Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες μαθητών/τριών του Σχολείου μας,

Σας κάνουμε γνωστό ότι η ενημέρωση των γονέων και των κηδεμόνων για θέματα αγωγής και προόδου των μαθητών/τριών με τη λήξη του Α΄ τριμήνου διδακτικού έτους 2019-2020 θα πραγματοποιηθεί στις 20-12-2019 ημέρα Παρασκευή και ώρα 13.15 μ. μ. μετά το πέρας των μαθημάτων στις αίθουσες διδασκαλίας του σχολείου.

Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων θα ενημερώνουν τους γονείς στο γραφείο των εκπαιδευτικών του σχολείου.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.