Ενδοσχολική επιμορφωτική δράση (1ο εργαστήριο) με εκπαιδευτικούς του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 και ώρα 11.30 -12.00, η πρώτη ενδοσχολική επιμορφωτική δραστηριότητα (1ο εργαστήριο) του εκπαιδευτικού ΠΕ70 και Ενδοσχολικού Συντονιστή κ. Νικ. Σουτόπουλου  με πολλούς εκπαιδευτικούς του 4ου Δημοτικού Σχολείου «Βασίλειος Μελάς» Ιωαννίνων και το θέμα: «Υπάρχει σχέση συνεργασίας γονέων και εκπαιδευτικών για την πρόοδο των παιδιών στο σχολείο σήμερα; – Καλές πρακτικές».

Σε αυτή την πρώτη ενδοσχολική επιμορφωτική συνάντηση αναπτύχθηκε το θέμα αναφορικά με τον ρόλο του εκπαιδευτικού και τη σχέση του με τους γονείς, τους τρόπους επικοινωνίας, συνέπειες της σχέσης οικογένειας και σχολείου, η σημασία της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας για την ομαλή ανάπτυξη και τη σχολική επίδοση του παιδιού και η ετοιμότητα των γονέων για τη συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο.

Τέλος, από τον Ενδοσχολικό Συντονιστή του 4ου Δ.Σ. Ιωαννίνων κ. Νικ. Σουτόπουλο σε διαλογική συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς αναδείχθηκαν σχετικές καλές πρακτικές, όπως θετικές επιδράσεις για την ανάπτυξη της γονεϊκής εμπλοκής (parental implementation) και τη δημιουργία μιας γόνιμης σχέσης σχολείου και οικογένειας για την ολόπλευρη ψυχοσωματική, κοινωνική και γνωστική (μαθησιακή) πρόοδο των παιδιών μας στο σχολείο.

1. Paroysiash E.ndosch. Syntonisth

Κατηγορίες: Ενδοσχολικός Συντονιστής Νικόλαος Σουτόπουλος | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενδοσχολική επιμορφωτική δράση (1ο εργαστήριο) με εκπαιδευτικούς του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων

Oι αιτήσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία

Από σήμερα, 24/3 έως και τις 7/4, οι αιτήσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία

Αρχίζει σήμερα, Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων, από τον ο/η γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών, στο Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια) και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια).

Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα γίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://depps.eservices.minedu.gov.gr/
ο οποίος και θα παραμείνει ανοιχτός για την υποβολή των αιτήσεων έως και τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 και ώρα 13:00.

Επίσης, στον σύνδεσμο βρίσκονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν στις διαδικασίες εισαγωγής στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ΠΕΙ.Σ. καθώς και αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων.

Ο/Η γονέας ή ο/η κηδεμόνας ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών κατά την υποβολή της αίτησής του/της, μπορεί να συμπληρώνει το κινητό του/της τηλέφωνο, στο οποίο θα λάβει τα εξής ενημερωτικά γραπτά μηνύματα (SMS):

α. για το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα διαγωνισθεί ο /η υποψήφιος/α και τον κωδικό της αίτησής του/της καθώς και για τα αποτελέσματα των Π.Σ., των ΔΗΜ.Ω.Σ., των Π.Ε.Σ. (2 μηνύματα),
β. για τα αποτελέσματα της κλήρωσης των ΠΕΙ.Σ. (1 μήνυμα).

Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να είναι υποψήφιος/α σε έως 2 Π.Σ. (Γυμνάσια-Λύκεια), ή/και 1 ΔΗΜ.Ω.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο), ή/και 1 Π.Ε.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο) και έως 1 ΠΕΙ.Σ. (Νηπιαγωγείο-Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο) ταυτόχρονα. Αν έχουν επιλεγεί περισσότερες της μιας σχολικές μονάδες (Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ.) δηλώνεται η σειρά προτίμησης στο Π.Σ.Α.Ε. για τη φοίτηση σε αυτές. Από τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες που έχουν δηλωθεί επιλέγεται επίσης ένα (1) από τα Π.Σ. ή το ΔΗΜ.Ω.Σ. ή το Π.Ε.Σ., στο οποίο ο/η υποψήφιος/α μαθητής/τρια επιθυμεί να είναι επιλαχών/ούσα, σε περίπτωση μη επιτυχίας σε καμία από τις επιλογές του. Σε περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια είναι επιτυχών/ούσα σε ένα από τα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ταυτόχρονα σε ΠΕΙ.Σ. θα πρέπει να δηλωθεί εκ των υστέρων η επιλογή μεταξύ των δύο σχολικών μονάδων επιτυχίας με υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα.

Υπενθυμίζεται ότι:

  • η ημερομηνία διεξαγωγής της δημόσιας κλήρωσης για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία και της απόδοσης του τυχαίου αριθμού προτεραιότητας, για τη ρύθμιση των ισοβαθμιών στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ., είναι η Παρασκευή 2 Μαΐου 2025. Πληροφορίες παρέχονται στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
  • η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία είναι το Σάββατο 3 Μαΐου 2025. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας και μαθηματικών εννοιών. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
  • η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία είναι επίσης το Σάββατο 3 Μαΐου 2025, καθώς η διαδικασία εισαγωγής στα ανωτέρω Σχολεία θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με τη διαδικασία εισαγωγής στα Πρότυπα Σχολεία. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας, μαθηματικών εννοιών και Θρησκευτικών που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στις ιστοσελίδες: https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsis-kai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikis-agogis/ekklisiastika-sxoleia/ekklisiastika-sxoleia-nea
    και
    https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsis-kai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikis-agogis/ekklisiastika-sxoleia/ekklisiastika-sxoleia-nea
  • Η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων και γνώσεων για εισαγωγή στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία είναι η Κυριακή 4 Μαΐου 2025. Με τη διαδικασία αυτή οι μαθητές/τριες αξιολογούνται σε γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την Ελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αντικείμενο της γραπτής δοκιμασίας (τεστ) είναι στοιχεία, τα οποία οι μαθητές/τριες ήδη έχουν επεξεργασθεί και γνωρίζουν από τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Ως εκ τούτου, δεν ορίζονται συγκεκριμένες σελίδες εξεταστέας ύλης από τα σχολικά εγχειρίδια και οι μαθητές/τριες δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://dedimos.minedu.gov.gr/

Το Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) λειτουργεί με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, η διαχείριση, η λειτουργία και η εφαρμογή του λογισμικού της ηλεκτρονικής κληρωτίδας του καθώς και του λογισμικού για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων για κάθε Πειραματικό Σχολείο έχει αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) – «Διόφαντος».

Κατηγορίες: Ενημέρωση γονέων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Oι αιτήσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ – ΞΥΠΝΑ ΡΑΓΙΑ

Τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή των παιδιών της ΣΤ΄τάξης για την Εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου του 1821. Τα παιδιά με τη βοήθεια του δασκάλου τους, Αλέξανδρου Λιόκα, παρουσίασαν μία θεατρική παράσταση με αποσπάσματα από το θεατρικό έργο «Το μεγάλο μας τσίρκο» και κάποια επιπλέον αποσπάσματα.

Το θεατρικό έργο «Το μεγάλο μας τσίρκο» , σταθμός για το ελληνικό θέατρο, ανέβηκε στα χρόνια της δικτατορίας το καλοκαίρι του ’73 στο θέατρο “Αθήναιον”.  Οι παραστάσεις του ήταν οι μαζικότερες πολιτικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας μέχρι το Πολυτεχνείο.

Στο έργο αυτό, μέσα από σατιρικά και δραματικά νούμερα και τραγούδια γινόταν μια αναδρομή στην ιστορία της Ελλάδας από την Τουρκοκρατία, τον Όθωνα και τους υπόλοιπους κυβερνήτες της ανεξάρτητης Ελλάδας ως την Μικρασιατική καταστροφή . Επεκτείνεται στον πόλεμο του ’40 και μέχρι την εποχή που γράφτηκε το έργο .  Η μουσική  ήταν του Σταύρου Ξαρχάκου και τα τραγούδια της παράστασης απέδιδαν ο Νίκος Ξυλούρης και τα μέλη του θιάσου.

Το κείμενο της παράστασης του σχολείου μας προήλθε από αποσπάσματα του θεατρικού αυτού έργου μέχρι την εποχή του Όθωνα και μερικά ακόμη αποσπάσματα από βοηθήματα για σχολικές γιορτές. Μερικά τραγούδια προήλθαν από την παράσταση ”Το μεγάλο μας τσίρκο” και κάποια άλλα αποτέλεσαν επιλογή του δασκάλου της ΣΤ΄τάξης, Αλέξανδρου Λιόκα.

Τη γιορτή πλαισίωσε με τα τραγούδια της και η χορωδία των παιδιών της Ε΄τάξης με τη δασκάλα της Μουσικής, Ελένης Κύργιου.

Το έργο αυτό αποτελεί μια διαφορετική προσέγγιση σε μορφή και περιεχόμενο.Αν και πολιτογραφήθηκε ως κωμωδία, ουσιαστικά είναι σάτιρα και ενίοτε το περιεχόμενό του γίνεται δραματικό.

Τα παιδιά με τις καταπληκτικές τους ερμηνείες ανέδειξαν την ανθρώπινη πλευρά των αγωνιστών, τις αντιφάσεις και τις δυσκολίες της εποχής, αποκάλυψαν τον ρόλο των Μεγάλων Δυνάμεων και προέβαλαν τις ιδέες της Ελευθερίας και της Ειρήνης ενοποιώντας θέατρο, απαγγελία, μουσική και χορό σε ένα ενιαίο σύνολο.

20250328 112416

Λιόκας Αλέξανδρος
ΠΕ70.Δάσκαλος

Κατηγορίες: ΣΤ' Τάξη, Σχολικές γιορτές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ – ΞΥΠΝΑ ΡΑΓΙΑ

Ενημερωτική Δράση Αγωγής Υγείας: Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα E-BUG στα Σχολεία

Ακόμα μια δράση Αγωγής Υγείας ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 14/03/2025, αυτή τη φορά με τους μαθητές της Δ΄ τάξης και της Ε2 τάξης.  Ο Ιατρός, κ. Βαρσάμης και η κ. Πότση, Επισκέπτρια Υγείας από τη 2η ΤΟΜΥ Ιωαννίνων μας ενημέρωσαν για το παρακάτω θέμα:

Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα E-BUG, αποτελεί ένα πανευρωπαϊκό εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς. Περιλαμβάνει θεματικές ενότητες που αφορούν στους μικροοργανισμούς (επιστημονικός όρος) δηλαδή, τα μικρόβια (όρος που χρησιμοποιεί το κοινό), τους βασικούς κανόνες υγιεινής, την ορθή χρήση των αντιβιοτικών και τα εμβόλια.

Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα E-BUG τελεί υπό την επιστημονική ευθύνη του τομέα Δημόσιας και Διοικητικής Υγιεινής της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας.

Επισημαίνεται ότι, η χρήση του εν λόγω εκπαιδευτικού υλικού στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, είχε εγκριθεί αρχικά κατά το σχολικό έτος 2016-2017 και με αντίστοιχη έγκριση με το σχετικό (4) έγγραφο για το σχολικό έτος 2017-2018.

Ζορμπά Βασιλική
ΠΕ25.Σχολική Νοσηλεύτρια

Κατηγορίες: Δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημερωτική Δράση Αγωγής Υγείας: Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα E-BUG στα Σχολεία

2η Μικροδιδασκαλία στη Δ΄ τάξη: Περιήγηση στην τοπική ιστορία μέσα από τα αξιοθέατα και τα μνημεία της Καστροπολιτείας Ιωαννίνων

Με αφορμή την ζωγραφική αναπαράσταση που δημιουργεί η εικαστικός του σχολείου μας Καλλιόπη Ζώη, τα τοπόσημα και μνημεία που αναπαριστούνται σε αυτήν, ο Ενδοσχολικός Συντονιστής Νίκος Σουτόπουλος, σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό της Δ΄ τάξης Παναγιώτα Κάκκαβου παρουσίασαν στους μικρούς  μαθητές της Δ΄ τάξης τη 2η μικροδιδασκαλία στο μάθημα της Ιστορίας με θέμα: «Περιήγηση στην τοπική ιστορία μέσα από τα αξιοθέατα και τα μνημεία της Καστροπολιτείας Ιωαννίνων», την Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025.

Στους μαθητές/-τριες παρουσιάστηκαν πανοραμικές φωτογραφίες από την Καστροπολιτεία Ιωαννίνων, την χερσόνησο Ιτς-καλέ (εσωτερικό κάστρο), με τα σημαντικότερα μνημεία και αξιοθέατα σε αυτό: Εβραϊκή συναγωγή, Σουφαρί Σαράι-Μουσείο Γενικών Αρχείων Ιωαννίνων/Ηπείρου (ΓΑΚ), Δημοτικό Εθνογραφικό Μουσείο Ιωαννίνων (Ασλάν τζαμί), Φετιχιέ τζαμί, Βυζαντινό Μουσείο Ιωαννίνων, Σαράι και τάφος Αλή πασά, Μουσείο Αργυροχοΐας, Ι. Ναός Αγ. Αναργύρων, Μουσείο Αργυροτεχνίας κ. ά.

Παράλληλα, έγινε σύντομη αναφορά στο ιστορικό του καθενός μνημείου και πως συνδέεται έως σήμερα με την τοπική μας ιστορία και το κάστρο Ιωαννίνων, που είναι το παλαιότερο βυζαντινό κάστρο (6ος αι. – Ιουστινιανός), που κατοικείται αδιάλειπτα έως σήμερα.

Έγινε προβολή μαγνητοσκοπημένης περιηγητικής ξενάγησης στο κάστρο Ιωαννίνωνf και τα μουσεία και μνημεία του με σχόλια από τον Ενδοσχολικό Συντονιστή και Εκπαιδευτικό ΠΕ70 Νίκο Σουτόπουλο και από τον συνάδελφο Εκπαιδευτικό ΠΕ70 της Δ΄ τάξης, Παναγιώτα Κάκκαβου, την οποία και ευχαριστώ για την άριστη και αποτελεσματική συνεργασία μαζί της.

Καταγραφή

Κατηγορίες: Δ' Τάξη, Ενδοσχολικός Συντονιστής Νικόλαος Σουτόπουλος | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2η Μικροδιδασκαλία στη Δ΄ τάξη: Περιήγηση στην τοπική ιστορία μέσα από τα αξιοθέατα και τα μνημεία της Καστροπολιτείας Ιωαννίνων

ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Την Τρίτη 4/3/2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Β1, Β2, Γ ενημερώθηκαν για την υγιή στάση του σώματος. Συγκεκριμένα, έγινε αναφορά στα οφέλη της άσκησης. Με την άσκηση ενδυναμώνεται το σώμα ενώ παράλληλα γυμνάζεται η καρδιά και οι πνεύμονες. Μέσα από την άσκηση μπορούν να αποκτούν καλύτερο έλεγχο του σώματος και των κινήσεών τους, να βελτιώνουν τα αντανακλαστικά τους και να αναπτύσσουν συγχρονισμό μεταξύ των ματιών και των άκρων. Η άσκηση βοηθά στη διατήρηση φυσιολογικού βάρους. Επιπλέον, έγινε αναφορά στα ψυχολογικά οφέλη της άσκησης.

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί πως ότι έχει παρατηρηθεί σε παιδιά που ασκούνται συστηματικά, αισθητή βελτίωση στον έλεγχο του άγχους τους και τους ενισχύει την πνευματική τους απόδοση. Επιπλέον η συμμετοχή των παιδιών σε ομαδικά αθλήματα βοηθά τα παιδιά πιο σύντομα αλλά και πιο ουσιαστικά στην κοινωνικοποίησή τους παρέχοντάς τους ευκαιρίες για αυτοπροβολή, «χτίζοντας» την αυτοπεποίθησή τους και αναπτύσσοντας αισθήματα συνεργασίας και ομαδικότητας. Τα παιδιά έμαθαν με ποιους τρόπους μπορεί να ασκηθούν και σε ποια αθλήματα μπορεί να συμμετέχουν καθώς και τη διάρκεια που πρέπει να έχει η σωματική δραστηριότητα.

agogi

Ευχαριστούμε θερμά τις επισκέπτριες υγείας του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Ιωαννίνων κα Μεναγια Δέσποινα και κα Γάγα Αλίκη.

Οι δράσεις που υλοποιούνται στο πλαίσιο συνεργασίας του Υπουργείου Υγείας με το Υπουργείο Παιδείας, ενισχύοντας την ενημέρωση και την πρόληψη σε θέματα υγείας συνεχίζονται.

Ζορμπά Βασιλική
ΠΕ25 Σχολική νοσηλεύτρια

Κατηγορίες: Δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Διάκριση της ομάδας RoboMars στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Ρομποτικής Ηπείρου 2025!

file BCW462kYHzWM5SZh3yV6yR 1

Με μεγάλη χαρά και περηφάνια ανακοινώνουμε τη σπουδαία διάκριση της ομάδας RoboMars του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Ρομποτικής Ηπείρου 2025! Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης που συμμετείχαν εκπροσώπησαν το σχολείο μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κατακτώντας την τρίτη θέση και το Βραβείο Επιδεξιότητας Λόγου.

CamScanner 20 03 2025 15.22 02


 


CamScanner 20 03 2025 15.22 01

Κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, οι μαθητές μας παρουσίασαν με ενθουσιασμό τις ρομποτικές κατασκευές τους τόσο στους κριτές όσο και στους υπόλοιπους παρευρισκόμενους – μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Η ομάδα RoboMars έδειξε εξαιρετική δημιουργικότητα και τεχνική κατάρτιση, ενώ παράλληλα είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει ιδέες και εμπειρίες με συνομήλικους από άλλα σχολεία και εκπαιδευτικούς οργανισμούς.

Πέρα από τη διάκριση, οι μαθητές μας απόλαυσαν τη διαδικασία του διαγωνισμού, αναπτύσσοντας δεξιότητες συνεργασίας, κριτικής σκέψης και επικοινωνίας. Η συμμετοχή τους επιβεβαίωσε τη δύναμη της ομαδικής δουλειάς και την αξία της εκπαιδευτικής ρομποτικής ως εργαλείο μάθησης.

Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την εξαιρετική τους προσπάθεια! Ευχόμαστε να συνεχίσουν να κυνηγούν τα όνειρά τους με τον ίδιο ενθουσιασμό και δημιουργικότητα.

Screenshot 2025 03 16 21 32 36 04 92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6

IMG e663418cf52d1101cafd3f8103dd68e4 VIMG 09a797124bdacf45322767155db9cbfa VIMG 482fa459a22bbb5e28469a97c09a7f16 V

📸 Μείνετε συντονισμένοι για φωτογραφίες και στιγμιότυπα από τη συμμετοχή μας στον διαγωνισμό!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διάκριση της ομάδας RoboMars στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Ρομποτικής Ηπείρου 2025!

Οδηγίες για το μάθημα της κολύμβησης



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγίες για το μάθημα της κολύμβησης

Συμμετοχές του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων σε Μαθητικούς Διαγωνισμούς

Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων συμμετέχει στους εξής διαγωνισμούς:

  • Μαθητικός διαγωνισμός φωτογραφίας και ζωγραφικής, που διοργανώνεται από το Μουσικό Σχολείο Ιωαννίνων με θέμα: «Γεια και χαρά στον κόσμο μας, στον όμορφο μας κόσμο», αποτυπώνοντας όμορφες καθημερινές στιγμές. Στην εν λόγω διοργάνωση συμμετείχε η ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας, με υπεύθυνο εκπαιδευτικό τον κ. Σουτόπουλο Νικόλαο, ΠΕ70, Ενδοσχολικό Συντονιστή.
  • 9ος Μαθητικός Διαγωνισμός με θέμα: «Η μάχη των οχυρών», ο οποίος διοργανώνεται από τον Σύλλογο Φίλων Οχυρού Ιστίμπεη. Στην προσπάθεια αυτή συμμετείχαν οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης, με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την κ. Κύργιου Ελένη, ΠΕ91 και τον κ. Νταλαμάγκα Κωνσταντίνο, ΠΕ11.
  • Διαγωνισμός Φυσικής «Αριστοτέλης», που διοργανώνεται από την Ένωση Φυσικών Ελλάδος. Στον εν λόγω διαγωνισμό συμμετείχαν οι μαθητές των τάξεων Ε’ και ΣΤ’, με υπεύθυνους τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων των αντίστοιχων τάξεων.
  • Διαγωνισμός Ρομποτικής 2025, που διοργανώνεται από τον οργανισμό WRO Hellas. Στον διαγωνισμό συμμετέχουν οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας.

Η συμμετοχή στους διαγωνισμούς αυτούς αποτελεί για τους μαθητές μας μία εξαιρετική ευκαιρία να αναδείξουν τις δεξιότητές τους και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε διάφορους τομείς.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχές του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων σε Μαθητικούς Διαγωνισμούς

Πρόγραμμα διαγωνισμού ρομποτικής 2025

Ο Περιφερειακός Διαγωνισμός της Ηπείρου θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 16 Μαρτίου στα Αρσάκεια Ιωαννίνων.

IMG 20250314 110253

αρχείο λήψης

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα διαγωνισμού ρομποτικής 2025