Κέντρα εμβολιασμού για μαθητές Α΄ ,Δ΄ και Στ΄τάξης

Παράκληση: Το Μάιο να προηγηθούν τα παιδιά που θα εγγραφούν στην Α΄Δημοτικού

τον Ιούνιο,Ιούλιο και Αύγουστο τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Δ΄Δημοτικού και θα εγγραφούν στην Α΄Γυμνασίου.

Τον Σεπτέμβριο μπορούν να προγραμματιστούν όσοι μαθητές δεν πήγαν το προηγούμενο χρονικό διάστημα.