Την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025, οι μαθητές/τριες των τάξεων Β΄, Γ1΄, Γ2΄ και Ε΄ του 4ου Δημοτικού Σχολείου Διδυμοτείχου, μαζί με τις εκπαιδευτικούς τους, τον μουσικό κ. Χρήστο Γκρέμο και τη γυμνάστρια κ. Σταυρούλα Αρβανιτίδου, συμμετείχαν στη δράση Χελιδονίσματα 2025.
Με αφετηρία το παλιό Δημαρχείο, οι μαθητές /τριες διέσχισαν την οδό Βενιζέλου τραγουδώντας τα παραδοσιακά Θρακιώτικα κάλαντα της άνοιξης και χαρίζοντας χαμόγελα στους περαστικούς. Η δράση κορυφώθηκε στη μικρή πλατεία επί της οδού Βενιζέλου, όπου τα παιδιά τραγούδησαν, χόρεψαν και μοίρασαν χειροποίητες χελιδόνες στο κοινό, καλωσορίζοντας την άνοιξη με χαρά και αισιοδοξία.
Οι μαθητές/τριες του τμήματος Γ2΄ προετοίμασαν την εκδήλωση τραγουδώντας πρώτοι τα χελιδονίσματα μέσα στο σχολείο, ενώ το τμήμα Γ1 και η Β΄ τάξη δημιούργησαν όμορφες ζωγραφιστές προσκλήσεις και χειροποίητα χελιδόνια. Η Ε΄ τάξη, με τη βοήθεια της γυμνάστριας, παρουσίασε παραδοσιακούς χορούς, δίνοντας έναν ξεχωριστό εορταστικό τόνο στη μέρα.
Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε παράλληλα με άλλες σχολικές συμμετοχές σε διαφορετικές περιοχές της Θράκης υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Α.Μ.Θ. και της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου.
Με τραγούδια, κατασκευές, και χορούς , οι μαθητές και οι μαθήτριές μας έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στη διατήρηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, γεμίζοντας την πόλη με ανοιξιάτικες μελωδίες και μηνύματα ελπίδας!
