Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες μαθητών/τριών του Σχολείου μας
Σας κάνουμε γνωστό ότι η δράσης με τίτλο «Η τσάντα στο σχολείο» θα εφαρμοστεί και το σχολικό έτος 2019-2020.
Με τη συγκεκριμένη δράση καθιερώνεται η παραμονή των σχολικών βιβλίων των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου για δύο (2) τουλάχιστον Σαββατοκύριακα το μήνα στο σχολείο. Η δράση θα υλοποιηθεί από τον Οκτώβριο μέχρι τον Ιούνιο του 2019 και στη συνέχεια με την έναρξη του νέου διδακτικού έτους.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας αποφάσισε ως χρόνο παραμονής των σχολικών βιβλίων των μαθητών/τριών στο σχολείο τις δύο (2) τελευταίες Παρασκευές κάθε μήνα. Ως εκ τούτου τις ημέρες αυτές τα σχολικά βιβλία των μαθητών/τριών θα παραμένει στο σχολείο έως τη Δευτέρα.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τη δράση αυτή επιδιώκεται οι μαθητές/τριες να μην ασχολούνται με την προετοιμασία των μαθημάτων κατά τη διάρκεια αυτού του Σαββατοκύριακου.
Η δράση υλοποιείται με σεβασμό στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας, με γνώμονα την πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας και με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων-παιδιών.
Ακόμα η συγκεκριμένη δράση συμβάλλει σε μια γενικότερη επανεκτίμηση της σημασίας και του ρόλου των εργασιών στο σπίτι σε σχέση με τον ελεύθερο χρόνο των μαθητών/τριών, οδηγώντας σε καλύτερη εξισορρόπηση ανάμεσα στις εργασίες που υλοποιούνται στο σχολείο και στις κατ΄ οίκον εργασίες.
Τέλος σημειώνεται ότι η πρωτοβουλία αυτή δεν ισοδυναμεί με εγκατάλειψη της μελέτης ή άλλων δημιουργικών εργασιών, τις οποίες οι μαθητές/τριες μπορούν να υλοποιούν κατ΄ οίκον σε ατομική ή ομαδική βάση.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ