείο στην επιφάνεια εργασίας ή  στους σελιδοδείκτες σας ώστε να μη χρειάζεται να τους αναζητείτε σε κάθε μάθημα.

  2.ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ

 

 3.ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΣΤΗ WEBEX

Κατά τη σύνδεση στην πλατφόρμα Webex δεν υπάρχει ταυτοποίηση των μαθητών με όνομα χρήστη και κωδικό (όπως στην eclass).  Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος τρίτος γνωρίζει τον σύνδεσμο για την τάξη, μπορεί να δηλώσει ψεύτικο όνομα και να προσπαθήσει να συμμετάσχει ως μαθητής/τρια. Οι εκπαιδευτικοί έχουν ενημερωθεί για τρόπους επιβεβαίωσης της ταυτοπροσωπίας και θα κάνουν το καλύτερο δυνατόν ώστε το περιβάλλον να είναι ασφαλές για όλους, όμως σας παρακαλούμε, να μην κοινοποιείτε σε τρίτους τον σύνδεσμο για την τηλεδιάσκεψη.  

Σας ενημερώνουμε ότι, με απόφαση της πολιτικής ηγεσίας, τα Δημοτικά Σχολεία της χώρας αναστέλλουν τη λειτουργία τους και οι μαθητές ΔΕΝ προσέρχονται στο σχολείο από τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 έως και την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020.

Τα Σχολεία θα λειτουργήσουν εξ αποστάσεως στο διάστημα αυτό  με δύο τρόπους:

Α.  Με την εκπαιδευτική τηλεόραση

Από τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου και ώρα 9.00 ξεκινούν να προβάλλονται από την ΕΡΤ 2 τηλεοπτικά μαθήματα για τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου. Δείτε το πρόγραμμα του Νοεμβρίου εδώ.

 

Β. Τη σύγχρονη Εξ΄ Αποστάσεως Εκπαίδευση

με τη χρήση της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας Cisco Webex Meetings (από την Τετάρτη 18/11/2020).

 

 

από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αναστολή Λειτουργίας των Σχολείων – Τηλεκπαίδευση    

Επέτειος 28ης Οκτωβρίου 1940

Οκτ 202028
Μια διαφορετική σχολική γιορτή από αυτές που έχουμε συνηθίσει!

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020

Το σχολείο μας πήρε μέρος στις εκδηλώσεις της Δημοτικής Ενότητας Νέας Αρτάκης με αντιπροσωπέια μαθητών, το άγημα της σημαίας και τη μαθήτρια της Ε΄τάξης που έκανε την κατάθεση του στεφάνου.  Στην πανηγυρική δοξολογία συμμετείχαν επίσης αντιπροσωπείες μόνο από τα δημοτικά σχολεία το γυμνάσιο και το λύκειο. Όλοι οι παρευρισκόμενοι, οι περισσότεροι γονείς των μαθητών και εκπρόσωποι συλλόγων, θερμομετρήθηκαν κατά την είσοδό τους στο ναό. Ολοι οι μαθητές ήταν καθισμένοι σε καθίσματα τοποθετημένα σε αποστάσεις και φορούσαν μάσκα. Το πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε ο Διευθυντής του 4ου Δημοτικού Σχολείου ( μπορείτε να την διαβάσετε από αυτό το εικονοβιβλίο) και η η δοξολογία έληξε με τον εθνικό ύμνο που έψαλλαν όλοι οι παρευρισκόμενοι στο ναό.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.
Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020

Γιορτές κατά τάξη.

Α΄τάξη
Β΄τάξη
Γ΄τάξη
Δ΄τάξη
Ε΄τάξη
Στ΄τάξη
από κάτω από: Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επέτειος 28ης Οκτωβρίου 1940    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Το λογότυπό μας

Το λογότυπό μας

Επισκέπτες στη σελίδα μας:

Web Analytics

European SchoolRadio Logo


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων