Το 4ο Δημοτικό πήρε την πρώτη θέση στη διοργάνωση τουρνουά ποδοσφαίρου!!


Ήταν μια καταπληκτική ημέρα για την ομάδα του 4ου Δημοτικού Σχολείου Χαδαρίου που κέρδισε επάξια την α΄θέση στο τουρνουά ποδοσφαίρου το οποίο διοργάνωσε ο Δήμος μεταξύ των σχολείων του Χαϊδαρίου.Το σημαντικό είναι ότι πρόκειται για άριστα παιδιά, τόσο στις επιδόσεις όσο και στο χαρακτήρα , που διαπρέπουν και στον αθλητισμό.Με συνεργασία , τεχνική και ήθος έδωσαν ένα μεγάλο μήνυμα : το ποδόσφαιρο μπορεί να γίνει από όλους μας ένα ευγενές άθλημα.