Αρχείο ημέρας 19 Απριλίου 2019
Διαδικασία-εισαγωγής-των-μαθητών-στην-Α-τάξη-Γυμνασίου-των-Καλλιτεχνικών-Σχολείων-για-το-σχολικό-έτος-2019-2020
Κέντρα εμβολιασμού και ΑΔΥΜ
Kαλή Ανάσταση από τη Διευθύντρια ,το Σύλλογο διδασκόντων και τους μαθητές του σχολείου
Κέντρα εμβολιασμού για μαθητές Α΄ ,Δ΄ και Στ΄τάξης
Παράκληση: Το Μάιο να προηγηθούν τα παιδιά που θα εγγραφούν στην Α΄Δημοτικού
τον Ιούνιο,Ιούλιο και Αύγουστο τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Δ΄Δημοτικού και θα εγγραφούν στην Α΄Γυμνασίου.
Τον Σεπτέμβριο μπορούν να προγραμματιστούν όσοι μαθητές δεν πήγαν το προηγούμενο χρονικό διάστημα.











