ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ ΕΡΜΕΙΟΥ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Ιδιαίτερη επιτυχία είχε η εκδήλωση των Εγκαινίων της Ερμείου Σχολικής Βιβλιοθήκης που διοργάνωσε ο Σϋλλογος Διδασκόντων του 4ου Δ.Σ. την Τετάρτη 22 Μαϊου 2019.
Στις 6.00μ,μ, έγινε η Τελετή Εγκαινίων της Ερμείου σχολικής Βιβλιοθήκης ,Στην τελετή παραβρέθηκαν οι:Ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κ. Σελέκος,η Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής κ. Παναγοπούλου,ο Οργανωτικός Συντονιστής του 3ου ΠΕΚΕΣ κ. Ιγνάτιος Καράμηνας,ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου κ.Παρασκευόπουλος Μαρίνος, οι Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων: κ.Μαγαλιού Μαρία,κ.Νιάρχου Ελένη,κ.Πήλιουρας Παναγιώτης,ο Πρόεδρος της ¨Ενωσης Διευθυντών κ.Κουντούρης Τηλέμαχος,η Διευθύντρια του 35ου Περιστερίου κ Κουτσαντώνη Παρασκευή,η Διευθύντρια του 7ου Περιστερίου κ.Παπαθανασίου Βάσω,η Διευθύντρια του 9ου Χαϊδαρίου κ. Μούκα Ελένη,η Διευθύντρια του 10ου Χαϊδαρίου κ.Κάλια Βάσω.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με το καλωσόρισμα των επίσημων προσκεκλημένων,των εκπαιδευτικών ,των γονέων,των μαθητών .
Αρχικά η διευθύντρια κ. Νάου Χριστοδούλη αναφέρθηκε στην Ίδρυση της Ερμείου Βιβλιοθήλης Η Βιβλιοθήκη τη φετινή χρονιά εντάχθηκε στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και χρηματοδοτήθηκε μέσω ΕΣΠΑ.
Στη συνέχεια η υπεύθυνη Βιβλιοθήκης κ. Γιώτα Αφροδίτη μίλησε για τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της Βιβλιοθήκης.
Οι μαθητές του Ε2 μέσα από διαλόγους που έγραψε η δασκάλα τους κ. Σωτηρία Μπογδάνη εξήγησαν την προέλευση του ονόματος «ΕΡΜΕΙΟΣ».Η εικαστικός κ. Μεθυμάκη Μαρία παρουσίασε την δημιουργία του λογότυπου της Βιβλιοθήκης από τους μαθητές του Α2.
Μεγάλη ήταν η έκπληξη πρωτότυπης συγγραφής θεατρικού έργου από την θεατρολόγο κ. Ψαθά με τίτλο: «Η Αλίκη στη χώρα των βιβλίων» κι εξαιρετική η ερμηνεία(με τον συντονισμό της) από τους μαθητές της Γ2 τάξης. Η χορωδία της Δ2 τάξης με την καθοδήγηση της κ.Βλούσα Παρασκευής γέμισε την κατάμεστη αίθουσα ενθουσιασμό και χαρά.
Στο τέλος μετά τους χαιρετισμούς των επισήμων, η Διευθύντρια ευχαρίστησε κάθε εκπαιδευτικό ξεχωριστά από το Σύλλογο Διδασκόντων που στήριξε την εκδήλωση αυτή και είπε πως «ο καθένας ξεχωριστά είναι μια σταγόνα ,όλοι μαζί γινόμαστε ωκεανός».
Το 4ο Δημοτικό σχολείο είναι μια ομάδα που συνεργάζεται: Δάσκαλοι, Συντονιστές εκπαιδευτικού έργου,Διεύθυνση,γονείς, μαθητές, Δήμος. Η Βιβλιοθήκη είναι Κέντρο του Πολιτισμού ανοιχτό στην κοινωνία.
Στο τέλος όλοι μαζί τραγούδησαν το τραγούδι «Στων Ερμείων την αυλή».
Ο Σϋλλογος Γονέων πρόσφερε 10 λογοτεχνικά βιβλία για την ενίσχυση της Βιβλιοθήκης.Ο κύριος Τριανταφυλλόπουλος 4 βιβλία επίσης.Επίσης ακολούθησε προσφορά εδεσμάτων από το Σϋλλογο Γονέων και γλυκών από το Ζαχαροπλαστείο ΛΟΥΞ.








