Ολοκληρώθηκε το ποδοσφαιρικό τουρνουά δημοτικών στο Χαϊδάρι

City View - Με θέα την Δυτική Αθήνα

Ολοκληρώθηκε η ημιτελική και τελική φάση του Σχολικού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου για το 2019 στο Δήμο Χαϊδαρίου το Σάββατο 18 και Κυριακή 19 Μαΐου.

Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των Δημοτικών Σχολείων και της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Χαϊδαρίου. Στο φετινό τουρνουά συμμετείχαν εκατοντάδες μαθητές, αγόρια και κορίτσια,  από τα Σχολεία του Χαϊδαρίου και πραγματοποιήθηκαν δεκάδες αγώνες. Συνολικά πήραν μέρος 11 ομάδες από τα Δημοτικά Σχολεία. Η συμμετοχή για όλους ήταν δωρεάν.

Πρωταθλητής αναδείχθηκε το 4ο Δημοτικό,το οποίο νίκησε στον τελικό της Κυριακής με σκορ 3-2 το 3ο Δημοτικό Σχολείο, ενώ στο μικρό τελικό την τρίτη θέση κατέκτησε το 2οΔημοτικό Σχολείο, το οποίο επικράτησε στον αγώνα με το 7ο με σκορ 3-1.

Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν στο ανακαινισμένο γήπεδο «Τάκης Χαραλαμπίδης». Οι μικροί αθλητές ευχαριστήθηκαν το ποδόσφαιρο και ξεδίπλωσαν το ταλέντο τους σε ένα γήπεδο με σύγχρονο χλοοτάπητα που εγγυούνταν την ασφάλεια των παικτών.

Στο φετινό τουρνουά, όπως και στο περσινό δόθηκε συνέχεια στην καλλιέργεια του ευ αγωνίζεσθε, προήχθησαν οι αξίες της συλλογικότητας και της συνεργασίας μέσα από το παιχνίδι, ξεχώρισαν ιδιαίτερα ταλέντα στο ποδόσφαιρο αλλά κυρίως ευχαριστήθηκαν όλα τα παιδιά με τη συμμετοχή τους, είτε κέρδιζαν, είτε έχαναν.