Υλικό για το μάθημα της Μουσικής

Ιωάννινα, 25 Μαρτίου 2020

Αγαπημένοι μας μαθητές,  καλημέρα.  Χρόνια πολλά για την σημερινή μεγάλη και  διπλή γιορτή :

  • του Ευαγγελισμού της Παναγίας
  • και της  Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

Να είστε όλοι σας καλά , με πολλήν υπομονή, υπακοή και αγάπη  στις οικογένειές σας .

Φέτος που δεν στάθηκε δυνατόν να γιορτάσουμε στο σχολείο, θα τραγουδήσουμε, όποιος θέλει και μπορεί, από το σπίτι, και μακάρι να χορέψουμε κιόλας. Εύχομαι  οι ήχοι αυτοί να δώσουν σε όλους  χαρά και ψυχική ανάταση, αισιοδοξία και  την δύναμη της υπομονής. Κι όταν ξανασυναντηθούμε, με το καλό ,στο σχολείο μας, να πούμε πολλά τραγούδια όλοι μαζί  και να χαρούμε.

Ελένη Κύργιου

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.